Speelt al het hele seizoen ranzig slecht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schone was een van de belangrijkste spelers op het middenveld. Als je hem in de spits zet gaat hij inderdaad kutten. Daar heeft hij niks te zoeken.
Bedankt Johanquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schone was een van de belangrijkste spelers op het middenveld. Als je hem in de spits zet gaat hij inderdaad kutten. Daar heeft hij niks te zoeken.
Je bent zelf ranzig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt al het hele seizoen ranzig slecht.
Ik kan die man niet luchten. Als ik hem voor mijn auto krijg heb ik een nieuwe bumper, motorkap, voorruit en afhankelijk van hoe ik hem raak een rechter/linker voorscherm, nodig.quote:
Ben jij Pools?quote:
Wanneer speelde Schone op het middenveld?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkiequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef MouzurX het volgende:
Je zou die namen van die polen maar moeten uitspreken.
Hij heeft altijd tussen de linies gespeeld, werd opgesteld als rechtsvoor maar zakte terug.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wanneer speelde Schone op het middenveld?
Valse tussenstand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |