Druk op de uit knopquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
Weg met die Nederlandse clubs, dan hoef ik niet te kiezen wat ik wil kijken
Schaamt zich van afgelopen weekendquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappig dat hier geen enkele kakkerlak post
Yildirimvoorzet blijftquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Willems buitenspeler maakt, is de magie er van af
Die zitten allemaal in de Romeinse celquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk de wedstrijd, nog niet zoveel te posten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wel een grote kans voor ASRquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd, nog niet zoveel te posten.
Die zitten of nog vast in Italië, of op funda omdat ze door de 45.000 euro boete goedkoper moeten gaan wonenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten wel want PSV wil niemand zien, geld regeert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Coco98 het volgende:
Feyenoord zou niet eens uitgezonden mogen worden wegens de rellen.
Om een statement te maken.
Klopt, lag het even helemaal open. Was een goede counter.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel een grote kans voor ASR
Nee, gewoon niet. De supporters die het stadion hebben weten te halen kunnen beter een statement maken door afstand te nemen van de opgepakte supporters.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Coco98 het volgende:
Feyenoord zou niet eens uitgezonden mogen worden wegens de rellen.
Om een statement te maken.
Ze hebben mij niet gevraagd wat ik wil zien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze moeten wel want PSV wil niemand zien, geld regeert.
Mijn water is op.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:12 schreef Vasion het volgende:
Wilkshire gaat een penalty veroorzaken zegt mijn water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |