Meid, als jij je anders voor moet doen dan je werkelijk bent om een vriendje te krijgen dan wordt hij niet echt verliefd op jou, maar verliefd op zoals jij doet. Dat wil je niet en kun je niet volhouden.quote:
PLAYERquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef Fylax het volgende:
Ga mij weer Kikken schatje. We hadden het zo gezellig laatst.
Foei.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef Fylax het volgende:
Ga mij weer Kikken schatje. We hadden het zo gezellig laatst.
Probeer je nu te zeggen dat ik een loverboy ben?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Foei.
TSje gewoon eens leuk naar de jeugddisco gaan, en vooral niet op het internet gaan zoeken want dan kom je dadelijk nog een loverboy tegen welke je laat uitwonen c.q. als hoertje gebruiken in een hotel door zoveel mannen...
Neen. Maar wel foei.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ik een loverboy ben?
Fylax is 15, laat dat joch. Tijd dat PUB terugkomtquote:
Hey kloon.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fylax is 15, laat dat joch. Tijd dat PUB terugkomt
Praat niet zo tegen je originele accountquote:
Ah dan. Puberliefdequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fylax is 15, laat dat joch. Tijd dat PUB terugkomt
Eerstquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef pinkcookie het volgende:
Hooi iedereen❤️
Ik ben een meisje van 14 en ik wil graag een vriendje alleen ben ik een beetje verlegen .wat moet ik doen om een vriendje te krijgen????hoe moet ik zijn?doen enzo ??
Als ik eerst verliefd (en dan ook nog super verliefd) zou moeten worden, dan ga ik nooit iemand vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eerstverliefd worden natuurlijk en dan afhankelijk van wat voor leuke jongen het is hier weer advies komen vragen.
Ah, zulke doemdenkertjes op hun 14e...quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:53 schreef netchip het volgende:
Als ik eerst verliefd (en dan ook nog super verliefd) zou moeten worden, dan ga ik nooit iemand vinden.
Ik ben 1) Geen 14. 2) Nog nooit sterk verliefd geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, zulke doemdenkertjes op hun 14e...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |