quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef deadprez het volgende:
hakunamatafaka topic gespot, even lezen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef Nikmans het volgende:
Nihilisme ten top, dit meeslepend stukje proza
Dit. Tof geschreven weer, zoals gewoonlijk.quote:
De eerste alinea is echt gebeurd op die wijze btwquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Prima topiqueje weer.
Met de wijsheid van achteraf had je de grap natuurlijk mijlenver aan zien komen. Het tragische lot van slinkse vrouwen.
Ja, ik snap het. Ik had ook een keer zoiets met een chick die vroeg of ik 1 van haar twee vriendinnen wilde zoenen. Achteraf besefte ik dat ze gewoon keihard genomen wilde door mij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
De eerste alinea is echt gebeurd op die wijze btw. Ware verhaal was dat ze me probeerde te versieren door dit te zeggen, maar ik doorliep want koud. En dit is mijn afrekening met de traumatische ervaring. (al formuleerde ze het niet zo natuurlijk)
Nee, vond het oprecht een kut verhaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hele goede bagger dan weer wel.
Puik topic!
Daarom ook goede bagger. Anders was het gewoon een goed topic of enkelt bagger.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vond het oprecht een kut verhaal.
Enige plus is de manier van schrijven, daar houdt het dan ook weer mee op.
Meld zich.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef Dingflofbips het volgende:
Gaat vooruit hoewel links en rechts nog een tik geforceerd. Het doet mij onwillekeurig aan Sjef van Oekel denken
2deep4u?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vond het oprecht een kut verhaal.
Enige plus is de manier van schrijven, daar houdt het dan ook weer mee op.
Oh ja, als je het kut vindt dan is het natuurlijk ''too deep''quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef MAHL het volgende:
Gelezen en genoten. Het einde was een beetje een anticlimax, maar dat was ook de bedoeling neem ik aan - de reis belangrijker dan de bestemming, ditdat.
[..]
2deep4u?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:03 schreef JamesBontkraag het volgende:
Over humor gesproken, ts, ken jij niet een mop wat gaat over een paard die de gewoonte heeft om op bepaalde dingen te zitten? Zo ja, zou je hem dan nog een keer kunnen vertellen?
Eens, zeker potentie.. alleen extreem slap einde het loopt nergens naartoe... misschien de politiek in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:25 schreef Chai het volgende:
Je schrijfstijl heeft potentie, maar aan de andere kant is het ook een beetje wijvenboekachtig.
Wijvenboekachtig? Leg uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:25 schreef Chai het volgende:
Je schrijfstijl heeft potentie, maar aan de andere kant is het ook een beetje wijvenboekachtig.
Lastig. De manier van conversaties beschrijven doet me denken aan het boek 'De hufter op het witte paard'.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wijvenboekachtig? Leg uit.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Lastig. De manier van conversaties beschrijven doet me denken aan het boek 'De hufter op het witter paard'.
Gelezen in 2007, kwam het laatst tegen in een verhuisdoos en toen weer een stukje gelezen.quote:
Ja, nee, ik bedoelde het meer als een grapje hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, als je het kut vindt dan is het natuurlijk ''too deep''
Hoepel op
Nog nooit van gehoord, helaas.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Lastig. De manier van conversaties beschrijven doet me denken aan het boek 'De hufter op het witte paard'.
Oh hahahaehehe xdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoelde het meer als een grapje hoor
Sorry
Dit was dan ook een fragment en geen verhaal. Voor verhalen verwijs ik je graag door naar mijn andere topics.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:59 schreef disasterbutton het volgende:
Prettige schrijfstijl, nu nog een degelijk verhaal.
Ja he oef gelukkig was even bang dat je boos op me was hahaaa.quote:
Neem er gelijk LSD en lachgas bij. Ben benieuwd wat dan uit TS zijn toetsenbord komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:39 schreef Bomzor het volgende:
Meer wiet roken, wordt je nóg creatiever van.
Goede vraag. Volgende verhaal maar eens iets proberen. Gaat wel lastig worden denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Maar TS, wanneer ga je schrijven over andere onderwerpen? Bijvoorbeeld over de tragische vergankelijkheid van mannelijke vriendschappen of de onmogelijke ontsnapping van een intelligente jongeman uit het lage sociaaleconomische milieu waarin hij verkeert?
Ja, je moet wel een beetje schrijven vanuit je persoonlijke ervaringen. Maar goed, ik neem aan dat jij het veroveren van vers gerijpte mossels niet als enige levensdoel hebt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Goede vraag. Volgende verhaal maar eens iets proberen. Gaat wel lastig worden denk ik.
Klopt. Daarbij moet ik als ik een boek ga schrijven ook personages valide kunnen uitdiepen en niet louter op humor en absurde dialogen steunen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een beetje schrijven vanuit je persoonlijke ervaringen. Maar goed, ik neem aan dat jij het veroveren van vers gerijpte mossels niet als enige levensdoel hebt.
Kunt toch ook proberen personages uit te diepen in een verhaal van pakweg 500 a 1000 woorden? En dan 1 geniale uitspraak of dialoog er tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt. Daarbij moet ik als ik een boek ga schrijven ook personages valide kunnen uitdiepen en niet louter op humor en absurde dialogen steunen.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik schrijf doorgaans op gevoel en als ik zoiets moet gaan doen zal het er heel geforceerd uitzien. Daarnaast kan ik mijn verhaal wel volgooien met dialogen. Maar dat kan ook met andere onderwerpen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kunt toch ook proberen personages uit te diepen in een verhaal van pakweg 500 a 1000 woorden? En dan 1 geniale uitspraak of dialoog er tegenaan gooien.
Ach, is een kwestie van ontwikkeling. Deze verhalen waren ook van een abominabel niveau een paar jaar terug, als je het vergelijkt met nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:11 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik schrijf doorgaans op gevoel en als ik zoiets moet gaan doen zal het er heel geforceerd uitzien. Daarnaast kan ik mijn verhaal wel volgooien met dialogen. Maar dat kan ook met andere onderwerpen.
Klopt, het gaat me ook wel makkelijker af qua tijd en zinsbouw. Maar ik vind het nog lastig om een logisch verhaal met begin eind en slot te pennen. Ik zal in het volgende verhaal eens iets anders proberen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ach, is een kwestie van ontwikkeling. Deze verhalen waren ook van een abominabel niveau een paar jaar terug, als je het vergelijkt met nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |