Dit heb ik al dagen voorspeld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Legia een bovengemiddeld bierteampje.
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:40 schreef silverhill het volgende:
Ik moest m in de herhaling zien, omdat ik tijdens de goal naar dat gifje met dat paard zat te kijken
Wijnaldum is mad.quote:"De scheidsrechter was een beetje partijdig", aldus de aanvoerder van PSV in gesprek met FOX Sports.
"Hij liet bij hen alles toe. Bij een doeltrap mochten ze gewoon drinken. Elke keer als wij kleine overtreding maakten floot hij en andersom niet. Hij zei niets als ik hem erop aansprak. Ik denk dat hij geen Engels sprak."
Je zal maar een beetje la Ling in je hebben zittenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:47 schreef Baconbus het volgende:
Er zit een beetje Tscheu la Ling in.
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gezeik op scheidsrechters altijd. Ga gewoon voetballen met je Chinese kop
Just the tip.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je zal maar een beetje la Ling in je hebben zitten
Ik zou als scheids ook niet reageren als Wijnaldum al kwijlend naar je schreeuwt dat je moet fluiten voor een overtredingquote:
Terecht. Met Dordrecht moet je makkelijk linkerrijtje halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |