SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
#LockupDS2
bakin' soda, I got bakin' sodaquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)poeder_en_azijn.html
Ik moest hier echt te hard om lachen
Goejen kroegen daarquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef hhh38 het volgende:
Volgend collegejaar een half jaartje in Newcastle studeren
nicequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef hhh38 het volgende:
quote:
Bohhquote:
Lekker voor je tussen die engelse kut kinderen. Zal je ook wel 5@tb gaan spelen met pacesletjes voorinquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef hhh38 het volgende:
Daar ga ik me echt ver van houdenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lekker voor je tussen die engelse kut kinderen. Zal je ook wel 5@tb gaan spelen met pacesletjes voorin
Zondequote:Het was al bekend dat Parma er in financieel opzicht uiterst slecht voorstaat en dat het voortbestaan van de club serieus in gevaar is, maar mogelijk heeft de hekkensluiter van de Serie A de laatste wedstrijd al gespeeld; er lijkt geen geld meer om zondag nog in actie te kunnen komen.
Rip Smlenotwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:58:13We've temporarily disabled purchasing on XB1 whilst we investigate the delays people are having with purchases. Sorry for the inconvenience reageer retweet
Alleen XB1? Dan geen rip smleno toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rip Smlenotwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:58:13We've temporarily disabled purchasing on XB1 whilst we investigate the delays people are having with purchases. Sorry for the inconvenience reageer retweet
U wot m8quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lekker voor je tussen die engelse kut kinderen. Zal je ook wel 5@tb gaan spelen met pacesletjes voorin
Ze waren allemaal zo positief, beetje inperken.quote:
gefrituurde hondquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:35 schreef Rijst het volgende:
ik heb zin om te koken. wat zal ik zo eten?
haha lol ik ga stukquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Repost?
https://vimeo.com/120060938![]()
Ohquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen XB1? Dan geen rip smleno toch?
risotto met paddestoelen, parmezaan en pittig gemarineerde kip.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:35 schreef Rijst het volgende:
ik heb zin om te koken. wat zal ik zo eten?
Die mongool ook echt: you got rong wan hie did notting!!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Repost?
https://vimeo.com/120060938![]()
Volgende voetbalreis is dus bekend!quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef hhh38 het volgende:
Dat is nogal tegenstrijdig ja...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die mongool ook echt: you got rong wan hie did notting!!!
Nee, hij rent door de straten te roepen: ROTTERDAM HOOLIGANS.
massaal bij hhh38 op de bank!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:07 schreef kleb12 het volgende:
[..]
Volgende voetbalreis is dus bekend!
Bij deze heb ik me aangemeldquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoiets gaat nog altijd via mij hè
Ibarbo raakte meteen flink geblesseerd een dag ofzo nadat hij had getekend. Had nog wel snel zijn debuut gemaakt met een invalbeurt, maar dat was hetquote:
Clasie krijgt een handje van die Italiaan. Die Italiaan zal ook wel trots zijn dat hij zijn hand mocht schudden.quote:
Haha idd, hij is nog kleiner dan Wesley denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:59 schreef Rijst het volgende:
lol d at kind was nog groter dan die speler van roma zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |