SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg![]()
Scheulder?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Questular het volgende:
Zo te zien komt de route langs mijn huis, ik zal in de tuin staan om jullie aan te moedigen
Been there, gewoon doen. Gaat vanzelf beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:55 schreef Questular het volgende:
Probleem is dat ik bergop echt waardeloos ben. Vals plat etc prima maar zodra het bergop gaat bak ik er echt niks van, en dan helpt 103kg wegen al helemaal niet
Daar komt de route toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Margraten, als je vanuit Maastricht komt het huis op de hoek waar je omlaag naar Termaar gaat
Ow dat zeker, maar ik ga me dus nog niet wagen aan 100km ritjes hier door het heuvellandquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Been there, gewoon doen. Gaat vanzelf beter.
dan kijk ik verkeerd, dacht dat de route via de rijksweg gingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar komt de route toch helemaal niet.
Maar nu ik dat weet, kan ik je een keer op komen halen voor een rondje. Mijn vorm is ook niet echt geweldig op dit moment (knieblessure).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:59 schreef Questular het volgende:
[..]
dan kijk ik verkeerd, dacht dat de route via de rijksweg ging
Is goed, ik zal eens kijken of ik de broer van mn vriendin ook mee krijg, die heeft zo een mooie Willier fiets gekocht en gebruikt hem te weinigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar nu ik dat weet, kan ik je een keer op komen halen voor een rondje. Mijn vorm is ook niet echt geweldig op dit moment (knieblessure).
Was ik nummer 50quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef ultra_ivo het volgende:
De eerste 50 aanmeldingen zijn binnen. Net zoals 3 extra vrijwilligers bij de start.
Wie nu al weet dat ie komt en zich nog niet aangemeld heeft, graag ff een mailtje met het inschrijfformulier.
Haha, het kopjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Angst wint van zwaartekracht.
Op de st roch durfe ik niet te stoppen op het steile stuk, dus fietste maar door![]()
Dat ik dat ding opgekomen ben is een wonder. Heb nu weer moeite met het kopje
Dan moet je ff het eerste en laatste stukje eraf snijden. Anders kom je in de buitenwijken terecht en niet bij de StayOkay.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:07 schreef ddx het volgende:
@ivo; kan ik gewoon gpx van je voorrijden downloaden en gebruiken als route.
Of is het beter om die .gdb file die je gemailed hebt te converteren ?
Ze hebben pas wat kabels/leidingen vervangen op het kopje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat ik dat ding opgekomen ben is een wonder. Heb nu weer moeite met het kopje
Dus handigst is die gdb converteren zodat je wel controleposten hebt ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan moet je ff het eerste en laatste stukje eraf snijden. Anders kom je in de buitenwijken terecht en niet bij de StayOkay.
De gps-ies track is handiger: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tlvtxdhwrlcwwtsi
Bij beide opties moet je wel nog de controleposten erbij zetten.
inderdaad. De 4500punten versie is de meest gedetailleerde (alleen niet gebruiken als je een oude Garmin Hcx hebt).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:36 schreef ddx het volgende:
[..]
Dus handigst is die gdb converteren zodat je wel controleposten hebt ?
Ik weet. Heb er ook gefietst toen de zooi open lag. Dat was pas spannend in die blinde bochten met tegemoedkomende auto'squote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:33 schreef ddx het volgende:
[..]
Ze hebben pas wat kabels/leidingen vervangen op het kopje.
Had gisteren idee dat ik wegstuiterde doordat klinkers er gewoon nog slechter ingegooid zijn
Nog altijd beter dan jijquote:
wachten is tot ze verkeersdrempels gaan maken tegen de fietsersquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik weet. Heb er ook gefietst toen de zooi open lag. Dat was pas spannend in die blinde bochten met tegemoedkomende auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |