Niemand is de schuldige!twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 09:17:32Gudde: 'Ik veroordeel de rellen zwaar, maar zie niet waarom Feyenoord sorry moet zeggen voor misdragingen van kleine groep zonder kaarten.' reageer retweet
Dat is wel heel stellig in de tijd. Misschien wel een kleine overschatting, zou het ook niet 5 minuten korter geweest kunnen zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:23 schreef Morgen- het volgende:
Vriend van mij heeft gister 45 min lang weggerend voor de politie daar... Slaat echt nergens op.
Nouja, hij heeft het zelf gezegd, is verder niet aan mij om te beslissen of dat langer of korter was, maar zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat is wel heel stellig in de tijd. Misschien wel een kleine overschatting, zou het ook niet 5 minuten korter geweest kunnen zijn?
Ja, fantastische aannamequote:
Hij was gewoon zo bang dat het voor hem 45 minuten leek. Alsof een politieagent 40 - 45 minuten lang achter je aan rent. Zal maximaal 5 minuten geweest zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:23 schreef Morgen- het volgende:
Vriend van mij heeft gister 45 min lang weggerend voor de politie daar... Slaat echt nergens op.
Volgens mij was het uitvak (2.400 man) uitverkochtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef Thunder0x het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel ze naar Rotterdam komen
En terecht. Idioten die dit bagatelliseren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef Mani89 het volgende:
We staan er weer goed op.
[ afbeelding ]
Ja, want die Italianen zijn heel net volk. Misplaatst moraalriddergedrag daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En terecht. Idioten die dit bagatelliseren.Noordelijke barbaren die een stad compleet platleggen vanwege een voetbal-wedstrijd. Vind je het gek ze daar in woede zijn uitgebarsten.
Compleet platleggen ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En terecht. Idioten die dit bagatelliseren.Noordelijke barbaren die een stad compleet platleggen vanwege een voetbal-wedstrijd. Vind je het gek ze daar in woede zijn uitgebarsten.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, want die Italianen zijn heel net volk. Misplaatst moraalriddergedrag daar.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb Italianen, waar ik ze dan ook ben tegengekomen, nooit op een dergelijke gedrag kunnen betrappen. In tegenstelling tot Tokkie-Nederland Feyenoord die van Salou tot aan Chersonissos bekend staat om zijn proleten.
Wel verhelderend.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Ben Dudley heeft weer een mooi verslag:
http://supportersnotcusto(...)lys-worst-hooligans/
Het is niet zo zwart-wit.. heb de indruk dat 75% van de ellende is veroorzaakt door nalatige autoriteiten en incompetente MEquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb Italianen, waar ik ze dan ook ben tegengekomen, nooit op een dergelijke gedrag kunnen betrappen. In tegenstelling tot Tokkie-Nederland die van Salou tot aan Chersonissos bekend staat om zijn proleten.
quote:
Nee zijn echt allemaal lieverdjes daar in Italiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb Italianen, waar ik ze dan ook ben tegengekomen, nooit op een dergelijke gedrag kunnen betrappen. In tegenstelling tot Tokkie-Nederland die van Salou tot aan Chersonissos bekend staat om zijn proleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |