Als jij door de hele stad vernielingen aanricht, voor opruiing zorgt en andere mensen belaagt mogen reacties heftig zijn. Die celstraffen en torenhoge boetes zijn niet zomaar uitgedeeld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je rommel laten slingeren is verre van netjes, maar nog wel totaal iets anders dan stellen dat de halve stad is gesloopt. Het bekogelen van de politie is weer ander verhaal natuurlijk.
Maar een hoop van de reacties zijn zwaar overtrokken. Ik verbaas mij gewoon over de berichtgeving, bij Ajax celtic gebeurde er meer en daar kan ik mij roep om uitsluiting niet zo herinneren.
Ik vind plassen in een fontein niet 45000 euro boete waard, dat is iets dan goedpraten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat hier plassen in de fontein werd goedgepraat. En nog wat andere dingen. Gelukkig denken we allemaal hetzelfde over deze tokkies
Ik ben het met je punt eensquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:21 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat je je als supporter moet gedragen. Dat is mijn punt.
Ze hebben wel meer gedaan dan plassen in een fontein.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind plassen in een fontein niet 45000 euro boete waard, dat is iets dan goedpraten.
Ik vind bij vernielingen buiten een stadion totaal geen sprake van een eventuele uitsluiting.
Ik vind vernielingen minder erg dan massale vechtpartijen met ernstig gewonden (en met Italiaanse supporters vaak nog doden ook).
Dat is niet goedpraten, dat is niet popie jopie meeschreeuwen met de schreeuwmedia.
In snelrecht, zal dus wel goed zijn uitgezocht en een eerlijk proces zijn geweest in een grote menigte.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
Als jij door de hele stad vernielingen aanricht, voor opruiing zorgt en andere mensen belaagt mogen reacties heftig zijn. Die celstraffen en torenhoge boetes zijn niet zomaar uitgedeeld.
Bronnenquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer gedaan dan plassen in een fontein.
En met hekwerk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:24 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zag op een video van de ongeregeldheden dat er met terras meubilair werd gegooid.
Volgens mij staat op meerdere nieuwssites berichtgeving over confrontaties met politie (met meerdere gewonden) en openbare dronkenschap. Daarnaast was het plassen tegen een monument aan, wat het terecht zwaarder maakt.quote:
Dat maakt het ook niet beter voor die 'supporters'quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:24 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zag op een video van de ongeregeldheden dat er met terras meubilair werd gegooid.
Nee, ik zie louter dingen die ik ook bij andere evenementen (en o.a. andere voetbalwedstrijden) zie gebeuren. Waar een vrij overtrokken heisa van wordt gemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij staat op meerdere nieuwssites berichtgeving over confrontaties met politie (met meerdere gewonden) en openbare dronkenschap. Daarnaast was het plassen tegen een monument aan, wat het terecht zwaarder maakt.
Volgens mij ben je degene die in je eigen wereld leeft in plaats van dat ik dat doe.
Want overal gaan ze zo hun boekje te buiten als bij Feyenoord? Dan weet ik niet waar jij wedstrijden bezoekt, maar je gaat mij niet wijsmaken dat media zo selectief is dat er slechts één, van de volgens jou vele evenementen, wordt uitgelichtquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik zie louter dingen die ik ook bij andere evenementen (en o.a. andere voetbalwedstrijden) zie gebeuren. Waar een vrij overtrokken heisa van wordt gemaakt.
Klinkt wel vrolijk al dat geklingel van die flesjes. Lijkt wel kerstmisquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
http://video.gazzetta.it/(...)e3-b322-c9e919454f4d
Laatst in Gelredome nog 10 van PSV opgepakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
Want overal gaan ze zo hun boekje te buiten als bij Feyenoord? Dan weet ik niet waar jij wedstrijden bezoekt, maar je gaat mij niet wijsmaken dat media zo selectief is dat er slechts één, van de volgens jou vele evenementen, wordt uitgelicht
Dit soort soft-links geleuter en goedpraterij is een beetje achterhaalt. Theedrinken ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ik zie louter dingen die ik ook bij andere evenementen (en o.a. andere voetbalwedstrijden) zie gebeuren. Waar een vrij overtrokken heisa van wordt gemaakt.
Nogmaals aan iemand die mij dingen in de mond legt, waar praat ik het goed?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit soort soft-links geleuter en goedpraterij is een beetje achterhaalt. Theedrinken ook.
Dan hebben we het vaak over simpele aanhoudingen, of zijn dat allemaal net zo ernstige delicten als nu?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst in Gelredome nog 10 van PSV opgepakt.
95 Ajax supporters opgepakt in Parijs.
Een aantal Celtic en Ajax supporters bij die confrontatie.
Vijf aanhoudingen bijMVV - Fortuna
Dit zal over het algemeen vernieling zijn ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
Dan hebben we het vaak over simpele aanhoudingen, of zijn dat allemaal net zo ernstige delicten als nu?
Je ziet op dat filmpje wel dat niet alle rellen zijn ontstaan door provocaties van de ME.. een groep was gewoon doelbewust uit op rellen. Hopelijk heeft dit geen gevolgen voor Feyenoord..quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Klinkt wel vrolijk al dat geklingel van die flesjes. Lijkt wel kerstmis
Een stoeltje of hekje vernielen is inderdaad net zo erg als dit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit zal over het algemeen vernieling zijn ja.
Dat zal bij een gemiddelde wedstrijd ook het meest voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |