quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:25 schreef nattermann het volgende:
EN WEER HET TOPIC VOL HE HE HE
godmiljaar
Ik vertrouw die beelden niet, Margriet én Marlijn zouden zichzelf al als mol hebben betiteltquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Martine zei toch dat de mol een vrouw is?
Lekker strategisch en psychologischquote:
Jep!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker strategisch en psychologisch
Inclusief batterijenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:27 schreef Nober het volgende:
Nu maar hopen dat Martine nog even dat zwarte ding aan Margriet heeft gegeven.
Ik denk dat ze een groot scherm hebben. Net als bij het WK, of zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
ben benieuwd wat ze precies bedoelen met die live-finale
kmen alle kandidaten dan bij elkaar, maar dan live, om met publiek te kijken wie er naar voren stapt op Art's 'wie is de mol?' vraag?
Die zwarte vrijstelling die ze niet had??quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:27 schreef Nober het volgende:
Nu maar hopen dat Martine nog even dat zwarte ding aan Margriet heeft gegeven.
Ja. De finale is volgende week. De finale uitzending met bekendmaking van mol is over 2 weken. Dan komt de recap.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
kmen alle kandidaten dan bij elkaar, maar dan live, om met publiek te kijken wie er naar voren stapt op Art's 'wie is de mol?' vraag?
Ja, en afterparty met resumé van het seizoen denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
http://www.npo.nl/live/moltalkquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krig Moltalk niet gevonden, alleen de HH van vorige week..
Wie helpt me ff??
NPO app wil hier ook niet afspelenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krig Moltalk niet gevonden, alleen de HH van vorige week..
Wie helpt me ff??
Precies.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
Ja die!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zwarte vrijstelling die ze niet had??
Had ik ook, maar doet het nu welquote:
Heb jij wel gezien wie de 2e had?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:32 schreef DaMart het volgende:
En bij de molacties krijgen we vast te zien hoe de mol een pen/stift weggooide.
Marlijn heeft alleen gezegd dat ze niet spreidde toch? Niet op wie ze zat? Of was ik ff afgeleid?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:33 schreef Moira. het volgende:
Ik snap het niet meer.
Ik neigde de laatste tijd steeds meer op Margriet (eigenlijk bijna overtuigd) na Rik en een beetje Chris.
Maar nu heeft Marlijn, die vol op Rik zat, een groen scherm. En Martine, die vol op Margriet zat, een rood scherm.
Nu hecht ik niet veel waarde aan groene schermen, want het kan maar zijn dat je dan alsnog alles fout hebt, maar net ééntje meer goed of net iets sneller dan de afvaller.. Maar dat rode scherm van Martine, wat mis ik hier?
Nee...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij wel gezien wie de 2e had?
Nee volgens mij zei ze dat het tijd was om vol op één te gaan, en ze antwoordde bij de vraag 'als hoeveelste ging de mol naar binnen bij de fotoopdracht?' dat dat als 4e was. En als 4e ging Rik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marlijn heeft alleen gezegd dat ze niet spreidde toch? Niet op wie ze zat? Of was ik ff afgeleid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |