quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 13:03 schreef JamesBontkraag het volgende:Over humor gesproken, ts, ken jij niet een mop wat gaat over een paard die de gewoonte heeft om op bepaalde dingen te zitten? Zo ja, zou je hem dan nog een keer kunnen vertellen?

. Hoe weet jij dat ik die mop ken. Het is de favoriete mop van Woody Allen. Ik citeer. "Een man wil een paard kopen. De eigenaar van het paard zegt tegen de man: 'Er is één ding dat ik je moet vertellen over dit paard. Het heeft een slechte gewoonte: het mag graag op grapefruits zitten.' 'Aha,' zegt de man. 'En dat is zijn enige slechte gewoonte?' - 'Dat is zijn enige slechte gewoonte.' De man denkt eventjes na, en zegt dan: 'Goed, ik koop het.' Hij rekent af, bestijgt zijn pasgekochte paard en zet koers naar huis. Een tiental minuten later is hij een bergriviertje aan het oversteken, wanneer het paard plots gaat zitten en niet meer wil opstaan. De man weet niet wat te doen, en holt terug naar de vent van wie hij het paard zojuist gekocht heeft. 'Ik koop een paard van jou, en jij vertelt me dat er slechts één ding mis mee is: dat 't graag op grapefruits mag zitten. Maar ik was daarjuist een bergriviertje aan het oversteken, en halverwege gaat het plots zitten en wil niet meer opstaan!' - 'Ah,' zegt die vent,' dat ben ik je vergeten te zeggen: hij mag ook graag op vissen zitten.'"