Dank voor de tip, de laatste tijd weinig KX geluisterd.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als die reconstructie van de top 10 van 1980 bij Rob Stenders je beviel kun je morgenmiddag tussen 13-17u de hele Top 50 van 8 maart 1980 (met de oren van nu) op kxradio beluisteren.
Alleen dan breder dan de mega top 50, ook de buitenlandse parades en bijvoorbeeld de Verukkelijke 15s zijn meegenomen. Wel een aanrader.
En dan de volgende 9 zondagmiddagen telkens een jaar verderop in de 80s.
Zo verwacht ik morgen daar deze bijvoorbeeld wel hoog in de lijst (die was vanmiddag nergens te bekennen)
Lol.quote:
Dat album (Nail) staat nog steeds op nummer 1 bij mij als ik de jaarlijkse FOK! lijst met beste albums ooit invul.quote:
Hm....als jij zulke dingen kunt regelen, dan lukt het misschien ook wel om deze gedraaid te krijgen?quote:Op zondag 8 maart 2015 09:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol.Heeft me een hoop moeite gekost om dat te regelen.
![]()
Je bent trouwens wel iets vergeten te doen op de vorige pagina.
Dit is al de 4e ronde van zo'n 2 decennia. Sinds 13 oktober 2013 om precies te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de tip, de laatste tijd weinig KX geluisterd.
Sinds wanneer zenden ze die oude hitlijsten uit?
Het Paralelle Muziekuniversum is sinds begin dit jaar te downloaden als podcast...
Nooit geweten, terwijl ik toch aardig vaak KX op heb staan.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is al de 4e ronde van zo'n 2 decennia. Sinds 13 oktober 2013 om precies te zijn.
Luister af en toe en nu is zowaar Annabella te horen:quote:Op zondag 8 maart 2015 10:01 schreef Eska het volgende:
Hm....als jij zulke dingen kunt regelen, dan lukt het misschien ook wel om deze gedraaid te krijgen?
Eerder dit uur overigens Tom Petty gehoord.Was niet met dat ene nummer, maar toch even aan je gedacht.
Mja, ik snap wat je bedoelt. Op zich hoor ik nog wel voldoende aardigs om 'm aan te laten. Maar er komt idd zat voorbij dat ik niet zou missen. Hoewel ik een boel nummers die ik eigenlijk helemaal niet zo goed vind ook vrolijk meezing.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Luister af en toe en nu is zowaar Annabella te horen:
![]()
Het meeste wat ik hoor is trouwens niet iets waar ik nou heel warm van word. En wel heel veel geklep tussendoor.
Er werd gevraagd om liedjes die niet Nederlands- of Engelstalig zijn. Dat was één van die verzoekjes.quote:
Ik zie altijd koelkasten, wasmachines en manden met verfbommen en stenen staan op de daken van Amsterdamse grachtenpanden, als ik dit nummer hoor in deze versie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:50 schreef Eska het volgende:
Nu een ander verzoekje te horen
(gesprekje met de luisteraar ging over iets te enthousiast weggooien van dingen van vroeger....)
Grappig wel, hoe sommige liedjes zulke exacte herinneringen of beelden oproepen. En soms is het meer een bepaald gevoel, een sfeer (en dus minder concreet).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie altijd koelkasten, wasmachines en manden met verfbommen en stenen staan op de daken van Amsterdamse grachtenpanden, als ik dit nummer hoor in deze versie.
Zoiets dus...
In december kan ik die titel van Frankie goes to Hollywood toch ook wel heel best hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk hoor ik m eens op de radio. Het beste nummer met deze titel.
Ik vind FGTH wat zeikerig. En Jennifer is een beetje een guilty pleasure hier. Lekker meekrijsenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:48 schreef Eska het volgende:
[..]
In december kan ik die titel van Frankie goes to Hollywood toch ook wel heel best hebben.![]()
En alles is wat mij betreft sowieso een ziljoen keer beter dan Jennifer Rush....
Ah mja, dan houden we het nu voor 't gemak maar beter op die van Huey.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind FGTH wat zeikerig. En Jennifer is een beetje een guilty pleasure hier. Lekker meekrijsen
Ik heb 1 keer carnaval gevierd in mijn leven (ben een Noorderling) en dat was een nogal spontane actie om af te reizen naar het zuiden. Tijdens de autorit daar naartoe stond dit album van FGTH echt keihard aan en lag ik knetterstoned op de achterbank mee te genieten. Sindsdien kan Frankie niet meer kapot bij mij. Al is het meer vanwege de herinnering die het oproep dan vanwege de muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |