Daarom gewoon kijken naar NAC Breda. Misschien dat Fanzine de Rat nu wel een positief bericht kan plaatsen.quote:
Hij mist.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:27 schreef regiliopeace het volgende:
Lex gaat nu de Trevi-fontein aan gort slaan.
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef regiliopeace het volgende:
Bruma heeft een neus als een kerstklok.
Zou voor Feyenoord niet slecht uitkomen, Immers kwijt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:27 schreef regiliopeace het volgende:
Lex gaat nu de Trevi-fontein aan gort slaan.
Interessant, maar vooral leuk nieuwtje wat je hier brengt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink nu gesteriliseerde melk van de AH. De smaak bevalt me altijd wel.
Wat vind je er zo leuk aan dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interessant, maar vooral leuk nieuwtje wat je hier brengt.
Ik wist niet dat gesteriliseerde melk bestond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat vind je er zo leuk aan dan?
Misschien had je wat beter moeten opletten bij biologie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat gesteriliseerde melk bestond.
Wou net zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie Bas Dorst ook altijd naar de assist gever lopen, dit stemt mij tevreden,
Sympathiek ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
Dorstquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
quote:Trainer André Villas-Boas van FC Zenit moet de return van het Europa League-duel met PSV donderdag vanaf de tribune bekijken. De UEFA heeft hem voor één duel geschorst vanwege zijn gedrag tijdens de heenwedstrijd, vorige week in Eindhoven.
Villas-Boas werd in de slotfase naar de tribune gestuurd wegens aanmerkingen op de leiding. De Russische club won het duel in Eindhoven met 1-0.
FC Zenit kreeg van de UEFA ook een boete opgelegd van 6.000 euro omdat Russische fans vuurwerk hadden afgestoken op de tribune.
Wut, hoe heb ik dat nou weer fout getypt.quote:
Dos Bast heeft het hart op de juiste plaatsquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
Als PSV op welke manier dan ook gaat minderen zijn ze echt kansloos bezig idd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou mooi zijn als alle 3 door gaan. PSV alles geven. In de competitie en beker ben je toch al klaar.
10 wedstrijden, Hansquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als PSV op welke manier dan ook gaat minderen zijn ze echt kansloos bezig idd.
8 wedstrijden nog, waarvan de laatste tegen ADO, dus zeg 7. Dan zou je dus 5 van die wedstrijden moeten verliezen.
Ik doe geen precieze voorspellingen maar alle drie door gaan we gewoon voor.
8-1 in je holquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Zenit - PSV 1-8
Feyenoord - AS Roma 8-1
Legia - Ajax 1-8
Rare obsessie heb je maatje, met "je hol" steeds. Wil je ons wat vertellen?quote:
ik heb niks te vertellen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rare obsessie heb je maatje, met "je hol" steeds. Wil je ons wat vertellen?
omdat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Roma voor 10 jaar schorsen uit Europa als ze er morgen uitgaan.
Ze dan het land voor lul zetten en de 100% score verprutsen tegen een team bestaande uit Immers en Kazimquote:
Feyenoord won met Ferry de Haan de UEFA Cupquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze dan het land voor lul zetten en de 100% score verprutsen tegen een team bestaande uit Immers en Kazim![]()
![]()
Dit zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:52 schreef Toto69 het volgende:
Zenit - PSV 1-2
Feyenoord - AS Roma 2-1
Legia - Ajax 2-1
Laten we in ieder geval hopen dat alle Nederlandse clubs doorgaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:52 schreef Toto69 het volgende:
Zenit - PSV 1-2
Feyenoord - AS Roma 2-1
Legia - Ajax 2-1
Dat hoop jij of verwacht jij? Ik denk alle drie eruit eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zenit - PSV 1-2
Feyenoord - Roma 0-0
Legia - Ajax 2-1
hoopquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat hoop jij of verwacht jij? Ik denk alle drie eruit eigenlijk
Ja dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we in ieder geval hopen dat alle Nederlandse clubs doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |