Que? Haten op Feyenoordquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:47 schreef Zhano het volgende:
Godver wat een zaadpot. Alsof ik naar een wedstrijd van NAC kijk, echt 0 aanvallend.
goeien comebackquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Que? Haten op Feyenoord
Sinds jij in Roemenië zit speelt NAC ook echt superaanvallend en attractief. Echt.quote:
Ik heb de eerste helft tegen ADO gezien, dat viel me niet tegen.. Alleen die zogenaamd snelle neger voorinquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds jij in Roemenië zit speelt NAC ook echt superaanvallend en attractief. Echt.
Die heeft nu zijn hand gebroken dus doet morgen niet mee. Egt jammer welquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft tegen ADO gezien, dat viel me niet tegen.. Alleen die zogenaamd snelle neger voorin
Goed nieuws dan:quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft nu zijn hand gebroken dus doet morgen niet mee. Egt jammer wel
Godver wat een kutnieuwsquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed nieuws dan:
http://www.voetbalprimeur(...)eert-falkenburg.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |