Dan nog kan je er alles aan doen om het wel tegen te gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Georganiseerde gekte is niet tegen te gaan hoe graag enge totalitairen dat graag willen.
De vrijheid van mensen die er niets mee te maken inperken voor iets wat je nauwelijks tegen kan gaan ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan nog kan je er alles aan doen om het wel tegen te gaan
Als je dat argument gaat aanvoeren kan je geen een club meer straffen. Daar kom je ook niks verder mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat wel om vandaag, ik zou niet weten waarom je het breder zou moeten trekken. Je hebt altijd en overal op de wereld debielen lopen, tussen voetbalsupporters ligt dat percentage wat hoger, maar dan gewoon die debielen aanpakken. De 'supporters' die dit gedaan hebben vertegenwoordigden Feyenoord niet, ondanks dat ze gemeen hebben dat ze voor Feyenoord zijn. De club straffen zou echt zwaar onterecht zijn.
Een club kun je straffen als een club fouten heeft gemaakt, en dat gebeurd ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dat argument gaat aanvoeren kan je geen een club meer straffen. Daar kom je ook niks verder mee.
Ik denk daar anders over, maar laten we er maar over ophouden. We gaan er niet uitkomen, gok ik zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vrijheid van mensen die er niets mee te maken inperken voor iets wat je nauwelijks tegen kan gaan ja.
Dat kan.
Jij bent dus tegen de rechtsstaat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over, maar laten we er maar over ophouden. We gaan er niet uitkomen, gok ik zo.
Nee hoor. Ik ben alleen voorstander van bepaalde straffen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent dus tegen de rechtsstaat?
Dan mag Ajax ook nog vrezen met terugwerkende kracht door hun tripje Parijs.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met de supporters kunnen volgende keer niet heen anders.
Op mensen die er niets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben alleen voorstander van bepaalde straffen.
Zo denkt ivo of de uefa nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan mag Ajax ook nog vrezen met terugwerkende kracht door hun tripje Parijs.
Dit waren vrije mensen die door Rome liepen. Tot hoe ver ben je dan als club verantwoordelijk voor die mensen? In het stadion gebeurde niets hè, dan vind ik het nog weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dat argument gaat aanvoeren kan je geen een club meer straffen. Daar kom je ook niks verder mee.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
De kans op een uitsluiting/straf is nog kleiner dan dat PSV doorgaat.
Want iedere wedstrijd loopt uit de hand?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:09 schreef MakkieR het volgende:
wordt het niet zo langzamerhand tijd om te spelen zonder uit supporters bij elke voetbal wedstrijd zowel nationaal als internationaal.
Dan in ieder geval zeker niet meer, wees nou eerlijk, wie gaat er nou naar een uit-wedstrijd, een beetje voetbal liefhebber gaat naar zijn eigen clubje toe en niet naar een tegenstander. Ik heb het een keer gedaan, wat ik als een nachtmerrie heb mogen ervaren, het lijkt wel oorlogsgebied zo vijandig wordt je behandeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Want iedere wedstrijd loopt uit de hand?
Dat is jouw ervaring. Een beetje voetbal liefhebber steunt zijn club ook bij uit-wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan in ieder geval zeker niet meer, wees nou eerlijk, wie gaat er nou naar een uit-wedstrijd, een beetje voetbal liefhebber gaat naar zijn eigen clubje toe en niet naar een tegenstander. Ik heb het een keer gedaan, wat ik als een nachtmerrie heb mogen ervaren, het lijkt wel oorlogsgebied zo vijandig wordt je behandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |