Waar zie je dat eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat ik Fischer-Z en OMD heb gemist?
Had even op het twitteraccount geklikt en daar zag ik die namen voorbij komen.quote:
En draai je het ook nog wel eens?quote:
Nooit.quote:
Met singles blijf je draaien, ja. Schiet niet op.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nooit.Draai sowieso geen singles meer. Wel nog LP's.
Topic staat trouwens weer in dat forumdingetje.![]()
Heerlijk juistquote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef Kingstown het volgende:
PhD....even op mute. Dat kan ik echt niet hebben.![]()
Ja, dat geloof ik wel. Geeft niks.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik waarschuw jullie maar alvast: dit is een verslavend programma als je beetje sentimentele popliefhebber bent
Dat valt voor mij aan de verkeerde kant van de zeikgrens....quote:
Ja, moest ik ook meteen aan denken.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....![]()
ONZ / [Radio 49] #5750 The Lion Sleeps Tonight, maar wij nog niet
Mijn persoonlijke nummer 1 als ik een Madness lijstje zou maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:29 schreef Eska het volgende:
En deze is dan weer wat intensiever voor de kuiten.
Oh, dat weet ik dan weer niet. Geloof ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Japanse autoreclame filmpjes ook die met "in the city" gemaakt zijn. Hilarisch soms.
Doe Maar heb ik ook nog geregeld aanstaan, omdat ik er zelf nog graag naar luister.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:39 schreef Eska het volgende:
Nummer van Doe Maar van zojuist klinkt hier thuis nog regelmatig, omdat jongste graag deze regelmatig aanzet.
[ afbeelding ]
Deze zet hij ook regelmatig aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe Maar heb ik ook nog geregeld aanstaan, omdat ik er zelf nog graag naar luister.![]()
Wel een andere LP, maar ach....
Dansenquote:Wel een andere LP, maar ach....hey Mickey!
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:45 schreef Eska het volgende:
Deze zet hij ook regelmatig aan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |