HAHAHAHHAHAHAHAH GOEIE FA2 BRÜÜRquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk de mongool of the year awards, waarvoor hij hard bezig is om die te winnen
Tik em aanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAH GOEIE FA2 BRÜÜR
Besmettelijke carnavalsaidsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ivm gezondheidsredenen raak ik liever geen brabanders aan
ik hoop dat je het begrijpt
Works for mequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ivm gezondheidsredenen raak ik liever geen brabanders aan
ik hoop dat je het begrijpt
Doeiquote:
Ik heb het ook verklaar dat danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beer induced ADHD is not transferable
Je moeder heeft je laten vallen als kindquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb het ook verklaar dat dan.
Bleghquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beer induced ADHD is not transferable
Eerder andersomquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder heeft je laten vallen als kind
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een Joha.. Nee laat maar dat is niet netjes
Doe in Photoshop dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ffs hoe kan een programma als Lightroom nou niet exporteren als PNG, stel prutsers
Alles exporteren naar PSD of Tiff en dan naar Photoshop? Hassle.. Ik weet niet hoe je moet wreken met batch en actions namelijk.quote:
Je kan toch edit in Photoshop en dan opslaan als?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles exporteren naar PSD of Tiff en dan naar Photoshop? Hassle.. Ik weet niet hoe je moet wreken met batch en actions namelijk.
Zou het met irfanview kunnen doen, maarja dan nog heb je 2x compressie eigenlijk.
Ik schiet in RAW, bewerk ze in Lightroom.. dan zou ik 175x naar Edit in Photoshop moeten doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan toch edit in Photoshop en dan opslaan als?
Geen idee eigenlijk. Photoshop doet toch ook batch edit?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schiet in RAW, bewerk ze in Lightroom.. dan zou ik 175x naar Edit in Photoshop moeten doen![]()
Is ook alleen om te kijken of ik de facebook compression kan verminderen/omzeilen met PNG. Dus dat is nogal veel werk![]()
Weet niet of ifranview ook DPI's kan aanpassen in batches, dan zou ik 240dpi full sized jpg's kunnen exporteren en ze dan converteren naar 72dpi png's
Volgens mij wel, maar weet ik niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Photoshop doet toch ook batch edit?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet ik niet hoe dat moeten dan nog zit ik met dubbele compressie. Ik wil de original naar png hebben eigenlijk.
Facebook werkt met jpgquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schiet in RAW, bewerk ze in Lightroom.. dan zou ik 175x naar Edit in Photoshop moeten doen![]()
Is ook alleen om te kijken of ik de facebook compression kan verminderen/omzeilen met PNG. Dus dat is nogal veel werk![]()
Weet niet of ifranview ook DPI's kan aanpassen in batches, dan zou ik 240dpi full sized jpg's kunnen exporteren en ze dan converteren naar 72dpi png's
PNG kan ookquote:
Nu is mijn avond ook goedquote:
Er staat ergens op Google een artikel hoe je het beste zoiets kan uploaden. Zie mijn cover als voorbeeldquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
De high quality optie voegt ook weinig toe, zie amper tot geen verschil
Nickkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wou jou nog wat vragen, vergeten
Zonder jou geen Geoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat een behulpzame vriendin, man man
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik mag hopen dat ie niet afhankelijk van me word
Anytimequote:
Geef 'm zo'n hoorn als bij Meerminman en Mosseljongen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik mag hopen dat ie niet afhankelijk van me word
Hendig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Lightroom export settings: Limit file size to:
Wie wilt er ook zijn foto's uploaden naar PNGquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso, al is het wel min punten door niet te exporteren naar PNG.
Omdat in 2014 blijkbaar nog geen compressie zat op PNG, bij Facebookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie wilt er ook zijn foto's uploaden naar PNG
Hij dacht als het werkte voor Hendrix zijn gitaar, misschien werkt het dan ook voor mijn 3dsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)-3ds-ebay-gezet.html!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij dacht als het werkte voor Hendrix zijn gitaar, misschien werkt het dan ook voor mijn 3ds
Ik ben geen Andrew Keen en verafschuw alles waar hij voor staat. Maar sommige mensen zouden een verbod moeten krijgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)-3ds-ebay-gezet.html!!!!!!!!!!!!!!
Had die DS aan mij gedoneerd, had hem met liefde behandeldquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben geen Andrew Keen en verafschuw alles waar hij voor staat. Maar sommige mensen zouden een verbod moeten krijgen.
Wat voor een verbod?
Gewoon, een verbod. Jij mag niet meer. Wat niet meer? Helemaal niets meer.
Maar Nintendo is net zo schuldig met z'n achterlijke praktijken. De enige die daar beter van worden zijn de klapjosti's die er vijf kopen met als enig doel ze voor het dubbele door te verkopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had die DS aan mij gedoneerd, had hem met liefde behandeld
oehquote:
Maar dat heb ik al?quote:
Nee?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, bedoel ik niet. Je zei toch in de trein dat je dacht dat het duurder was dan dat?
Ah k, nvm danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
ik wist dat het 50 eu per jaar was
Oh dacht ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik herinner me niet dat we het hierover hebben gehad?
High danquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef richolio het volgende:
http://www.ikzoekgod.nl/l(...)edveZ1QG9hoC1nnw_wcB__
Naast een test of een decaan is er dus nog iemand die je wilt helpen: God. Hij kent je als geen ander. Hem leren kennen kost je wat tijd. We willen je de kans geven om dat op een relaxte manier te doen, achter je computertje. Van die keuze krijg je zeker geen spijt!
Ik weet het gvd niet, vind van alles leuk. Ook rechten, maar volgens mij doet de halve wereld dat al. Moet sowieso eerst mijn huidige studie afmakenquote:
Wat doe je nu?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet het gvd niet, vind van alles leuk. Ook rechten, maar volgens mij doet de halve wereld dat al. Moet sowieso eerst mijn huidige studie afmaken
Interactive media design.quote:
Leuk leukquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Interactive media design.Bietje design, bietje webdesign, bietje interactief
Naam:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef Chillerd het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Moet ik mezelf nog even voorstellen?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zakken voor een studiekeuzetest.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Naam:Chillerd
Leeftijd: 20
Religie:Jeaudse ma, moslim pa
Burgerlijke staat: is ingewikkeld..
Hoogst genoten opleiding:hbo
Woonplaats/province: nnnnul020
Voetbalclub: Spartak moskou
Favoriete eten: roeti
Favoriete drankje: prosecco
Favoriete film: Titanic
Voorkeur muziekgenre: -
Lievelingsdier: die aap van kingkong
Lievelingskleur: -
Politieke voorkeur: SP
Kapsalon: Al jaren niet meer nodig.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zakken voor een studiekeuzetest.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is mayonaise een studierichting?
-O_quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
No Patrick.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Da's alles tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn studiekeuzetests op de middelbare zeiden "iets met computers of zo"
Kak.
Ahja, toen was dat anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegenwoordig ja. Ik deed die test tien jaar geleden.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
Toen was Fylax nog niet eens geboren.
Nou ja, de meeste opleidingen zullen er toen ook wel geweest zijn. Maar die test adviseerde nog net niet melk karnen als een carriere.quote:
Net als Oma Duckquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste opleidingen zullen er toen ook wel geweest zijn. Maar die test adviseerde nog net niet melk karnen als een carriere.
Dat is toch wel algemene kennis?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
Even een moment stilte in de SC als de jongere generatie de definitie van karnen op zoekt.
Ik hoop het. Ik ben ook niet oud genoeg om melk karnen met de hand meegemaakt te hebben maar het was stil, dus ik rolde er maar mee.quote:
Ik weet het alleen uit de Donald Duck eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben ook niet oud genoeg om melk karnen met de hand meegemaakt te hebben maar het was stil, dus ik rolde er maar mee.
Dayum, dat schiet aardig op.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:49 schreef Flippiee het volgende:
Even een subtiel kickje. Ik zag dat ik de 80.000 posts heb benaderd. Wat een ellende.
Ik overwoog nog om te stoppen maar dan zou ik en caren om mijn postcount en caren om anderen hun mening. Dat is niet mijn ding.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik overwoog nog om te stoppen maar dan zou ik en caren om mijn postcount en caren om anderen hun mening. Dat is niet mijn ding.
Hoe gaat het in je mancave eigenlijk?
Nou volgens mijn huidig aantal posts per dag moet dat wel lukken maar ik hoop toch dat ik de 100k niet haalquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Goed punt eigenlijk wel. Op naar de 100k voor 31-12-2015?
![]()
Goed, goed. Begint steeds meer van een cave weg te krijgen tbh![]()
Wel je best blijven doen he, anders is het hier zo doodquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou volgens mijn huidig aantal posts per dag moet dat wel lukken maar ik hoop toch dat ik de 100k niet haal![]()
Dat verbaast me niets. Hoe lang ben je nog alleen?
Joh straks komt het kliekje weer online en die posten de boel wel weer vol met nerd talk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel je best blijven doen he, anders is het hier zo dood![]()
Ehrm, tot volgende week zondag dacht ik o.ó Dus ik heb nog ff om op te ruimen
Haha, nerd talk?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joh straks komt het kliekje weer online en die posten de boel wel weer vol met nerd talk.Maar tot die tijd kan ik wel mijn best doen.
Ohhhhh inderdaad. In het uiterste geval zou je zelfs nog hulp kunnen inschakelenOh en je hebt nog even om het gewoon als je mancave te houden
Ja nerdtalk. Iets waar ik o.a. niets van af weetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haha, nerd talk?Ik hoop niet dat ze het lezen
En hulp heb ik niet nodig. Zak erbij, muziekje op & gaan.
En zo heul veul is het nog niet. En true. Gamen/muziek luisteren 24/7 jwz
Breed begrip, ligt er maar net aan waar je niks van af weetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nerdtalk. Iets waar ik o.a. niets van af weetHahaha hoezo niet?
Nice,eigenlijk heb je dankzij je chick dus gewoon soort van vakantieAlleen ontbreekt er zon.
Harddrive is kapot en heb de hyperloop in de ethernetpoort gedaan om te tetheren via het mainframe, dus dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ejjjjj
btw; geen nerd talk s.v.p
True true. Ik denk dat ik beter kan vertellen wat ik wel weet. Dat lijstje is een stuk sneller gemaakt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Breed begrip, ligt er maar net aan waar je niks van af weet![]()
En krijgen we weer rellen en zo, maar dat is ook alweer een tijd geleden, dus misschien wel weer een keertje leuk![]()
Joah, komt het wel op neer. En ik ben niet zo heul dol op zon/warmte, dus wat dat betreft is dit best wel ideaal![]()
Heb je zelf ook vakantie, of gewoon standaard struggles?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ejjjjj
btw; geen nerd talk s.v.p
Ik ga het tegen je moeder ho wacht ik bedoel mutti zeggen hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Harddrive is kapot en heb de hyperloop in de ethernetpoort gedaan om te tetheren via het mainframe, dus dat is geen probleem.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Harddrive is kapot en heb de hyperloop in de ethernetpoort gedaan om te tetheren via het mainframe, dus dat is geen probleem.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga het tegen je moeder ho wacht ik bedoel mutti zeggen hoor.
Nou nou, zo erg zal het ook wel niet zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True true. Ik denk dat ik beter kan vertellen wat ik wel weet. Dat lijstje is een stuk sneller gemaakt.Dan wachten we deze stilte voor de storm wel af. Ik heb ook wel zin in een relletje.
![]()
Ah dan is het wel handig. Ik vind dit ideaal hardloop weer maar het mag wel een tikkie warmerIk heb geen vakantie. Ik heb nog afstudeerstruggles.
Dus eigenlijk altijd vakantie en tegelijkertijd ook niet.
Eigen schuld stomme nerd Nickquote:
Klopt. Vroeger kon je ze nog wel op de kast krijgen met een opmerking over Brabant bijv. maar helaas.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg zal het ook wel niet zijnProbleem is, dat volk hier hapt nooit
Of ze leaven, of gewoon dikke ignore. Zo lastig he.
![]()
Oeh, ja dat is behoorlijk dubbelMoet je nog veel, of is het bijna afgerond?
HardlopenDaar is het nooit goed weer voor.
Misschien gewoon minder Brabanders hier?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:38 schreef Flippiee het volgende:
Klopt. Vroeger kon je ze nog wel op de kast krijgen met een opmerking over Brabant bijv. maar helaas.Zo komen er nooit rellen in deze SC.
Nog best veel.Ben net begonnen met enquêtes maken en dan nog houden en analyseren.
Ik overwoog nog om het op fok te knallen maar mijn anonimiteit gaat dan heel erg weg.
Dat ben ik dus niet met je eens. Hardlopen
Inderdaad. En nerd lukt ook al niet want DrNick is ons aan het ignorenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Misschien gewoon minder Brabanders hier?We moeten wat beters verzinnen.
Maak je toch gewoon een kloon aan? Overleg je even met betreffende Mods, klaar. Alleen gevaar van vervelende lui die je enquête verneuken
Nou, ga ook maar voor mij lopen dan
De gemene boiiquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En nerd lukt ook al niet want DrNick is ons aan het ignoren![]()
True.Al ben ik inderdaad bang voor het verneuken. Maar ik kan het wel proberen. Dan maak ik desnoods wel even een aparte enquete voor FOK
Als ik dan toch bezig ben.
Ik heb toevallig deze week al twee keer gelopen. Dus als ik dat aanhoud dan loop ik 1 keer voor mezelf en 1 keer voor jou. Goede deal.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom kun je geen darmen vervangen
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom kun je geen darmen vervangen
jan jaap van der wal hieroquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben geen Andrew Keen en verafschuw alles waar hij voor staat. Maar sommige mensen zouden een verbod moeten krijgen.
Wat voor een verbod?
Gewoon, een verbod. Jij mag niet meer. Wat niet meer? Helemaal niets meer.
sinds wnr kun je xtc bij super halen :squote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal chille dingen gekocht bij de supermarkt
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sinds wnr kun je xtc bij super halen :s
wat dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal chille dingen gekocht bij de supermarkt
uhm, ja, dat zijn toch gewoon boodschappen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chocolade, kaas grillworst, fruitsap, cola
Ja maar wel zijn wel chille dingenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, ja, dat zijn toch gewoon boodschappen?
Mono is er niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Groetjes terug van bondage en Moira
lekker samen op fokquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi
gr gr Geo, LB & the chicken
Ze is aan het kokenquote:
Leugens!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze is aan het koken![]()
Plus moet jij zeggen, jij zat tijdens onze eerste meet het merendeel op je telefoon te fokken
oh jammer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
[..]
Je krijgt geen webcamfeed![]()
Overigens ga ik morgen niet naar PSV
Weet LB dat jij je helemaal uitkleedt als je moet poepen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
[..]
Je krijgt geen webcamfeed![]()
Overigens ga ik morgen niet naar PSV
Naja als ze het nog niet wist, dan nu wel door jouquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet LB dat jij je helemaal uitkleedt als je moet poepen?
Wel een laffe streek inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
Echt vieze snitch die etsu zou hem in zijn nek steken geo
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
heeft lb je al ontknaapt trouwens geo?
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ik dit als een ja opvatten?
lolquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij doen alleen aan kusjes geven en handje vasthouden
Das een goed teken,hier gematigd aangeschoten, dus wil nog wel even doorquote:Op zondag 22 februari 2015 01:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gematigd dronken maar wel okay.
Wij gaan nog flink plezier beleven met die meet, wat ik je brom.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Das een goed teken,hier gematigd aangeschoten, dus wil nog wel even door
Daar ga ik wel van uitquote:Op zondag 22 februari 2015 01:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wij gaan nog flink plezier beleven met die meet, wat ik je brom.
Haha dat soberso, als er maar voldoende drank is/ te verkrijgen isquote:Op zondag 22 februari 2015 01:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Al zijn we met z'n 2, jolijt zullen we hebben.
Hey, we zijn in Utrecht dan. Ongetwijfeld dat er wel tentjes open zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Haha dat soberso, als er maar voldoende drank is/ te verkrijgen is
Ik neem wel 20 euro mee, dan kunnen we helemaal gek doen en alles.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:48 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hey, we zijn in Utrecht dan. Ongetwijfeld dat er wel tentjes open zijn. Ik trakteer de eerste, jij de laatste. daar tussenin zien we wel
.
Man, dan kunnen we zelfs de hoeren een hand geven voor dat geldquote:Op zondag 22 februari 2015 01:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik neem wel 20 euro mee, dan kunnen we helemaal gek doen en alles.
wajoooquote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Man, dan kunnen we zelfs de hoeren een hand geven voor dat geld.
Ik word toch zeeziek van neuken op een bootjequote:Op zondag 22 februari 2015 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
Alleen die zitten daar niet meer op die bootjesdat was juist zo gezellig.
Valt mee valt meequote:Op zondag 22 februari 2015 01:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik word toch zeeziek van neuken op een bootje, kots d'r helemaal onder
.
Join ons danquote:Op zondag 22 februari 2015 01:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Moet daar zeker nog een keer heen.
Beetje zuipen, beetje stelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Moet daar zeker nog een keer heen.
Toffe jongeman. Hoor hem nu een fapje plegen.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bondage ken ik niet. Maar het klinkt wel spannend.
Toffe gastquote:Op zondag 22 februari 2015 02:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bondage ken ik niet. Maar het klinkt wel spannend.
Nu al pluspunten. Wachten op een uitnodiging heeft geen zin volgens mijquote:Op zondag 22 februari 2015 02:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toffe jongeman. Hoor hem nu een fapje plegen.
Jep, stap maar in je voertuig.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nu al pluspunten. Wachten op een uitnodiging heeft geen zin volgens mij. Gewoon d'r heen en aanbellen en bieren maar.
Gaat waarschijnlijk pas april wordenquote:
Ik op mijn snorfiets.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik ook op mijn fiets stappen?
Telt ook als voertuig.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik ook op mijn fiets stappen?
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk pas april worden, heb een dure maand voor de boeg.
Yoloquote:Op zondag 22 februari 2015 02:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet...Maar april doet wat HS wil.
23 mei gaan we ze sws meetenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Welterusten DrNick! Ik zie je bij Moirapoly!
Van die naam van Mono krijg ik al een beetje ene hardequote:Op zondag 22 februari 2015 02:10 schreef Heatseeker het volgende:
Ik hoop dat Mono net zo knap is als toen. Van Moira heb ik geen idee maar mono kennende moet ze wel fotomodel waardig zijn.
Van Moira?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van die naam van Mono krijg ik al een beetje ene harde
Ik denk altijd vooruit,dus zondagochtendquote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het zaterdagnacht of zondagochtend.
Kaddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |