Skinny wel ja.quote:
Beetje eckte Turk gespotquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
BMW heeft series, Mercedes heeft klassen.
Hoe gaat het kickboksen? Al minder blauwe plekken dan eerst?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Don't mess with my Wing Chun skills
Is het ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Skinny wel ja.
Maar ja, ik zit goed nu. Nooit gekeken naar wat wel en niet eten. Lijkt me wel vermoeiend eigk
Precies. Gewoon een paar dagen minderen als je het gevoel heb dat je te veel hebt gegeten en het buikje een beetje ziet komen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Skinny wel ja.
Maar ja, ik zit goed nu. Nooit gekeken naar wat wel en niet eten. Lijkt me wel vermoeiend eigk
Jij kent echt veel gekke mensen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik blijf mij verbazen over sommige mensen. Een ex-collega voegde mij laatst toe op facebook en ik keek zojuist op haar profiel, kom ik dit tegen onder een van haar getagde foto's:
[..]
[..]
Jij bent al de tweede die zoiets zegt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij kent echt veel gekke mensen.
Ik heb wel een buikje jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een paar dagen minderen als je het gevoel heb dat je te veel hebt gegeten en het buikje een beetje ziet komen.
Dik het anders gewoon een beetje aan, doen roddelende Turkse vrouwen wel vakerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Naast dat andere verhaal is het wel een beetje slapjes. Ik bewaar hem wel voor een andere keer.
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dik het anders gewoon een beetje aan, doen roddelende Turkse vrouwen wel vaker
Jij bent ook meer van het afslanken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.
En toch wil ik het verhaal wel horenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |