Que? Haten op Feyenoordquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:47 schreef Zhano het volgende:
Godver wat een zaadpot. Alsof ik naar een wedstrijd van NAC kijk, echt 0 aanvallend.
goeien comebackquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Que? Haten op Feyenoord
Sinds jij in Roemenië zit speelt NAC ook echt superaanvallend en attractief. Echt.quote:
Ik heb de eerste helft tegen ADO gezien, dat viel me niet tegen.. Alleen die zogenaamd snelle neger voorinquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds jij in Roemenië zit speelt NAC ook echt superaanvallend en attractief. Echt.
Die heeft nu zijn hand gebroken dus doet morgen niet mee. Egt jammer welquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft tegen ADO gezien, dat viel me niet tegen.. Alleen die zogenaamd snelle neger voorin
Goed nieuws dan:quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft nu zijn hand gebroken dus doet morgen niet mee. Egt jammer wel
Godver wat een kutnieuwsquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed nieuws dan:
http://www.voetbalprimeur(...)eert-falkenburg.html
Tja weet niet wat T wolves daar aan hebben. KG is wat.. 38?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Garnett geruild voor Thaddeus Young Thad
Heel knap ja. Op basis van die 2e helft ook nog verdiend. Alleen voor rust had het al 3-0 moeten zijn, maar dat vergeten we dan maar. Kan zomaar dat die Italianen er geen zin meer in hebben nu en dan kan je thuis wellicht nog wat.quote:
En je pikt een uitdoelpuntje mee, ook niet geheel onbelangrijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel knap ja. Op basis van die 2e helft ook nog verdiend. Alleen voor rust had het al 3-0 moeten zijn, maar dat vergeten we dan maar. Kan zomaar dat die Italianen er geen zin meer in hebben nu en dan kan je thuis wellicht nog wat.
Goede goals van Dost trouwens
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef hhh38 het volgende:
1-1
Nu baal ik nog harder dat ik geen kaartjes heb voor de return
bazoerinhoquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:19 schreef renevandieren het volgende:
Bazoer speelt best puik moet ik zeggen.
komt omdat ons beeld verkloot wordt door FIFA statsquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch altijd opvallende lijstjes hè
http://www.sportskeeda.co(...)-league-players-2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |