Dit!quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef Katinkat het volgende:
Leeftijd maakt echt niet uit, al willen wij 50+ tegenwoordig wel een eigen kamer, kan ook in een hostel zijn.
Grote slaapzalen zijn echt kut.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een van de leukste ontmoetingen die ik ooit had in een hostel was die met een dame van 78 die onderweg was naar Varna in Bulgarije om een week te gaan zeilen op de Zwarte Zee naar Istanbul.
En daarna moest ze ook nog terug.![]()
Zo wil ik ook wel 78 worden.
Verder heb ik nog steeds geen problemen met hostels. Ben wel een beetje klaar met de grote slaapzalen enzo, maar het is vaak een stuk gezelliger dan een gemiddeld hotel.
Helemaal terecht. Gewoon een gezellig hostel boeken met een privekamer en als je sávonds moe terugkomt in je hostel een beetje lullen met andere mensen die rondhangen in de gemeenschappelijke ruimte. Als je ze beu bent, dan trek je je terug op je eigen kamer. Best of both worlds.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit!
Privé kamer in hostel is altijd nog gezelliger dan kamer in hotel. Je hebt veel meer contact in algemene ruimte etc.
Zo reizen mijn vriendin en ik ook inderdaad. Privékamer (plus badkamer als het even kan) is wel zo fijn en meestal niet duurder dan een dorm. We hebben ook stellen gezien die met kleine kinderen zo reizen, dat is hier ook een beetje het plan wanneer er mini-DJ-tjes zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:18 schreef oxylus11 het volgende:
Ik ben ook in de leeftijd dat ik niet meer op een slaapzaal zou willen slapen, maar verblijf nog wel in hostels. Mijn vriendin en ik boeken gewoon een privekamer met badkamer wat veel hostels ook wel hebben. Ipv 20 euro betaal je dan 35 euro per nacht (in Europa). Nog steeds vrij goedkoop in vergelijking met de meeste hotels.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo reizen mijn vriendin en ik ook inderdaad. Privékamer (plus badkamer als het even kan) is wel zo fijn en meestal niet duurder dan een dorm. We hebben ook stellen gezien die met kleine kinderen zo reizen, dat is hier ook een beetje het plan wanneer er mini-DJ-tjes zijn
Nooit anders gedaan dan dit. Snap best dat je op een slaapzaal gaat slapen als je in je eentje bent. Maar als je bijvoorbeeld als stelletje gaat reizen ga je toch niet vrijwillig in een dorm slapen... Heel soms als het niet anders kon hebben we op een slaapzaal geslapen, maar anders gewoon een privé-kamerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:20 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Helemaal terecht. Gewoon een gezellig hostel boeken met een privekamer en als je sávonds moe terugkomt in je hostel een beetje lullen met andere mensen die rondhangen in de gemeenschappelijke ruimte. Als je ze beu bent, dan trek je je terug op je eigen kamer. Best of both worlds.
Ben jij zo'n autist dat je niet met andere mensen kan omgaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef misteriks het volgende:
hebben jullie dan geen geld om fatsoenlijke overnachtingen te betalen ofzo? Ik heb 1 keer in een hostel geslapen, en nooit meer. Mijn privacy en beperkt aantal vrije dagen per jaar zijn mij meer waard dan een paar tientallen dollars uit te sparen.
Ik ga het liefst naar hostels, omdat er van dat miemel volk als jouw niet naar hostels gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef misteriks het volgende:
hebben jullie dan geen geld om fatsoenlijke overnachtingen te betalen ofzo? Ik heb 1 keer in een hostel geslapen, en nooit meer. Mijn privacy en beperkt aantal vrije dagen per jaar zijn mij meer waard dan een paar tientallen dollars uit te sparen.
Heeft niet met geld te maken. Hostels zijn veel gezelliger. Als er geen privékamers zijn boek ik de hele dorm wel om toch privé te slapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef misteriks het volgende:
Ik heb de afgelopen 5 jaar zo'n 200 nachten in hostels doorgebracht. Als dat (duurdere) hotels waren geweest dan had ik lang niet zoveel kunnen reizen voor hetzelfde geld. Ik heb het geld wel voor hotels maar heb het er niet voor over, bovendien vind ik verblijven in hostels gewoon leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef misteriks het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |