Yay spelletjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is de highest rated speler die net zo lang en zwaar is als jullie zelf?
Ik begin:
(74) Eric Botteghin
Is er eigenlijk geprikt door die Italianen? Zou nog terecht zijn ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn ook gewoon gekkies![]()
#lekkermakkelijkzeggenzondertrapzenkiid
Politie die priktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is er eigenlijk geprikt door die Italianen? Zou nog terecht zijn ook.
Lewandowski. Ik dacht altijd dat die kerel een stukje groter was.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is de highest rated speler die net zo lang en zwaar is als jullie zelf?
Ik begin:
(74) Eric Botteghin
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
is de highest rated speler die net zo lang en zwaar is als jullie zelf?
Ik begin:
Zonder mes vechtenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Politie die prikt![]()
jij hebt wat met messen hekan je het ander niet winnen knul.
OMAAAAARquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:17 schreef renevandieren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als hij maar 1cm langer was geweest![]()
Maar ik ben dus dit.
[ afbeelding ]
vandaar dat ie opdook. Wefutquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die heeft geen gewicht volgens wefut?
Haha paar McDonalds calorieën knallers zouden niet slecht zijn inderdaad. Moet gelijk denken aan McConaughey in Dallas Buyers Club.quote:
Had ik maar die dedication om te bulken en 3 keer per week naar de gym te gaan, dat zou wel schelen. Vind het veel te saai.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha paar McDonalds calorieën knallers zouden niet slecht zijn inderdaad. Moet gelijk denken aan McConaughey in Dallas Buyers Club.
Maatje zoeken om mee te gaan dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had ik maar die dedication om te bulken en 3 keer per week naar de gym te gaan, dat zou wel schelen. Vind het veel te saai.
Om die reden is hij ook duur denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maatje zoeken om mee te gaan dan.
Als je eenmaal paar keer bent geweest kan t best verslavend zijn zelfs
Dit is de kleinste én lichtste speler in Fifa. Althans, volgens wefut alwaar een hoop spelers geen gewicht hebben:
http://wefut.com/en/player/9594
Post jouwe dan!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
Wat een ieltjes allemaal hier zeg![]()
Alleen rene van dieren heeft een beetje body. maar ik had ook niet anders verwacht
Giroud en nog een shitload aan spelersquote:
Ik fitness nu een jaar of 3 en ik kan het iedereen afraden. Elke keer als ik daar weer sta kijk ik in de spiegel en ga ik een beetje dood van binnen. Ben jaloers op mensen die het leuk vinden maar ik sta er echt alleen omdat ik een beetje fit wil blijven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had ik maar die dedication om te bulken en 3 keer per week naar de gym te gaan, dat zou wel schelen. Vind het veel te saai.
ga dan een echte sport doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik fitness nu een jaar of 3 en ik kan het iedereen afraden. Elke keer als ik daar weer sta kijk ik in de spiegel en ga ik een beetje dood van binnen. Ben jaloers op mensen die het leuk vinden maar ik sta er echt alleen omdat ik een beetje fit wil blijven.
Heb nu een gekneusde rib dus dan mag ik lekker een tijdje niet fitnessen zonder schuldgevoel.
Dus je vind jezelf ook geen body hebben?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Giroud en nog een shitload aan spelers
(alleen maar rare spelers trouwensook een kwaliteit)
Ik zag alleen maar kleine mannetjes bij degene die ik opgezocht heb. wie was er nog meer een beetje normaal dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus je vind jezelf ook geen body hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |