ik douw mijn 18 cm gelijk daar waar het hoortquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel joh, daar begint het voorspel.
Of duwt jouw vrindje meteen zijn neus richting je kelder?
En terecht, die huwelijksschat nou daar jobberde men hard voor dus daar mag best iets tegenover staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik douw mijn 18 cm gelijk daar waar het hoort
ben wat dat betreft recht voor z'n raap
zowel letterlijk als figuurlijk
hebben ze die onderzoek gedaan op Koerden?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:46 schreef Che_ het volgende:
Ik zie laatste tijd veel nieuwsartikelen over GSA (genetic sexual attraction). Familieleden die vanaf de geboorte (of op hele jonge leeftijd) gescheiden zijn en wanneer ze elkaar op volwassen leeftijd voor het eerst ontmoeten, hebben ze seksuele gevoelens voor elkaar. In minstens de helft van alle gevallen. WTF![]()
Dan kijk je nu ook onbewust heel anders naar die tv-programma's waarin familieleden elkaar voor het eerst ontmoeten...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)met-haar-vader.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-eigen-vader.dhtml
Hihahoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef Atak het volgende:
[..]
hebben ze die onderzoek gedaan op Koerden?
hubba hubbaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is inderdaad lekker, eten we in Irak ook
En Gheymeh/Qimeh
Fasanjoon
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
Is het hier nog dieetclub? Heb een combo van een Oreo milkshake en oreo frappuchino gemaakt.
Heaven.
[ afbeelding ]
Ik kom er nu aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
Is het hier nog dieetclub? Heb een combo van een Oreo milkshake en oreo frappuchino gemaakt.
Heaven.
[ afbeelding ]
Vandaag voor het eerst een Starbucks Frappuccino gehad, is niks vergeleken bij dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
Heaven.
[ afbeelding ]
Wow. Bsa7tikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
Heaven.
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik niet van warme choco houd?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik was net aan het googlen naar warme choco recepten.
Kom drinken we romantisch uit 1 glasquote:
Zijn de meningen over verdeeld. Meerdere geleerden zijn het erover eens dat varkens(en andere niet halal dierengelatine) zo'n groot chemisch process ondergaan dat het uit geur, kleur en smaak niet eruit te halen wat het is.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik niet van warme choco houd?
Oke.quote:[..]
Kom drinken we romantisch uit 1 glas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |