Wijnaldum is mad.quote:"De scheidsrechter was een beetje partijdig", aldus de aanvoerder van PSV in gesprek met FOX Sports.
"Hij liet bij hen alles toe. Bij een doeltrap mochten ze gewoon drinken. Elke keer als wij kleine overtreding maakten floot hij en andersom niet. Hij zei niets als ik hem erop aansprak. Ik denk dat hij geen Engels sprak."
Je zal maar een beetje la Ling in je hebben zittenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:47 schreef Baconbus het volgende:
Er zit een beetje Tscheu la Ling in.
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gezeik op scheidsrechters altijd. Ga gewoon voetballen met je Chinese kop
Just the tip.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je zal maar een beetje la Ling in je hebben zitten
Ik zou als scheids ook niet reageren als Wijnaldum al kwijlend naar je schreeuwt dat je moet fluiten voor een overtredingquote:
Terecht. Met Dordrecht moet je makkelijk linkerrijtje halenquote:
Europees, minstens. Met dat materiaal ..quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Terecht. Met Dordrecht moet je makkelijk linkerrijtje halen
Het beëindigen van het contract is volgens Dordrecht ,,in goed onderling overleg'' besloten. De club en de trainer wilden verder geen toelichting geven.quote:
Ontslagen dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Het beëindigen van het contract is volgens Dordrecht ,,in goed onderling overleg'' besloten. De club en de trainer wilden verder geen toelichting geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |