Wijnaldum is mad.quote:"De scheidsrechter was een beetje partijdig", aldus de aanvoerder van PSV in gesprek met FOX Sports.
"Hij liet bij hen alles toe. Bij een doeltrap mochten ze gewoon drinken. Elke keer als wij kleine overtreding maakten floot hij en andersom niet. Hij zei niets als ik hem erop aansprak. Ik denk dat hij geen Engels sprak."
Je zal maar een beetje la Ling in je hebben zittenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:47 schreef Baconbus het volgende:
Er zit een beetje Tscheu la Ling in.
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gezeik op scheidsrechters altijd. Ga gewoon voetballen met je Chinese kop
Just the tip.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je zal maar een beetje la Ling in je hebben zitten
Ik zou als scheids ook niet reageren als Wijnaldum al kwijlend naar je schreeuwt dat je moet fluiten voor een overtredingquote:
Terecht. Met Dordrecht moet je makkelijk linkerrijtje halenquote:
Europees, minstens. Met dat materiaal ..quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Terecht. Met Dordrecht moet je makkelijk linkerrijtje halen
Het beëindigen van het contract is volgens Dordrecht ,,in goed onderling overleg'' besloten. De club en de trainer wilden verder geen toelichting geven.quote:
Ontslagen dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Het beëindigen van het contract is volgens Dordrecht ,,in goed onderling overleg'' besloten. De club en de trainer wilden verder geen toelichting geven.
Hoi Tjoeptjap / tjaptjoepquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Teresa zing een liedje voor mij alleen.
Weer goed gevonden van El Sierdquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Teresa zing een liedje voor mij alleen.
Worden nog wel 7equote:Op donderdag 19 februari 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien komt nu het Gerard de Nooijer-effect en gaan de Dordtenaren spelen als goden.
Rogier Molhoek en Gerard de Nooijerquote:Rogier Molhoek en Gérard de Nooijer nemen de honneurs in ieder geval zondag waar, als Dordrecht op bezoek gaat bij koploper PSV.
Nee Boogers had weer eens emotionele buiquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik lieg, ze zijn in goed overleg uit elkaar gegaan.
Mad Marco slaat wild om zich heen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Boogers had weer eens emotionele bui
De Krommedijk staat op instortenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mad Marco slaat wild om zich heen.
Volgend jaar weer op bezoek bij Achilles '29.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Krommedijk staat op instorten
Hoiquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor je het weet zet hij zijn eigen supportershome in brandquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rogier Molhoekquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rogier Molhoek en Gerard de NooijerWAT EEN DUO.
RKC heeft patent op eeuwig geblesseerde spelers.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rogier Molhoek![]()
Opgeleid in Waalwijk
Genot met Arie de schilder en Henk de Slagerquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer op bezoek bij Achilles '29.
noem er eens 5?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC heeft patent op eeuwig geblesseerde spelers.
Met Esther Bal erinquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor je het weet zet hij zijn eigen supportershome in brand
Thijs Hendriks en Freek Thoone geven ze van katoenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genot met Arie de schilder en Henk de Slager
Geen derby meer met Nijmegen voor zequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs Hendriks en Freek Thoone geven ze van katoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |