Nou, dat zallum worst zijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:46 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Haten op zalm, wat voor een zak ben je dan
ik wilde happen, maar ik kom me op het laatste moment nog inhoudenquote:
Gezonder dan plofkip als ik de milieuhippies moet geloven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zalm uit de supermarkten gezond noemen
Verstandig, anders krijg je dat weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde happen, maar ik kom me op het laatste moment nog inhouden
ruik jij vanonder ook naar vis?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor. Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden. Alleen ik ga er niet meer voor betalen.
ja, klopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verstandig, anders krijg je dat weer.
Gewoon even ranten in je eentje en dan afsluiten voordat je gehannes krijgt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, klopt.
vaak genoeg typ ik een reactie, maar druk ik niet op verzenden, maar gewoon het kruisje om het topic te sluiten
volgens milieuhippies is zalm toch zwemmende plofkip?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gezonder dan plofkip als ik de milieuhippies moet geloven.
oke daten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik ruik heel fris en fruitig.
Geen idee, heb daar nog geen reclame over voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens milieuhippies is zalm toch zwemmende plofkip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |