Ga ik ook doen, ik wilde alleen nog even de lapo meepakkenquote:
Dit ook jaquote:
Hehequote:Voor het eerst in de Britse geschiedenis stappen in de gevangenis twee mannen in het huwelijksbootje. Opmerkelijk genoeg zitten ze allebei vast voor het mishandelen en doden van een homoseksuele man.
Jaaaquote:
Ja ook wel ok. Verkoudheid is weer terug, godverdomme.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaaaweekend + vakantie
En met jou
Ja dat moet je tegen LB zeggen, niet tegen mij!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:28 schreef DrNick het volgende:
Weekend vrij voor 30 is er nog hoor, Surge.
Jij vroeg het ook tochquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dat moet je tegen LB zeggen, niet tegen mij!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:28 schreef DrNick het volgende:
Weekend vrij voor 30 is er nog hoor, Surge.
Ik ga hem denk ik nemen danquote:
Altijd vrijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik nemen dan
Soort vanquote:
Ik zal jou eens....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik nemen dan
Fokker.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens....
Nee fokker niet doen
Viezpueck.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens....
Nee fokker niet doen
omdatquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom geeft mn mobiel aan dat ik in EHV ben
Helemaal waus dat ding.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Hoinquote:
Echt he. Volgende week stuur ik hem echt opquote:
Misschien moet je je locatie verversen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij is net van Rotterdam naar Eindhoven gesprongenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien moet je je locatie verversen?
Wordt tijdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt he. Volgende week stuur ik hem echt op
ohquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is net van Rotterdam naar Eindhoven gesprongen
Mn oude iPhone 3GSquote:
Ik ben heul sipquote:
Ik heb nog geen weekendquote:
Pixelquote:
Heuj porkjequote:
Dokter.quote:
Surge. Ging je draaien vanavond?quote:
Neenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Surge. Ging je draaien vanavond?
Godverdomme manquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen
Ik heb geen zin om die shit uit te zoeken
Heuj niet zo vloeken he, er zijn ook kleine kinderen bij.quote:
Download gewoon traktor. en dat programma wat viro zei, en je bent klaar mangquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen
Ik heb geen zin om die shit uit te zoeken
Ik zou een note geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heuj niet zo vloeken he, er zijn ook kleine kinderen bij.
Kinderenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heuj niet zo vloeken he, er zijn ook kleine kinderen bij.
Oh ja, dat zou ik nog eens bekijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Download gewoon traktor. en dat programma wat viro zei, en je bent klaar mang
Ik zal jou een note geven. Weet waar je woont bitch.quote:
zal jou eens wat gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zal jou een note geven. Weet waar je woont bitch.
Kan je mooi even op mijn noten zuigen hihahoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zal jou een note geven. Weet waar je woont bitch.
Kom dan.quote:
Dat kan weer hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan je mooi even op mijn noten zuigen hihaho
quote:
*popcorn gooit*quote:
quote:
quote:
Wollah wat ga jij popcorn gooien khebequote:
je mond staat openquote:
quote:
Als je daar een probleem mee hebt.... KOM OP DANquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wollah wat ga jij popcorn gooien khebe
Dat moet toch?quote:
Kom jij maar hier heen, net zo verquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je daar een probleem mee hebt.... KOM OP DAN!
nou dat weet ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kom jij maar hier heen, net zo ver
Wat is erquote:
Y u so aanvallendquote:
Dat lijkt maar zoquote:
thema?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Moet wel een thema hebben he Fokker.
Ja man. Dat moet.quote:
Jostiband FMquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja man. Dat moet.
Of iig een kekke naam voor de show.
Ik weet wel een thema.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Moet wel een thema hebben he Fokker.
Iets met tetten doet het altijd wel goedquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja man. Dat moet.
Of iig een kekke naam voor de show.
Ik zal je een dikke neus gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kan je ook zelf draaien met je dikke neus
Installeer het eerst maarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Vanavond ga ik voor Sjillen met Surge.
Sterf maar mooi jij.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Installeer het eerst maarzal vast weer niet lukken
klinkt interessantquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zal je een dikke neus geven.
Doodsverwensing, banquote:
Wel een luie. Als het niet werkt, dan is het ''oh, fack it''.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Surge is toch ICT'er
Dan moet dit ook toch wel lukken
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Vanavond ga ik voor Sjillen met Surge.
Ik zou jezelf maar even een note geven snotneus.quote:
Neen. Ik neem mijn taak uiterst serieus, en ben niet in voor dat soort grapjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou jezelf maar even een note geven snotneus.
Banaanvraag, ban.quote:
Waar kan ik de lijst heen mailen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies. Wie wil er nu niet chillen met surge
Ik weet niet, heb maar een inbox van 2 gig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar kan ik de lijst heen mailen?
Ah, ik heb nog wel een USB-stick van 32GB.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb maar een inbox van 2 gig.
quote:
Je moet niet mailen maar streamen met je luie donderquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar kan ik de lijst heen mailen?
Maak een dropbox?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, ik heb nog wel een USB-stick van 32GB.
Lui zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je moet niet mailen maar streamen met je luie donder
En jij gaat de klas uit. met je taalgebruik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je moet niet mailen maar streamen met je luie donder
Lik me sneequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jij gaat de klas uit. met je taalgebruik.
Kom ik naar jou of jij naar mij? of ontmoeten we elkaar ergens op de helft?quote:
Kijk dat is al wat. Het ziet er allemaal heel druk uit, maar het is een heel fijn progquote:
dat 4dequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kom ik naar jou of jij naar mij? of ontmoeten we elkaar ergens op de helft?
Een lekkere dikke diesel ja?quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:25 schreef Lt.Surge het volgende:
En wat moet ik qua settings?
Audio settings e.d?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
ehmm ik zal het proces ook wel even doorlopen
Wat een afwijzingquote:
frankrijk enzoquote:
Bij je zusje welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
en ook tussen je benen hahahahahahaba
Smoothe Fokkie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
en ook tussen je benen hahahahahahaba
laat me raden: is dit een enzo?quote:
misschien ook tussen zn benenquote:
quote:
echt, alleen op fok zie ik die naam voorbij komen..quote:
niks mis mee.quote:
Ik hoor dat ze ook zijn moeder en zijn opa is.quote:
Dat is de vriendin van Enzoquote:
dat lijkt me sterk hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze ook zijn moeder en zijn opa is.
Daar zou ik hem nog wel in kunnen hangenquote:
I volunteer as tributequote:
Nice.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar zou ik hem nog wel in kunnen hangen
Ik doe niet aan verzoekjesquote:
Okeuj.quote:
Je zusje wel.quote:
Lt plsquote:
Picsquote:
Die van jou ook.quote:
Je hebt er alvast eentje.quote:
Homoseksuele moordenaars trouwen in gevangenisquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef Amarantha het volgende:
Echt die klote verkoudheid lijkt nooit meer weg te gaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Homoseksuele moordenaars trouwen in gevangenis
gewoon overheen lullenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Homoseksuele moordenaars trouwen in gevangenis
Meisjequote:
Geeft niet je hebt weer een nieuwe muis gekocht tochquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Touchpad van mijn laptop reageert niet meerHuh
Zit vaak een knopje op je toetsenbord, F6 hier. Dat het?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Touchpad van mijn laptop reageert niet meerHuh
Niet dat ik die ooit echt gebruik maar hoort het wel te doen.
Hier is het F9, het hangt aan het merk laptop afquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zit vaak een knopje op je toetsenbord, F6 hier. Dat het?
Ik luister niet denk ik, maar ik vind het prima.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Dus vanavond geen harde gitaren & drums en zo?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik luister niet denk ik, maar ik vind het prima.
Dat bepaal jij toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Dus vanavond geen harde gitaren & drums en zo?
Ja maar dan nog moet die werken lol, wanneer ik op de bank zit met dat ding bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Geeft niet je hebt weer een nieuwe muis gekocht toch!!!!111
Eens checken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zit vaak een knopje op je toetsenbord, F6 hier. Dat het?
Fn-prioriteit kan je vaak wel instellen in de bios.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hier is het F9, het hangt aan het merk laptop af. en ook in combinatie met de fn ofc.
Ja, dan kan ik net zo goed op de wc muziek gaan luisteren in m'n eentje.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens checken.
Yup! HeldDankje. Wist ik niet
Dan kloppen de plaatjes niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Fn-prioriteit kan je vaak wel instellen in de bios.
Kan ik hem nu mooi weer uitzetten haha. Weet ik dus nu ook hoe die weer aangaat. Net p.o opgedrukt toen ik op F5 drukte denk ikquote:
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik net zo goed op de wc muziek gaan luisteren in m'n eentje.
Goed idee. Schrap me maar voor vanavond Fokker.quote:
Tuurlijk wel, is gewoon of de functie zonder de Fn-knop FX is, of de subfunctiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan kloppen de plaatjes niet meer
Gewoon auto dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik op buienradar kijken wanneer het droog is en ik dus naar de shop en winkel kan gaan. Nou nooit dus vandaag volgens mij. Dat word door de regen fietsen
Haha. Nee. Al had ik diequote:
Drenthe is toch één groot platteland?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Nee. Al had ik dieWoon in winkelcentrum, niet te doen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Drenthe is toch één groot platteland?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik op buienradar kijken wanneer het droog is en ik dus naar de shop en winkel kan gaan. Nou nooit dus vandaag volgens mij. Dat word door de regen fietsen
Ja dat. apocalyps.quote:
Gelukkig ben je niet gemaakt van suikerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zo ook nog lopen met den hont, heerlijk in de regen
Welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet gemaakt van suiker
* pixelbitty likt aan sgtporkbeansquote:
Als dat geen ketsen wordt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty likt aan sgtporkbeans
Geilquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vond je zusje ookquote:
Pech.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moet nog langer mee dan vandaag
vind ik zo"n enge serie..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Seizoen 2 ook helemaal gezien nu van AHS
Heb nu seizoen 1 tot 3 gezien. Kan niet wachten dus ik ga seizoen 4 meteen nu downloadenquote:
is mij te eng en psychischquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb nu seizoen 1 tot 3 gezien. Kan niet wachten dus ik ga seizoen 4 meteen nu downloadenGruwelijk toffe serie.
Awh, komt wel goed. Kan niets gebeurenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil morgen proberen om naar LB te gaan met de trein, all the way, alleen..![]()
AHS.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
AHX? American History X heeft nu een serie?
Groningen is de baas.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Awh, komt wel goed. Kan niets gebeuren
Ik ga morgen naar Groningen
Vraag om tips in het treinentopic.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil morgen proberen om naar LB te gaan met de trein, all the way, alleen..![]()
Geendonker. Geendonker misschien heb je inderdaad wel gelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Wellicht. Wellicht ben je de grootste leugen ooit en besta je helemaal niet. Dat zou wat zijn.
Dit verklaart de enorme hoeveelheid condooms die ik vond in het laatje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Affaires gaan dan ook meestal achter de rug van de partner om.
Kan wel kloppen ja, we doen het wel veilig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit verklaart de enorme hoeveelheid condooms die ik vond in het laatje.
Dat scheelt. Dan heb ik geen witte brokjes achter mijn voorhuid binnenkort.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, we doen het wel veilig.
Je hebt gewoon 48 condooms nodig om aan een adequate diameter te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, we doen het wel veilig.
Veilige seks is geen goedkope zaak als FOK!ker.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 48 condooms nodig om aan een adequate diameter te komen.
Weet je wel dat bondage ook komt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat scheelt. Dan heb ik geen witte brokjes achter mijn voorhuid binnenkort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zag het voor mij dat Nick exploding kittens/cats spelet met een kat op schoot en dat er toen een exploding cat kwam"What kind of shit hand is this Karen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook kaddenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Apart maar tof beestjeheeft vast een tof karakter
Ik uiteindelijk ook, 1tje waarschijnlijk, of 2, maar is nu nog te duur voor mij.. en andere dingen die ik nu liever wilquote:
En waarschijnlijk ook niet echt handig met jouw huis nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook, 1tje waarschijnlijk, of 2, maar is nu nog te duur voor mij.. en andere dingen die ik nu liever wil
Te klein?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook niet echt handig met jouw huis nu.
Wat is dit voor Deensquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
De skćndte og brćndte, hvor de kom frem,
all folkeret monne de krćnke,
oldingens avmagt rřrte ei dem,
de spotted den grćdende enke.
Vel opp fřr dag,
de kommer vel over den hede.
Het is dan ook niet de bedoeling dat het beestje naar buiten gaatquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje, maar meer dat je niet echt handig naar buiten kan zonder achterdeur.
Vinden ze over het algemeen wel fijn, een beetje ruimte.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat het beestje naar buiten gaat
Keiharde neuqseks als beloning natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook![]()
Al wel al zenuwachtig, misschien morgen naar LB met de trein
Gewoon doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook![]()
Al wel al zenuwachtig, misschien morgen naar LB met de trein
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Keiharde neuqseks als beloning natuurlijk.
Neen. Jij zei toch eerst dat het geen Deens was.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind je zelf ook niet dat je naief bent
als ik zeg dat je een loop van een pistool in je kont moet doen en de trekker over moet halen doe je dat dan ook?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen. Jij zei toch eerst dat het geen Deens was.
Nou nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik zeg dat je een loop van een pistool in je kont moet doen en de trekker over moet halen doe je dat dan ook?
point proven
Nee hoor, jij vult de dag quoata met gemak in je eentjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij ook nog wat stoms te zeggen????
Ik wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik zeg dat je een loop van een pistool in je kont moet doen en de trekker over moet halen doe je dat dan ook?
point proven
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, jij vult de dag quoata met gemak in je eentje
Gelukkig is het niet moeilijk om de kogels er eerst uit te halen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
point proven
ligt aan magazijntypequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet moeilijk om de kogels er eerst uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |