Durf je dat wel tussen alle Marokkanen in Neerbosch-Oost?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vanavond maar eens kijken of mijn gebouw er nog staat, anders lekker op straat wonen.
Nee, dan zoek ik wel een mooie andere straat uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:21 schreef Herqules het volgende:
[..]
Durf je dat wel tussen alle Marokkanen in Neerbosch-Oost?
Dit is natuurlijk ook niet helemaal waar. Maar biedt in ieder geval ook inzicht in hoe de supporters het beleefd hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De andere kant van het verhaal...
http://supportersnotcusto(...)lys-worst-hooligans/
Inderdaad, het is ook nogal eenzijdig. De reacties onder het verhaal plaatsen eea ook wel weer aardig in een andere context.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook niet helemaal waar. Maar biedt in ieder geval ook inzicht in hoe de supporters het beleefd hebben.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hugo vond hem geweldig in een twee spitsen systeem. Ik vond hem in 433(4) waardeloos. Had hem na 4 wedstrijden weggedaan... Stond nooit op de goede plek en had alleen nog maar naast geschoten. Kan daarnaast ook helemaal niet passen.
Denk dat hij echt bij je speelstijl moet passen. Ik gebruik mijn spits vaak om het spel te verdelen, om er dan via combinaties doorheen te komen. Dat was bij hem echt een onmogelijke opgave.
Dit is het beste waar je op bent gekomen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil hem hier als pure afmaker gebruiken
Wou liever Bony + Lukaku + De Bruyne in 4-1-2-1-2 (2) maar dat lukt niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit is het beste waar je op bent gekomen?
Het is wel een hoop pace + Bony. Iemand met 68 passing op de CAM is sowieso een no go voor mij.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit is het beste waar je op bent gekomen?
Weet je nog alternatieven? BPL komt echt mijn strot uitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is wel een hoop pace + Bony. Iemand met 68 passing op de CAM is sowieso een no go voor mij.
Welke formaties zou je willen dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wou liever Bony + Lukaku + De Bruyne in 4-1-2-1-2 (2) maar dat lukt niet.
4-1-2-1-2 (2), andere twee spitsen formaties gaat altijd helemaal fout bij mijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Welke formaties zou je willen dan?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 (2), andere twee spitsen formaties gaat altijd helemaal fout bij mij
Bedankt maar wil echt nooit meer Zabaleta gebruiken, wat was die verschrikkelijk. Misschien toch maar Yaya als CAM en weer een BPL squad maken als Doumbia niet werktquote:
Zeg eh beetje eigen initiatief nemen he!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt maar wil echt nooit meer Zabaleta gebruiken, wat was die verschrikkelijk. Misschien toch maar Yaya als CAM en weer een BPL squad maken als Doumbia niet werkt
Ik vind Zabaleta juist een van de beste RBs in het spel. Volgens mij heeft bij mij nog nooit iemand hem gepasseerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt maar wil echt nooit meer Zabaleta gebruiken, wat was die verschrikkelijk. Misschien toch maar Yaya als CAM en weer een BPL squad maken als Doumbia niet werkt
79 vision en 70 attacking position. Zou te weinig voor mij zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Maak gewoon deze.
Feyenoorders zijn ook gewoon gekkiesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, het is ook nogal eenzijdig. De reacties onder het verhaal plaatsen eea ook wel weer aardig in een andere context.
Nooit met hem gespeeld dusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
79 vision en 70 attacking position. Zou te weinig voor mij zijn.
Oh en geen longshots / curve en finishing. Wat een kutspeler eigenlijk
Jeroen Verhoevenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is de highest rated speler die net zo lang en zwaar is als jullie zelf?
Ik begin:
(74) Eric Botteghin
Pedro Leonquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is de highest rated speler die net zo lang en zwaar is als jullie zelf?
Ik begin:
(74) Eric Botteghin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |