HAHAHAHHAHAHAHAH GOEIE FA2 BRÜÜRquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk de mongool of the year awards, waarvoor hij hard bezig is om die te winnen
Tik em aanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAH GOEIE FA2 BRÜÜR
Besmettelijke carnavalsaidsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ivm gezondheidsredenen raak ik liever geen brabanders aan
ik hoop dat je het begrijpt
Works for mequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ivm gezondheidsredenen raak ik liever geen brabanders aan
ik hoop dat je het begrijpt
Doeiquote:
Ik heb het ook verklaar dat danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beer induced ADHD is not transferable
Je moeder heeft je laten vallen als kindquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb het ook verklaar dat dan.
Bleghquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beer induced ADHD is not transferable
Eerder andersomquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder heeft je laten vallen als kind
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een Joha.. Nee laat maar dat is niet netjes
Doe in Photoshop dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ffs hoe kan een programma als Lightroom nou niet exporteren als PNG, stel prutsers
Alles exporteren naar PSD of Tiff en dan naar Photoshop? Hassle.. Ik weet niet hoe je moet wreken met batch en actions namelijk.quote:
Je kan toch edit in Photoshop en dan opslaan als?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles exporteren naar PSD of Tiff en dan naar Photoshop? Hassle.. Ik weet niet hoe je moet wreken met batch en actions namelijk.
Zou het met irfanview kunnen doen, maarja dan nog heb je 2x compressie eigenlijk.
Ik schiet in RAW, bewerk ze in Lightroom.. dan zou ik 175x naar Edit in Photoshop moeten doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan toch edit in Photoshop en dan opslaan als?
Geen idee eigenlijk. Photoshop doet toch ook batch edit?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schiet in RAW, bewerk ze in Lightroom.. dan zou ik 175x naar Edit in Photoshop moeten doen![]()
Is ook alleen om te kijken of ik de facebook compression kan verminderen/omzeilen met PNG. Dus dat is nogal veel werk![]()
Weet niet of ifranview ook DPI's kan aanpassen in batches, dan zou ik 240dpi full sized jpg's kunnen exporteren en ze dan converteren naar 72dpi png's
Volgens mij wel, maar weet ik niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Photoshop doet toch ook batch edit?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet ik niet hoe dat moeten dan nog zit ik met dubbele compressie. Ik wil de original naar png hebben eigenlijk.
Facebook werkt met jpgquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schiet in RAW, bewerk ze in Lightroom.. dan zou ik 175x naar Edit in Photoshop moeten doen![]()
Is ook alleen om te kijken of ik de facebook compression kan verminderen/omzeilen met PNG. Dus dat is nogal veel werk![]()
Weet niet of ifranview ook DPI's kan aanpassen in batches, dan zou ik 240dpi full sized jpg's kunnen exporteren en ze dan converteren naar 72dpi png's
PNG kan ookquote:
Nu is mijn avond ook goedquote:
Er staat ergens op Google een artikel hoe je het beste zoiets kan uploaden. Zie mijn cover als voorbeeldquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
De high quality optie voegt ook weinig toe, zie amper tot geen verschil
Nickkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wou jou nog wat vragen, vergeten
Zonder jou geen Geoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat een behulpzame vriendin, man man
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik mag hopen dat ie niet afhankelijk van me word
Anytimequote:
Geef 'm zo'n hoorn als bij Meerminman en Mosseljongen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik mag hopen dat ie niet afhankelijk van me word
Hendig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Lightroom export settings: Limit file size to:
Wie wilt er ook zijn foto's uploaden naar PNGquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso, al is het wel min punten door niet te exporteren naar PNG.
Omdat in 2014 blijkbaar nog geen compressie zat op PNG, bij Facebookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie wilt er ook zijn foto's uploaden naar PNG
Hij dacht als het werkte voor Hendrix zijn gitaar, misschien werkt het dan ook voor mijn 3dsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)-3ds-ebay-gezet.html!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij dacht als het werkte voor Hendrix zijn gitaar, misschien werkt het dan ook voor mijn 3ds
Ik ben geen Andrew Keen en verafschuw alles waar hij voor staat. Maar sommige mensen zouden een verbod moeten krijgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)-3ds-ebay-gezet.html!!!!!!!!!!!!!!
Had die DS aan mij gedoneerd, had hem met liefde behandeldquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben geen Andrew Keen en verafschuw alles waar hij voor staat. Maar sommige mensen zouden een verbod moeten krijgen.
Wat voor een verbod?
Gewoon, een verbod. Jij mag niet meer. Wat niet meer? Helemaal niets meer.
Maar Nintendo is net zo schuldig met z'n achterlijke praktijken. De enige die daar beter van worden zijn de klapjosti's die er vijf kopen met als enig doel ze voor het dubbele door te verkopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had die DS aan mij gedoneerd, had hem met liefde behandeld
oehquote:
Maar dat heb ik al?quote:
Nee?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, bedoel ik niet. Je zei toch in de trein dat je dacht dat het duurder was dan dat?
Ah k, nvm danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
ik wist dat het 50 eu per jaar was
Oh dacht ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik herinner me niet dat we het hierover hebben gehad?
High danquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef richolio het volgende:
http://www.ikzoekgod.nl/l(...)edveZ1QG9hoC1nnw_wcB__
Naast een test of een decaan is er dus nog iemand die je wilt helpen: God. Hij kent je als geen ander. Hem leren kennen kost je wat tijd. We willen je de kans geven om dat op een relaxte manier te doen, achter je computertje. Van die keuze krijg je zeker geen spijt!
Ik weet het gvd niet, vind van alles leuk. Ook rechten, maar volgens mij doet de halve wereld dat al. Moet sowieso eerst mijn huidige studie afmakenquote:
Wat doe je nu?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet het gvd niet, vind van alles leuk. Ook rechten, maar volgens mij doet de halve wereld dat al. Moet sowieso eerst mijn huidige studie afmaken
Interactive media design.quote:
Leuk leukquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Interactive media design.Bietje design, bietje webdesign, bietje interactief
Naam:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef Chillerd het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Moet ik mezelf nog even voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |