quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Hagenezen zagen eruit als groen gele K K K leden..... Daar ben jij van gecharmeerd![]()
Constant die bal naar voren peren noem ik niet veel goeds doen met een bal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roma speelt in het wit, niet in het zwart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij steelt mijn post
Zonder wrijving geen glans
Nientequote:
Snoeks?quote:
Snoeks?quote:
Hij maakt United kampioenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de zomer voor 50 miljoen naar Man Utd
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:14 schreef silverhill het volgende:
Buitenspelgoal, Lucky Feyenoord.
ach was een buitenspelgoal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geloof niet dat Kazim de 1-1 heeft gemaakt.
Heb je torren in je hoofd?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kazim is van het niveau Romaquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee doe maar de lieve supporters.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
De bus met opgepakte hooligans?
Pas op dat je niet in een zwart gat belandt danquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En morgen vlieg ik met de NASA naar de maan.
Wauw echt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En morgen vlieg ik met de NASA naar de maan.
Lijkt me sterk dat het een Italiaan is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Excuse my language, wat een teringscheidsrechter die Italiaan. Ziet echt niets.
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Excuse my language, wat een teringscheidsrechter die Italiaan. Ziet echt niets.
Hij kijkt PSV.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:17 schreef silverhill het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het een Italiaan is.
Ik kijk naar PSV - Zenit, alleen maar kwaliteit op het veld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:17 schreef silverhill het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het een Italiaan is.
Wie, die Italiaan?quote:
Hij ziet de kleine dingetjes wel, maar een roodwaardige overtreding van Arias bijvoorbeeld nietquote:
Mi scusi. Speelt PSV een keer een goede EL wedstrijd?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar PSV - Zenit, alleen maar kwaliteit op het veld.
Arias is een vieze gluiperd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ziet de kleine dingetjes wel, maar een roodwaardige overtreding van Arias bijvoorbeeld niet
De eerste helft was best goed voetbal van PSV. Nu zakt het niveau weer aanzienlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
Mi scusi. Speelt PSV een keer een goede EL wedstrijd?
Het leek al bijna een droom ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk je dat Hiljemark een goede wedstrijd speelt, gaat het weer faliekant mis.
Mooi voorwerk bij de goal, dat wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hiljemark is beter dan Eriksen.
Hulk - Gervinho - Kazimquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef Anoonumos het volgende:
Alle kutaanvallers scoren vandaag
Ah! Dan schoort Narsingh zo ook nog evenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef Anoonumos het volgende:
Alle kutaanvallers scoren vandaag
Maxi Lopez met een mooie tweeslag. Wel nu zwaar kut dat die ene goal van Athletic zeer listig is.quote:
Inderdaad kut al die gouden kettingen en Prada-tasjes met de namen Johnny ,Pedro en Ninoquote:
ajax speelt daar de pannen van het dak gelukkigquote:
Ja ze ruiken kansen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf Feyenoord speelt vet goed ineens
Ja wie wil je er anders heen sturen? Ajax zal het misschien iets beter doen. maar niet zoveel beterquote:
Zeker maar toch netjes hoor. Als je dan ziet wat Roma doetquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maxi Lopez met een mooie tweeslag. Wel nu zwaar kut dat die ene goal van Athletic zeer listig is.
Die kans van Depayquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, met alleen leuk spelen kom je er helaas niet.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ajax speelt daar de pannen van het dak gelukkig
Een boeler, wat is dat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef KingRoland het volgende:
ALS GUUS DOST NIET OPNEEMT DAN IS HIJ EEN KAULO BOELER
DonRaja, Kapiteintje en ik zijn het met deze statement eens.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad kut al die gouden kettingen en Prada-tasjes met de namen Johnny ,Pedro en Nino
DonRaja en Kapiteintje kunnen dat beter uitleggen dus ik zal deze vraag om uitleg nu doorsturen.quote:
Guus Dost die zijn telefoon niet opneemt.quote:
Heb jij een verklaring voor deze neergang na de winterstop? Best normaal dat ploegen eens een dipje hebben, maar langzaamaan moet je wel weer je oude vorm terug zien te vindenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker maar toch netjes hoor. Als je dan ziet wat Roma doetflikkeren nog uit de top 3 als ze zo door blijven prutsen.
Zenit en AS zijn gewoon potentiële winnaars hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
we moeten reeel zijn
CL is slechts voor inkomen en op EL-niveau hebben we ook al moeite mee te komen
Van Barca gewonnenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NACquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja wie wil je er anders heen sturen? Ajax zal het misschien iets beter doen. maar niet zoveel beter
Heel leuk.quote:
Ajax zal volgend jaar alleen maar beter zijn, psv zal Memphis etc kwijtraken en dus kansloos zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja wie wil je er anders heen sturen? Ajax zal het misschien iets beter doen. maar niet zoveel beter
Kloptquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel leuk.
Maar uiteindelijk toch altijd derde.
Want PSV gaat er niets voor terughalen? En nieuwsflits: Depay speelt teringslecht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ajax zal volgend jaar alleen maar beter zijn, psv zal Memphis etc kwijtraken en dus kansloos zijn.
Wel triest hoor van Romaquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]Ik vind het vermakelijk. Ga zo even op het roma forum kijken.
Dit topic.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Brecht35 het volgende:
In welk topic kan ik DOSTGOD roepen??
Als Ajax zonder problemen 3e wordt, moet PSV dat met het geraamte van dit team ook wel kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kan alleen falen in de CL door 4e te worden tenzij de groep heel zwaar is.
Ze hebben met Willems de vervanger al in huis en die is zelfs beter.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ajax zal volgend jaar alleen maar beter zijn, psv zal Memphis etc kwijtraken en dus kansloos zijn.
Ik snap er ook weinig van. Ik denk dat Garcia heel veel spelers lang boven hun niveau heeft laten presteren zoals zijn vriend Gervinho. De laatste maanden zie je hem weer zoals we hem kennen van Arsenal. En Totti begint oud te worden dan blijft er voorin weinig over. Alles moet van Pjanic komen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring voor deze neergang na de winterstop? Best normaal dat ploegen eens een dipje hebben, maar langzaamaan moet je wel weer je oude vorm terug zien te vinden
Als ze ook bij een paar Cyprioten zitten wel ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax zonder problemen 3e wordt, moet PSV dat met het geraamte van dit team ook wel kunnen
blijven spammen elke topicquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Brecht35 het volgende:
In welk topic kan ik DOSTGOD roepen??
Zou ik ook zeggen. Tenzij je City/Real/BoDo loot zoals jullie toen. (waar jullie het, toegegeven, knap deden, dat was wat mij betreft jullie beste seizoen)quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax zonder problemen 3e wordt, moet PSV dat met het geraamte van dit team ook wel kunnen
Nu ja, echter de punten van de eerste seizoenshelft zijn voornamelijk op het conto van Depay.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want PSV gaat er niets voor terughalen? En nieuwsflits: Depay speelt teringslecht.
12quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Hahahahahahahahahahah kut lampies![]()
![]()
madquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Hahahahahahahahahahah kut lampies![]()
![]()
wie heeft rood?quote:
Morgen de clash tussen de gebroeders Bassie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Grabbelaar staat bij Roma in de gol
Jij was toch ook ooit voor Feyenoord?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag het jammer.Roma moeten ze de komende 10 jaar uit Europa schorsen wat treurig.
dat was intellectueelquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef Collide het volgende:
[..]
Jij was toch ook ooit voor Feyenoord?
bedanktquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef blup het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |