vbl?quote:
Dat zal ook heus wel.. Anders hebben die jokers die hij op tafel legt ook geen nut..quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan zou er midden in de uitzending een executie moeten zitten want de finale is altijd met 3
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat wel leuk zou zijn is als ze nét te laat geknipt hebben waardoor je al iemand naar voren ziet stappen
Lijkt de NS welquote:
Lijkt me ook een prima modje op VBLquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat mexicanobakker mod was geworden.
Was vorig jaar toch ook executie met 3 personen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef TLC het volgende:
Dan zou er midden in de uitzending een executie moeten zitten want de finale is altijd met 3
Er is (bijna) altijd een executie met 3 personenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook executie met 3 personen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:34 schreef zoem het volgende:
Hopelijk weer leuke opdrachten zoals vorige week.
Ik mis een jennifer hoffmanquote:
Herkenbaar probleem. Al bleef Freek vorig jaar toen zelfs nog even plakken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef essnhills het volgende:
Traditiegetrouw zou Rik nu als laatste kandidaat moeten afvallen, want dat doen mijn mollen altijd
Zeg me nu niet dat ik alle app punten ga verliezenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef essnhills het volgende:
Traditiegetrouw zou Rik nu als laatste kandidaat moeten afvallen, want dat doen mijn mollen altijd
Of de Mol pakt een direct ticket naar de finale... Die heeft ; ie niet nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef essnhills het volgende:
oftewel, ze gaan geen geld verdienen deze aflevering?
Ooit moet de reeks toch een keer verbroken worden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg me nu niet dat ik alle app punten ga verliezen
of de mol rijgt geen zinnen in de opdracht?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef essnhills het volgende:
oftewel, ze gaan geen geld verdienen deze aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |