2 minuten voordat ik hem kreeg van Fokquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef jeroenthe_man het volgende:
Iemand mail gehad van gvemailer van dit project?
edit: Komt net binnen (dat tie vol is)
Ik heb netjes alle mailtjes ontvangen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef jeroenthe_man het volgende:
Ik ben al aan het onderzoeken of er vertragingen zijn tussen het vinden van projecten en het versturen van de mailtjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef jeroenthe_man het volgende:
Dit zijn natuurlijk een zootje aannames bij elkaar die nergens over gaan. Je hebt geen flauw idee wat die mensen verder nog hebben en/of waar hun geld in vast zit. Als je nog 100 km per dag kunt fietsen is er lichamelijk weinig mis en zit je nog in de begin fase van je ziekte igv parkinson. Tevens gaat hij dood dan is zij er nog. En de lening wordt wel afgelost want als ze allebei komen te overlijden zou dat alleen maar zo zijn als hun zoon dus de hele erfenis weigert en dan nog wordt het wel afbetaald voor zover mogelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef CRWD het volgende:
Ik vind het een frappant project van GVE. Met name omdat de 'lener' op leeftijd en ziek is. De looptijd is 48 maanden, maar wat is de levensverwachting voor iemand op die leeftijd met een dergelijke ziekte. De lening zal bij overlijden niet worden afgelost door de kinderen. Gezien het bedrag is er totaal geen spaargeld of opbouw daarvan. Dat de vrouw niet ziek is en waarschijnlijk haar man zal overleven vind ik geen verschil maken.
Het gaat om een vrij gering bedrag maar ik pas sowieso door bovengenoemde reden
Ik heb ze van zowel Fok als gvemailer keurig op tijd ontvangen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef jeroenthe_man het volgende:
Daar doe ik niet aan mee. Ik doe wel mee met “De Schenker” project 8561. Die zouden in februari een nieuwsbrief sturen met iets leuks er bij….. De maand is nog niet om, dus we wachten nog even af. Vast verder hier ook nog niemand die iets van ze ontvangen heeft?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:03 schreef Mau-Risico het volgende:
Iemand al iets vernomen van de incentive van Multi-Link Holland (GVE 7513)?
Op hun mail van vorige week geen reactie ontvangen.
Welkom!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Dank je "BLIJ" enburg. overgens ik heb de bovengenooemde projecten niet wel 45 anderen.
Zal wel wettelijk zijn dus dan ook voor gve mag ik aan nemenquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:34 schreef didi80 het volgende:
Mail van Kom...per 01-01-16 vervalt de ¤ 40.000,- grens![]()
Nu GvE nog...
Klopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:52 schreef Goesten het volgende:
[..]
Zal wel wettelijk zijn dus dan ook voor gve mag ik aan nemen
Ik hoop dat die max van 100 projecten dan ook komt te vervallen, daar lees ik namelijk nog niets over.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:34 schreef didi80 het volgende:
Ja dat zou zeker fijn zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik hoop dat die max van 100 projecten dan ook komt te vervallen, daar lees ik namelijk nog niets over.
Beste Piet_Piraat,quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Geen mail gehad, maar ook een project waar ik nooit in zou stappen. 45 jaar gehuurd, nooit wat opgebouwd, afhankelijk van AOW en een klein pensioentje. Die 7k kunnen ze waarschijnlijk amper ophoesten. Want in 48 maanden moeten ze dus 167 euro per maand missen. Dat konden ze de afgelopen jaren kennelijk ook niet, dus waarom nu ineens wel?
Hebben we niet veel aan helaas, doe die 100 projecten grens maar weg dat is een groter obstakel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:34 schreef didi80 het volgende:
Nu GvE nog...
Echt wel fijn die communicatie vanuit KOM, stukken beter dan GVE vind ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:34 schreef didi80 het volgende:
Nu GvE nog...
Het is maar net aan wie je dat vraagt 😉.quote:Op donderdag 26 februari 2015 07:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hebben we niet veel aan helaas, doe die 100 projecten grens maar weg dat is een groter obstakel.
Ja en ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:08 schreef Makrolon het volgende:
Is dat van uit de overheid een max die gesteld is dan? En mag je bv bij gve 100 projecten hebben en bij kom ook nog eens 100 bijvoorbeeld?
Vind anders dat er al genoeg projecten open staan bij KOM. Beter dat er en aantal vol stromen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:19 schreef bleyenburg het volgende:
Inderdaad prima ontwikkeling bij KoM.
Ik ben er erg enthousiast over.
Nu nog wat meer projecten op KoM en ik ben tevreden.
Een mailing.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:54 schreef impact9 het volgende:
Wat is er vanuit KoM verstuurd dan?
Ik heb niks ontvangen.
Ha, weg met de beperkingen! Goed nieuws inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:28 schreef Horsemen het volgende:
Net een bevestiging van KoM ontvangen, de max 100 projecten per platform beperking komt ook te vervallen per 01-01-2016. Ik ben met beide blij![]()
Lijkt me wat voorbarig. Het gaat wel vaker met pieken en dalen qua projectaanbod.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:36 schreef Camogli het volgende:
vooralsnog maakt het loslaten van de 100projecten- of 40K-grens niet veel uit: KoM en GvE bij elkaar hebben deze week welgeteld 1 nieuw project gepresenteerd voor 7000 euro. Dat was nog een privé-project ook.
Droogt de vraag vanuit bedrijven naar alternatieve financiering op of is dit toevallig?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:28 schreef Horsemen het volgende:
Net een bevestiging van KoM ontvangen, de max 100 projecten per platform beperking komt ook te vervallen per 01-01-2016. Ik ben met beide blij![]()
Mijn strategie gaat denk ik niet veranderen, alleen waar ik nu tegen het einde van dit jaar zou moeten stoppen via GvE kan ik nu vanaf januari 2016 weer gewoon door. Alleen zorgen dat ik het een beetje mooi kan spreiden over 2015 maar dat gaat vast goed komen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]+
![]()
Aleen nu eens rustig gaan bedenken hoe ik mijn strategie aan ga passen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:46 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Mijn strategie gaat denk ik niet veranderen, alleen waar ik nu tegen het einde van dit jaar zou moeten stoppen via GvE kan ik nu vanaf januari 2016 weer gewoon door. Alleen zorgen dat ik het een beetje mooi kan spreiden over 2015 maar dat gaat vast goed komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dit als opzetje staan, maar het ophogen van het investeringsbedrag in deze stappen is niet meer nodig. Met de huidige lijn komt de 100 projecten ook niet in gevaar voor het einde van het jaar. Ga er van het weekend maar eens even over nadenken wat ik wil, want kijk ook nog steeds met een schuin oog naar etf's.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Goed nieuws inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:28 schreef Horsemen het volgende:
Weet niet of KOM er al 100 projecten op heeft staan. Misschien vonden ze het daarom wat minder interessantquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef crowd_funder het volgende:
[..]
Goed nieuws inderdaad![]()
Vreemd dat ze die 100 projecten limiet er niet meteen bij hebben vermeld. Dit had ik namelijk ook wel graag willen weten. Ik had de vraag anders nog neer willen leggen bij GVE.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:28 schreef Horsemen het volgende:
Ik heb 2 projecten op Lendico die voltooid zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef leolinedance het volgende:
Lendico wordt trouwens helemaal niks. Had ik ook wel verwacht na mijn slechte ervaringen een half jaar geleden. Er staan momenteel helemaal geen projecten op![]()
Weet iemand of er uberhaupt ooit een project vol gekomen is op Lendico?
kun je nu fluiten naar je centen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:14 schreef vehkah het volgende:
[..]
Ik heb 2 projecten op Lendico die voltooid zijn.
Echter, ik zit nog te wachten op de 3e uitbetaling..
Wereld van verschil met GvE.. (helaas)
Ik heb er 5 lopen. Betalen opzichte mooi op tijd. Zal er echter niet meer in steken. Beetje onoverzichtelijk. En rente te laag voor het risicoquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef leolinedance het volgende:
Lendico wordt trouwens helemaal niks. Had ik ook wel verwacht na mijn slechte ervaringen een half jaar geleden. Er staan momenteel helemaal geen projecten op![]()
Weet iemand of er uberhaupt ooit een project vol gekomen is op Lendico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |