ik durf nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]Niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik hoorde dat hij vanavond ook weer wat over Feyenoord te melden had?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:55 schreef Sked het volgende:
Is Derksen al aangemeld voor een psychiatrische bejaardeninrichting?
Ik heb mijn krachten gespaard voor dit weekend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Japie, ik miste iets in deze wedstrijd...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]waarom denken mensen dat anonymousz een vrouw isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Toen keek ik naar Toine en co.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij vanavond ook weer wat over Feyenoord te melden had?
Kwiedettiquote:
Elke uitzending.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Johan duidelijk het ongelijk heeft en zich boos gaat zitten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |