quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:15 schreef Friday12 het volgende:
15 juni begint het laatste seizoen! elke week 3 afleveringen met de laatste week een dubbele serie finale
Ik had het liever zoals S3 gezien dat het allemaal in 1 weekend kwam maarjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Was mijn favo karakter dit seizoenquote:
En ik heb ze nu allemaal gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:34 schreef Ringo het volgende:
Ik heb hier ooit drie afleveringen van gezien, maar het verpestte vooral mijn herinneringen aan debriljante film
.
De film is cult. De serie is gewoon tof, en oké, rolde uiteindelijk met wat moeite in de cultige regionen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 13:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En ik heb ze nu allemaal gezienveel beter dan de film
film was max 2 uur dit was was 4 seizoenenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:01 schreef jogy het volgende:
[..]
De film is cult. De serie is gewoon tof, en oké, rolde uiteindelijk met wat moeite in de cultige regionen.
Ja dus? Kwaliteit > Kwantiteit. Nu vind ik de serie zo mogelijk beter dan de film door de kwantiteit en de doorlopende kwaliteit maar de film was gewoon een kunstwerk op zichzelf.quote:Op zondag 8 juli 2018 02:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
film was max 2 uur dit was was 4 seizoenen
logisch dat het wat rustiger begon enzoquote:Op zondag 8 juli 2018 02:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja dus? Kwaliteit > Kwantiteit. Nu vind ik de serie zo mogelijk beter dan de film door de kwantiteit en de doorlopende kwaliteit maar de film was gewoon een kunstwerk op zichzelf.
Tuurlijk. En tegen Ringo zou ik zeggen dat hij het gewoon moet kijken want het geheel is tof.quote:Op zondag 8 juli 2018 02:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
logisch dat het wat rustiger begon enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |