Niemand is de schuldige!twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 09:17:32Gudde: 'Ik veroordeel de rellen zwaar, maar zie niet waarom Feyenoord sorry moet zeggen voor misdragingen van kleine groep zonder kaarten.' reageer retweet
Dat is wel heel stellig in de tijd. Misschien wel een kleine overschatting, zou het ook niet 5 minuten korter geweest kunnen zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:23 schreef Morgen- het volgende:
Vriend van mij heeft gister 45 min lang weggerend voor de politie daar... Slaat echt nergens op.
Nouja, hij heeft het zelf gezegd, is verder niet aan mij om te beslissen of dat langer of korter was, maar zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat is wel heel stellig in de tijd. Misschien wel een kleine overschatting, zou het ook niet 5 minuten korter geweest kunnen zijn?
Ja, fantastische aannamequote:
Hij was gewoon zo bang dat het voor hem 45 minuten leek. Alsof een politieagent 40 - 45 minuten lang achter je aan rent. Zal maximaal 5 minuten geweest zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:23 schreef Morgen- het volgende:
Vriend van mij heeft gister 45 min lang weggerend voor de politie daar... Slaat echt nergens op.
Volgens mij was het uitvak (2.400 man) uitverkochtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef Thunder0x het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel ze naar Rotterdam komen
En terecht. Idioten die dit bagatelliseren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef Mani89 het volgende:
We staan er weer goed op.
[ afbeelding ]
Ja, want die Italianen zijn heel net volk. Misplaatst moraalriddergedrag daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En terecht. Idioten die dit bagatelliseren.Noordelijke barbaren die een stad compleet platleggen vanwege een voetbal-wedstrijd. Vind je het gek ze daar in woede zijn uitgebarsten.
Compleet platleggen ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En terecht. Idioten die dit bagatelliseren.Noordelijke barbaren die een stad compleet platleggen vanwege een voetbal-wedstrijd. Vind je het gek ze daar in woede zijn uitgebarsten.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, want die Italianen zijn heel net volk. Misplaatst moraalriddergedrag daar.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb Italianen, waar ik ze dan ook ben tegengekomen, nooit op een dergelijke gedrag kunnen betrappen. In tegenstelling tot Tokkie-Nederland Feyenoord die van Salou tot aan Chersonissos bekend staat om zijn proleten.
Wel verhelderend.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Ben Dudley heeft weer een mooi verslag:
http://supportersnotcusto(...)lys-worst-hooligans/
Het is niet zo zwart-wit.. heb de indruk dat 75% van de ellende is veroorzaakt door nalatige autoriteiten en incompetente MEquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb Italianen, waar ik ze dan ook ben tegengekomen, nooit op een dergelijke gedrag kunnen betrappen. In tegenstelling tot Tokkie-Nederland die van Salou tot aan Chersonissos bekend staat om zijn proleten.
quote:
Nee zijn echt allemaal lieverdjes daar in Italiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb Italianen, waar ik ze dan ook ben tegengekomen, nooit op een dergelijke gedrag kunnen betrappen. In tegenstelling tot Tokkie-Nederland die van Salou tot aan Chersonissos bekend staat om zijn proleten.
Uhm, nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Allemaal een pot nat. De een nog slechter en idioter dan de ander. Keihard aanpakken, gelukkig weten ze hoe dat moet in Italië. Wel wat overdreven, maar oke.
Nou. In Sevilla, Rijeka en Luik was het inderdaad chaos tot en met.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Bij Feyenoord is het echt altijd raak, waar ze ook komen.
Op Woudestein is het altijd erg gezellig anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Hoeveel aanhoudingen bij andere clubs dit seizoen in europa?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, nee.
We zien de berichten volgende week wel, hoeveel 020'ers gearresteerd worden in Polen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Zal niet veel zijn zonder publiekquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:12 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
We zien de berichten volgende week wel, hoeveel 020'ers gearresteerd worden in Polen.
In zo'n situatie (rebound) zijn er maar weinig spitsen die dat zien hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:12 schreef JenHermes het volgende:
Wat is die Kazim toch een slechte voetballer zegFeijenoord zou willen dat ze Bas Dost hadden gehaald in de zomer. Het juichen van Kazim is zwaar overtrokken. De man staat ten eerste buitenspel(dat moet je toch zien als spits) en ten tweede juicht ie alsof ie een wereldgoal gemaakt heeft.
Erg matige speler die naarmate de competitie vordert steeds verder afzakt
Alsof hij zelf niet weet dat het een intikker isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:12 schreef JenHermes het volgende:
Wat is die Kazim toch een slechte voetballer zegFeijenoord zou willen dat ze Bas Dost hadden gehaald in de zomer. Het juichen van Kazim is zwaar overtrokken. De man staat ten eerste buitenspel(dat moet je toch zien als spits) en ten tweede juicht ie alsof ie een wereldgoal gemaakt heeft.
Erg matige speler die naarmate de competitie vordert steeds verder afzakt
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van welke club is de bovenste foto, Lazio?
http://www.nu.nl/buitenla(...)rters-in-parijs.htmlquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Alsof dat ze tegenhoudquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal niet veel zijn zonder publiek
En komend weekend loopt ie weer ruzie te zoeken met de plaatselijke rechtsback van de plaatselijke FC.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:13 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Alsof hij zelf niet weet dat het een intikker is. Hij juicht zoals je zou moeten juichen met 5.000 Feyenoord supporters die uit hun dak gaan en een uitgoal in een Europese wedstrijd bij de nummer 2 van Italie.
Kazim
Karsdorp maar eens basis zetten tegen Excelsior. Wat veranderde het spel toen hij erin kwam... heeft duidelijk van Rijeka uit geleerdquote:Karsdorp gek van Feyenoord: ''Dan stond ik in het uitvak''
Rick Karsdorp speelde gisteren fantastisch toen hij de in de eerste helft al de geblesseerde Luke Wilkshire moest aflossen. Met name de aanvallende intenties van de middenvelder vielen op. Karsdorp stoomde regelmatig op en jaagde vaak agressief door, waardoor zelfs de spelers van AS Roma geen oplossing hadden.
''Je wordt vooral mentaal sterker als zoiets je al vroeg in je loopbaan overkomt'', vertelde Karsdorp na afloop tegenover De Telegraaf. ''Je moet verder en vanavond kon ik genieten van succes. Het mooiste voor mij was dat ik het kon vieren met zoveel fans.''
''Ik ben heel mijn leven al gek van Feyenoord. Mijn broer ook. Aan hem geef ik ook bijna al mijn shirts van mooie wedstrijden. Deze krijgt hij dus ook. Als ik geen profvoetballer zou zijn, zou ik vanavond waarschijnlijk als supporter in dat vak met die 5000 fans hebben gestaan.''
Ga toch fietsenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Vechten met supporters van de tegenpartij is natuurlijk niet hetzelfde als kansloos de stad slopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)rters-in-parijs.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |