ik durf nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]Niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik hoorde dat hij vanavond ook weer wat over Feyenoord te melden had?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:55 schreef Sked het volgende:
Is Derksen al aangemeld voor een psychiatrische bejaardeninrichting?
Ik heb mijn krachten gespaard voor dit weekend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Japie, ik miste iets in deze wedstrijd...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]waarom denken mensen dat anonymousz een vrouw isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Toen keek ik naar Toine en co.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij vanavond ook weer wat over Feyenoord te melden had?
Kwiedettiquote:
Elke uitzending.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Johan duidelijk het ongelijk heeft en zich boos gaat zitten maken
Nee, dat heeft meer met Ajax te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia speelde wel goed 2e helft he Stijn
wat zegt hij dan?quote:
mof of pruus noemen we dat. En nee hij is pool natuurlijkquote:
gekkiequote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Seam het volgende:
[..]
mof of pruus noemen we dat. En nee hij is pool natuurlijk
bedankt hans seamquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Seam het volgende:
[..]
mof of pruus noemen we dat. En nee hij is pool natuurlijk
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft meer met Ajax te maken.
nah philly is beterrrquote:
Valt toch wel mee? Ik vond hem tot die 0-1 wel goed spelenquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Kutjemarkhele wedstrijd al tyfuis slecht
Bod van 15miljoen geweigerd dit seizoenquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:14 schreef Sked het volgende:
Memphis is eigenlijk maar een matige linksbuiten
Een vijf in plaats van een drie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vond hem tot die 0-1 wel goed spelen
Ik wacht nog steeds op een antwoord.quote:
Ik gok erop dat zij beiden een vmbo-t diploma hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoodnigga,s Willems en Depay er meteen bij
Op welke vraag?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Een vijf in plaats van een drie.
[..]
Ik wacht nog steeds op een antwoord.
Waarom het de schuld van andere Nederlandse clubs is dat PSV er zo slecht op de coëfficiëntenlijst voorstaat terwijl PSV zelf ook slecht presteertquote:
t nog welquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat zij beiden een vmbo-t diploma hebben
Volgens mij heeft PSV heel wat punten gehaald de laatste 10 jaar, meer dan de rest?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom het de schuld van andere Nederlandse clubs is dat PSV er zo slecht op de coëfficiëntenlijst voorstaat terwijl PSV zelf ook slecht presteert
Als Johan gaat praten zou je tv automatisch op mute moeten komen te staanquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Die Danny kan wel ballen zegt johan? Dat was de slechtste op het veld.
Memphis is al heel 2015 redelijk dramatisch. Als je hem bij de volksjongens van USV Elinkwijk liet voetballen, merkte je geen verschil.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Die Danny kan wel ballen zegt johan? Dat was de slechtste op het veld.
Daarom kijk ik ook geen VI meerquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Johan gaat praten zou je tv automatisch op mute moeten komen te staan
De lijst gaat over de laatste vijf jaar, PSV heeft 57k punten waarvan 20k volgend jaar verdwijnt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV heel wat punten gehaald de laatste 10 jaar, meer dan de rest?
Dat hoef je mij niet te vertellen, ben het met je eens. Sinds zijn blessure is het niet veel meer. Vandag ook weer, 3 man op zoekenquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Memphis is al heel 2015 redelijk dramatisch. Als je hem bij de volksjongens van USV Elinkwijk liet voetballen, merkte je geen verschil.
Memphis en Narsingh waren de slechtsten van het veld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, ben het met je eens. Sinds zijn blessure is het niet veel meer. Vandag ook weer, 3 man op zoekenconstant de drukte in..
85 fucking minuten had Cocu'tje nodig om dat te zien bij Narsingh.. man man manquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Memphis en Narsingh waren de slechtsten van het veld.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef regiliopeace het volgende:
Bruma heeft een neus als een kerstklok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |