Geen idee, plaatje uit de op gehaald, jpg van de Feyenoord bus waar ik bij was overigens er in paint bij geplakt en dat was het.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef pinman het volgende:
[..]
Bij mij komt er altijd zwart om zo'n plaatje heen, hoe haal je dat dan weg?
Hahahaha!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:37 schreef peterkailey het volgende:
Davinci had het allemaal al voorspeld:
[ afbeelding ]
Leuk Fylax.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie staan op de Weblog.
FOK!Paint Rotterdam hooligans
Afbeelding lokaal opslaan en daar vandaan openen in Photoshop.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef pinman het volgende:
[..]
Bij mij komt er altijd zwart om zo'n plaatje heen, hoe haal je dat dan weg?
Best makkelijk: laag dupliceren, flip vertical, beetje draaien, replace color en brightness met zwart of zo, overlay met opacity 40% en dan gaussian blur.quote:
Ja, maar Gimp.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Best makkelijk: laag dupliceren, flip vertical, beetje draaien, replace color en brightness met zwart of zo, overlay met opacity 40% en dan gaussian blur.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie staan op de Weblog.
FOK!Paint Rotterdam hooligans
Ah!quote:
Ik ken Gimp niet, maar ik heb begrepen dat het veel de zelfde functies heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zal zo'n beetje hetzelfde recept zijn dan.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
[..]
Ik ken Gimp niet, maar ik heb begrepen dat het veel de zelfde functies heeft.
huh? waarom doe je dat zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Best makkelijk: laag dupliceren, flip vertical, beetje draaien, replace color en brightness met zwart of zo, overlay met opacity 40% en dan gaussian blur.
Sshht don't tell them.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
huh? waarom doe je dat zo?
ik doe altijd blending options > drop shadow...
Aparte laag er van maken, beetje stretchen, opacity aanpassen, doezelaar, whatever...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan ook, maar op deze manier heb je er volgens mij wat meer controle over; je kunt het makkelijker vervormen qua lengte enzo en over ruw terrein enzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik snap dat je hem even moet customizen maar dit klinkt omslachtig...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aparte laag er van maken, beetje stretchen, opacity aanpassen, doezelaar, whatever...
Je hebt gelijk, er gaat niets boven ouderwets handwerk...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook, maar op deze manier heb je er volgens mij wat meer controle over; je kunt het makkelijker vervormen qua lengte enzo en over ruw terrein enzo.
oh vandaar, zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook, maar op deze manier heb je er volgens mij wat meer controle over; je kunt het makkelijker vervormen qua lengte enzo en over ruw terrein enzo.
Welnee, je hoeft niet alles te doen, kwestie van keuzes maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik snap dat je hem even moet customizen maar dit klinkt omslachtig...
Ja af en toe ontdek ik wel wat makkelijkere manieren met sommige dingen, maar ouderwets handwerk blijft gewoon mijn voorkeur houden met veel dingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er gaat niets boven ouderwets handwerk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |