abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2015 @ 17:02:21 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155152709
Oeh life is strange cosplay.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155152871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:02 schreef Maanvis het volgende:
Oeh life is strange cosplay.
[ afbeelding ]
Je oude sokken zijn op zeker? :P

woensdag 12 augustus 2015 @ 22:18:14 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155162226
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Je oude sokken zijn op zeker? :P

[ afbeelding ]
hella gay *)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155167471
Rossoneri siamo noi.
pi_155176887
quote:
Oh deer! Ready for the moshpit, shakah brah. :D

Tijd voor een verfilming.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:49:22 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155179160
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Oh deer! Ready for the moshpit, shakah brah. :D

Tijd voor een verfilming.
Het concept leent zich wel uitstekend voor een serie, waar Max iedere aflevering weer stukjes tijd verandert. En dan kun je de hele week speculeren over hoe de toekomst zal verlopen :).

Alleen of het taalgebruik dan ook moet overgenomen worden...

Alhoewel ;).
Een gedicht over Maanvis
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:48:09 #107
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155281203
Guys :'(

Holy shit. Net ep 4 uitgespeeld, vond hem het eerste uur echt weer tergend langzaam op niveau komen maar dat einde maakt alles weer goed. Jezus. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 17 augustus 2015 @ 01:56:41 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155283408
Ik zat me net te bedenken dat het zeer waarschijnlijk is dat David er achter komt dat Chloe en Max in hun jeugdige onnozelheid zelf een moord aan het oplossen zijn.

Hij stalkt een aantal mensen dagelijks en hij komt er dan achter dat zijn aantekeningen verdwenen zijn als ie weer een volgende aantekening erbij maakt en in de la kijkt. Zijn eerste verdachte is natuurlijk Chloe, maar wie was er ook in de tussentijd in de garage? Max dus. Hij weet ook hoe lang Chloe en Max op hun kamer zaten dus hij stormt dan natuurlijk Chloe's kamer in om hem te doorzoeken. Hij komt dan ook dat bord tegen (tenzij ze het hebben opgeruimd, maar daar zie ik ze niet voor aan in al de haast.
Misschien vermoedde hij het zelf nog niet maar hij kan vervolgens de clues bij elkaar zoeken en naar de schuur toe rijden. Hem kennende doet ie dat helemaal zelf zonder hulp in te schakelen (want hij vertrouwt niemand, wat blijkt uit zijn stalking van Chloe (TWNPKS), Mr. Jefferson (TPFTHLK) en Nathan. Wat die andere rode pickup truck is weet ik niet.

Alhoewel, misschien belt ie Warren wel op om als een soort van Felicity Smoak Chloe's zoekgeschiedenis te achterhalen ;).

Overigens wel subtiel dat in het einde van Episode 2 de schooldirecteur en mr. jefferson ruzie maken, daardoor herkende ik de auto ook, en dit fragment verschijnt ongeacht wie je de schuld hebt gegeven van de zelfmoord(poging) van Kate (dus het is niet zo dat ze hier ruzie maken over de beschuldiging zelf, alhoewel Wells sowieso al een sneer maakt naar Jefferson in zijn kantoor, ongeacht wie je beschuldigt.

Ik vraag me af waar die discussie dan over gaat. Opties die in me op komen zijn 'Waarom heb je dat arme meisje niet geholpen toen ze om hulp vroeg', maar ook 'Als je zo blijft handelen komt onze hele misbruikoperatie aan het licht'.
Subtiele hints dat Principal Wells er ook mee te maken heeft kun je vinden in het feit dat hetzelfde merk whiskeyfles zowel in the dark room op de tafel staat als in principal well's kantoor.

Overigens, als je het einde van e2 bekijkt is de tekst op het moment dat je jefferson ziet wegrijden wel heel erg wrang.
'Digging like you can bury something that cannot die'.

Misschien is het teveel aluhoedjes theorie maar als Dontnod dat bewust heeft gedaan dan zijn ze geniaal. En misschien is er dan toch nog hoop:

"We could wash the dirt off our hands now, keep it from living underground".

[ Bericht 9% gewijzigd door Maanvis op 17-08-2015 02:17:19 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_155309534
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het zeer waarschijnlijk is dat David er achter komt dat Chloe en Max in hun jeugdige onnozelheid zelf een moord aan het oplossen zijn.

Hij stalkt een aantal mensen dagelijks en hij komt er dan achter dat zijn aantekeningen verdwenen zijn als ie weer een volgende aantekening erbij maakt en in de la kijkt. Zijn eerste verdachte is natuurlijk Chloe, maar wie was er ook in de tussentijd in de garage? Max dus. Hij weet ook hoe lang Chloe en Max op hun kamer zaten dus hij stormt dan natuurlijk Chloe's kamer in om hem te doorzoeken. Hij komt dan ook dat bord tegen (tenzij ze het hebben opgeruimd, maar daar zie ik ze niet voor aan in al de haast.
Misschien vermoedde hij het zelf nog niet maar hij kan vervolgens de clues bij elkaar zoeken en naar de schuur toe rijden. Hem kennende doet ie dat helemaal zelf zonder hulp in te schakelen (want hij vertrouwt niemand, wat blijkt uit zijn stalking van Chloe (TWNPKS), Mr. Jefferson (TPFTHLK) en Nathan. Wat die andere rode pickup truck is weet ik niet.

[ afbeelding ]

Alhoewel, misschien belt ie Warren wel op om als een soort van Felicity Smoak Chloe's zoekgeschiedenis te achterhalen ;).

Overigens wel subtiel dat in het einde van Episode 2 de schooldirecteur en mr. jefferson ruzie maken, daardoor herkende ik de auto ook, en dit fragment verschijnt ongeacht wie je de schuld hebt gegeven van de zelfmoord(poging) van Kate (dus het is niet zo dat ze hier ruzie maken over de beschuldiging zelf, alhoewel Wells sowieso al een sneer maakt naar Jefferson in zijn kantoor, ongeacht wie je beschuldigt.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar die discussie dan over gaat. Opties die in me op komen zijn 'Waarom heb je dat arme meisje niet geholpen toen ze om hulp vroeg', maar ook 'Als je zo blijft handelen komt onze hele misbruikoperatie aan het licht'.
Subtiele hints dat Principal Wells er ook mee te maken heeft kun je vinden in het feit dat hetzelfde merk whiskeyfles zowel in the dark room op de tafel staat als in principal well's kantoor.

Overigens, als je het einde van e2 bekijkt is de tekst op het moment dat je jefferson ziet wegrijden wel heel erg wrang.

Misschien is het teveel aluhoedjes theorie maar als Dontnod dat bewust heeft gedaan dan zijn ze geniaal. En misschien is er dan toch nog hoop:

Had je de pincode van die mobiel gevonden?
Ik kreeg het niet voor elkaar na een uur puzzelen heb ik het met de puk code opgelost. Ik voelde me best wel dom. How hard can it be :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:55:36 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155310325
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:35 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Had je de pincode van die mobiel gevonden?
Ik kreeg het niet voor elkaar na een uur puzzelen heb ik het met de puk code opgelost. Ik voelde me best wel dom. How hard can it be :P
ik had ook gewoon de puk code gebruikt :). zie niet in waarom je dat niet zou doen aangezien je hem toch hebt.
Een gedicht over Maanvis
pi_155310692
Leuke post Maan, zelf bedacht? Maak een Youtube video. :P

Ik ga er nog eens over nadenken.
pi_155311192
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik had ook gewoon de puk code gebruikt :). zie niet in waarom je dat niet zou doen aangezien je hem toch hebt.
Omdat echte bazen de code kraken... :P
maar voor het verhaal maakt het inderdaad geen donder uit.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:19:16 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155311326
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:03 schreef Drieklank het volgende:
Leuke post Maan, zelf bedacht? Maak een Youtube video. :P

Ik ga er nog eens over nadenken.
Op tvtropes staan de meeste theorietjes eigenlijk al gewoon..
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/VideoGame/LifeIsStrange
Een gedicht over Maanvis
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:22:27 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155311447
De preview van e5 geeft eigenlijk wel aan dat je in e5 in een aantal andere foto's gaat kunnen duiken, op basis van de foto's die ze zelf heeft gemaakt in het verleden.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:50:32 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_155312422
Life is Strange _O_. Moet raar lopen als, in een van de beste games jaren ooit, dit niet mijn GOTY wordt. Ik luister zelfs al het hele jaar naar hipstermuziek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:12:16 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155313050
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:50 schreef speknek het volgende:
Life is Strange _O_. Moet raar lopen als, in een van de beste games jaren ooit, dit niet mijn GOTY wordt. Ik luister zelfs al het hele jaar naar hipstermuziek.
Zoiets zal het voor mij ook wel worden. Geen gameverhaal heeft me ooit zo aangegrepen als dit verhaal (misschien op mass effect 2 en 3 na dan). Ik hoop dat het einde ook is wat ik er van hoop, dus dat je keuzes invloed hebben ipv dat het lot al bepaald is (alhoewel het er alle schijn van heeft dat Chloe hoe dan ook dood gaat, in welke tijdlijn dan ook).
We zullen moeten afwachten tot oktober. Ik gok zo dat het op 11 oktober uit komt, aangezien dan ook de laatste dag in het spel speelt :).
Een gedicht over Maanvis
pi_155316793
11 oktober hoop ik niet, dat is nog best ver weg.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:27:07 #118
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155325409
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:48:56 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155329409
TPFTHLK staat trouwens voor de serie 'Top of the Lake', een serie die over een 12-jarig meisje gaat dat zelfmoord probeerde te plegen omdat ze zwanger is. Uiteindelijk blijkt het dus ook om een pedofielennetwerk te gaan.

Kortom, ik ga de volgende keer zeer zeker beter opletten in de game :D.
Een gedicht over Maanvis
pi_155331584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:48 schreef Maanvis het volgende:
TPFTHLK staat trouwens voor de serie 'Top of the Lake', een serie die over een 12-jarig meisje gaat dat zelfmoord probeerde te plegen omdat ze zwanger is. Uiteindelijk blijkt het dus ook om een pedofielennetwerk te gaan.

Kortom, ik ga de volgende keer zeer zeker beter opletten in de game :D.
De Twin Peaks referenties zijn ook niet dun gezaaid met TWNPKS, Fire Walk With Me, Dr. Jakoby etc. :P
pi_155331702
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Principal Wells zal idd ook wel in het complot zitten. Als alles opgelost is zal die ene donkere dame wel de nieuwe schooldirectrice worden,
Rossoneri siamo noi.
pi_155335926
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:02 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Principal Wells zal idd ook wel in het complot zitten. Als alles opgelost is zal die ene donkere dame wel de nieuwe schooldirectrice worden,
:Y

De keuze van Max i.v.m de dood van William is geen issue meer, omdat David Chloe redt en ze weer een happy family worden.

Nee, Chloe blijft niet dood.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 01:47:52 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155343441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:06 schreef Drieklank het volgende:

[..]

:Y

De keuze van Max i.v.m de dood van William is geen issue meer, omdat David Chloe redt en ze weer een happy family worden.

Nee, Chloe blijft niet dood.
Chloe is vermoord door nathan, doodgeschoten door een weerkaatsende kogel, overreden door een trein, in laten slapen door Max of doodgegaan door een ademhalingsfailure naar aanleiding van haar verlamming, doodgeschoten door Mr. Jefferson... Vergeet ik iets?
Een gedicht over Maanvis
pi_155344356
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 01:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Chloe is vermoord door nathan, doodgeschoten door een weerkaatsende kogel, overreden door een trein, in laten slapen door Max of doodgegaan door een ademhalingsfailure naar aanleiding van haar verlamming, doodgeschoten door Mr. Jefferson... Vergeet ik iets?
Haha ik moest lachen. Als Max er niet was... ;)
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:51:36 #125
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155355022
De muziek, voice acting en audio design zijn echt geweldig, maar wat ze in e4 hebben gedaan is geniaal. Als je Chloe euthaniseert of laat leven/lijden dan zou je normaal in een serie emomuziek horen en de aftiteling zou spelen. Maar bij dit spel moet je op dat moeilijke moment door, en de stilte is oorverdovend. Je hoort dan alleen nog maar de ruis van de machines die op haar kamer staan.
Nu als ik in een ruimte kom waar ik zo'n soort ruis hoor moet ik weer aan Chloe denken :'(.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 20 augustus 2015 @ 19:12:16 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155386214
Overigens nog zoiets wrangs.. In de alternatieve tijdlijn kun je zien op Chloe's computer dat ze chatte met iemand die van plan was om naar San Francisco te gaan en die haar graag nog voor die tijd wilde zien. In de reguliere tijdlijn kon je juist als je de everyday heroes contest won naar San Francisco.
Het zou best kunnen zijn dat de persoon met wie Chloe chatte eigenlijk Mr. Jefferson was, die op deze manier haar naar de alt-universe versie van de dark room wilde ontvoeren.
Een gedicht over Maanvis
pi_155387391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:12 schreef Maanvis het volgende:
Overigens nog zoiets wrangs.. In de alternatieve tijdlijn kun je zien op Chloe's computer dat ze chatte met iemand die van plan was om naar San Francisco te gaan en die haar graag nog voor die tijd wilde zien. In de reguliere tijdlijn kon je juist als je de everyday heroes contest won naar San Francisco.
Het zou best kunnen zijn dat de persoon met wie Chloe chatte eigenlijk Mr. Jefferson was, die op deze manier haar naar de alt-universe versie van de dark room wilde ontvoeren.
Maar Chloe wilde toch juist naar LA met Rachel? SF is de ambitie van Max.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:45:38 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155401151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Maar Chloe wilde toch juist naar LA met Rachel? SF is de ambitie van Max.
Het wrange is dat in de Alt-universe de snuff porn ring ook actief is en dat Alt-Chloe er bijna door gepakt was.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:15:37 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155406497
Chloe met haar flauwe woordgrapjes (gelukkig heeft ze dat zelf op een gegeven ogenblik ook door met haar rubik's clues)
Een gedicht over Maanvis
pi_155410166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het wrange is dat in de Alt-universe de snuff porn ring ook actief is en dat Alt-Chloe er bijna door gepakt was.
Wut? :P

Ik heb het niet 123 terug kunnen vinden, maar ik wil wel fotograaf worden opeens. Of leraar.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:15:03 #131
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155410280
Het kriebelt nog. Wil verder. ;(

Het enige wat ik echt jammer vind, is de lip sync. Die is echt belabberd.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:17:25 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155410369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:11 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wut? :P

Ik heb het niet 123 terug kunnen vinden, maar ik wil wel fotograaf worden opeens. Of leraar.
zal het straks even screenshotten, het is als je in alt-chloe's kamer op haar computer kijkt.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:19:37 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155410427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Het kriebelt nog. Wil verder. ;(

Het enige wat ik echt jammer vind, is de lip sync. Die is echt belabberd.
ja da's een budgetkwestie geweest, er is bewust gefocust op voice acting en muziek en hand drawn graphics en verhaallijn, ik hoop dat er nog een re-release komt met goeie lipsync nu de game zo goed loopt. en anders gewoon in life is strange 2 :).
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:07:55 #134
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_155434203
door de vele positieve reactie op Life is strange, heb ik hem net maar aangeschaft !
Binge-watcher
pi_155437308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:07 schreef benjamin15 het volgende:
door de vele positieve reactie op Life is strange, heb ik hem net maar aangeschaft !
Daar ga je spijt van krijgen. Nu moet je nog twee maanden wachten op naaktfoto's van Max het einde.
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:58:08 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155490371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:27 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Daar ga je spijt van krijgen. Nu moet je nog twee maanden wachten op naaktfoto's van Max het einde.
Ik heb het na e2 aangeschaft en vond het niet erg te moeten wachten.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 24 augustus 2015 @ 18:49:10 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155504962
En terwijl we wachten kunnen we genieten van alle fanart en theorietjes ;).

Alhoewel, mijn Chloe en Max. Wat doen ze!?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:54:44 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_155574194
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:00:42 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_155574479
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef Maanvis het volgende:
En terwijl we wachten kunnen we genieten van alle fanart en theorietjes ;).
[ afbeelding ]
Alhoewel, mijn Chloe en Max. Wat doen ze!?
Would watch.
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:20:40 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155739573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Would watch.
Ik niet ;)
Hier trouwens de voice actor die de stem van Max heeft gedaan die een nummer uit E1 covert :).
Een gedicht over Maanvis
pi_155739962
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik niet ;)
Hier trouwens de voice actor die de stem van Max heeft gedaan die een nummer uit E1 covert :).
Klinkt niet best.
pi_155888715
Nog maar 4 weken tot episode 5. Gaat toch sneller dan ik dacht. Als je dat nog niet gedaan hebt, raad ik aan om ook eens andere verhalende games te spelen, zoals Heavy Rain, Beyond: Two Souls en The Last Of Us. Daar ben je wel even een maand zoet mee.
  maandag 7 september 2015 @ 09:00:52 #143
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155889226
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 07:47 schreef Drieklank het volgende:
Nog maar 4 weken tot episode 5. Gaat toch sneller dan ik dacht. Als je dat nog niet gedaan hebt, raad ik aan om ook eens andere verhalende games te spelen, zoals Heavy Rain, Beyond: Two Souls en The Last Of Us. Daar ben je wel even een maand zoet mee.
4 van mijn favo games. :@ Vooral Heavy Rain vond ik ongelofelijk.
pi_155889677
Ik vind 4 weken nog best lang eigelijk...

TLOU heb ik gespeeld en was inderdaad fantastisch. Heavy rain heb ik nooit gespeeld maar ik heb nu wel een PS4 staan dus ik zou hem kunnen halen. Moet ik even over nadenken want binnenkort komt ook Fallout 4 uit en dan zou ik dus 2 spellen bijna tegelijk kopen.

Daarnaast moet ik eigelijk nog leren en zulks. Daar komt dan vast weer weinig van terecht.
  maandag 7 september 2015 @ 09:37:13 #145
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155889773
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:32 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind 4 weken nog best lang eigelijk...

TLOU heb ik gespeeld en was inderdaad fantastisch. Heavy rain heb ik nooit gespeeld maar ik heb nu wel een PS4 staan dus ik zou hem kunnen halen. Moet ik even over nadenken want binnenkort komt ook Fallout 4 uit en dan zou ik dus 2 spellen bijna tegelijk kopen.

Daarnaast moet ik eigelijk nog leren en zulks. Daar komt dan vast weer weinig van terecht.
Heavy Rain _O_ _O_ Zou 'm iedereen aanraden.
pi_155891687
Heavy Rain is beschikbaar op de PS4? Dan ga ik hem direct halen. Dit is echt mijn favoriete genre aan het woorden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_155891740
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:14 schreef MaxC het volgende:
Heavy Rain is beschikbaar op de PS4? Dan ga ik hem direct halen. Dit is echt mijn favoriete genre aan het woorden
nog niet...

http://metro.co.uk/2015/0(...)ming-to-ps4-5249345/
pi_155891746
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:14 schreef MaxC het volgende:
Nog niet, er zijn wel plannen voor een Heavy Rain en Beyond 2 Souls bundel voor ps4.

Edit: te laat :P
pi_155891821
Heeft iemand van jullie Until Dawn al gespeeld?

Zou het een idee zijn om een apart topic te maken voor 'story rich' (ik geloof dat dat de juiste term is) games?

Het word nu een beetje off topic.
pi_155892496
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:21 schreef 44rdbei het volgende:

Zou het een idee zijn om een apart topic te maken voor 'story rich' (ik geloof dat dat de juiste term is) games?

Nee, ik zal het eens op zoeken. Ik ben overigens een ongelooflijk goede vergeten die ik net uit heb: Everybody's gone to the rapture. Heel ontroerend, mooie muziek, mooi verhaal. Maar dit is ook echt meer een boek en puur rondlopen. Geen keuzes of echte gameplay.
  maandag 7 september 2015 @ 17:53:16 #151
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155900411
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:21 schreef 44rdbei het volgende:

Goed plan. Echt puur mijn genre. _O_
pi_155902823
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 17:53 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Goed plan. Echt puur mijn genre. _O_
Als ik tijd heb ga ik een goede op schrijven.
pi_155902847
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:57 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Nee, ik zal het eens op zoeken. Ik ben overigens een ongelooflijk goede vergeten die ik net uit heb: Everybody's gone to the rapture. Heel ontroerend, mooie muziek, mooi verhaal. Maar dit is ook echt meer een boek en puur rondlopen. Geen keuzes of echte gameplay.
Die ga ook eens opzoeken. klinkt een beetje als "gone Home".
pi_155912771
Bij games waar je zelf het verhaal mag bepalen ben ik altijd van de partij. Zo dus ook life is strange uitgespeeld (wachtende op episode 5 nu natuurlijk). Zie het topic helaas nu pas, speelde het al een tijdje. Onlangs until dawn uitgespeeld, en ongelofelijk. Waar ik bij de telltale games dacht dat mijn keuzes belangrijk waren was het bij until dawn pas écht kiezen. Een foute keus? Boem, character dood _O-.
أنا مغربي
  donderdag 10 september 2015 @ 20:26:36 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155982333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:32 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Klinkt niet best.
De voice actress van Kate Marsh doet het iets beter.

En die van Chloe doet niet eens haar best.

[ Bericht 26% gewijzigd door Maanvis op 10-09-2015 20:32:57 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_155987817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De voice actress van Kate Marsh doet het iets beter.

En die van Chloe doet niet eens haar best.
Die 2e _O-
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:11:50 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155992053
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:14 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Die 2e _O-
Volgens mij kan ze wel echt zingen maar daar kon ik geen vids van vinden ;)
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:53:33 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156002302
Aangrijpende fanvid van arme Chloe

En 1 of andere wazige megarare fanvid waar Max Chloe te hulp schiet ;).

Verder zijn er 198109283129120937812448237r43781239123123 fanartplaatjes van Chloe in love met Max, Max in love met Kate etc etc. Maar daar doe ik maar niet aan mee tenzij ik een echte mooie zie ;).
Een gedicht over Maanvis
  zondag 13 september 2015 @ 22:04:04 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156062658
Nog zoiets, iemand die Mr. Jefferson roleplayed die (vermoedelijk max) op gesprek heeft.
Creepy en mij iets te langzaam, maar wel goed gedaan geleuf ik.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:00:00 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156121368
Oke, maar een subtiel schopje omdat ik een supervette fanart tegen kwam ;).

En hier een interview met Hannah telle, de voice actor van Max. In het echt klinkt ze nog wat liever ;).
https://soundcloud.com/10(...)x-in-life-is-strange
Een gedicht over Maanvis
pi_156134817
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Oke, maar een subtiel schopje omdat ik een supervette fanart tegen kwam ;).

Keep 'm coming. :)
  woensdag 16 september 2015 @ 10:25:51 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156135595
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:49 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Keep 'm coming. :)
LiS fans zijn helemaal gek geworden. Afgelopen zaterdag zou Kate Marsh 20 geworden zijn (je kunt iedereens geboortedatum ergens in de documenten van Principal Wells vinden) en hun dan helemaal verjaardagskaartjes schrijven. En de voice actor van Mr. Jefferson heeft doodsbedreigingen gekregen :').
Oh en verder is iedereen natuurlijk helemaal gek van Max en Chloe als liefdesduo, daar is zelfs al manga porn van gemaakt :').

Hier kun je het meeste vinden: https://www.tumblr.com/search/life-is-strange

[ Bericht 7% gewijzigd door Maanvis op 16-09-2015 10:36:40 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_156136565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

LiS fans zijn helemaal gek geworden. Afgelopen zaterdag zou Kate Marsh 20 geworden zijn (je kunt iedereens geboortedatum ergens in de documenten van Principal Wells vinden) en hun dan helemaal verjaardagskaartjes schrijven. En de voice actor van Mr. Jefferson heeft doodsbedreigingen gekregen :').
Oh en verder is iedereen natuurlijk helemaal gek van Max en Chloe als liefdesduo, daar is zelfs al manga porn van gemaakt :').

Hier kun je het meeste vinden: https://www.tumblr.com/search/life-is-strange
Thnx. Ik vind het een mooie ontwikkeling. Als ik doodsbedreigingen zou krijgen als stemacteur zou ik me vereerd voelen. Blijkbaar kan hij het zo goed inspreken dat het personage voor veel mensen is gaan leven. Hetzelfde compliment aan de schrijvers.
  woensdag 16 september 2015 @ 15:55:42 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156143665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:16 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Thnx. Ik vind het een mooie ontwikkeling. Als ik doodsbedreigingen zou krijgen als stemacteur zou ik me vereerd voelen. Blijkbaar kan hij het zo goed inspreken dat het personage voor veel mensen is gaan leven. Hetzelfde compliment aan de schrijvers.
Het is zeker realistisch geschreven, en het is voor mij ook echt wel een kanshebber voor GoTY. Het is volgens mij nog niet voorgekomen dat een spel me emotioneel gezien zo beïnvloedde. Komt ook doordat ik me herken in max, en ik denk dat iedereen zich wel een beetje herkent in Max en/of Chloe. Max toont aan dat je ook al ben je een beetje vreemd en ga je niet met de massa mee, dat je toch jezelf kunt blijven en toch ontzettend veel respect kunt krijgen, ook al zal niet iedereen zich daarvoor direct uitspreken (zie de super-max graffiti die op de WC van het zwembad staat als je Kate hebt gered). Ze is een superheld maar toch een alledaags meisje, dat vind ik ook erg tof ;).

Alhoewel ik nooit denk dat een relatie tussen Max en Chloe realistisch is.. Ik denk dat elk meisje wel eens experimenteerde met haar beste vriendin ;).
Maargoed, het is life is strange, en de developers luisteren ook naar de feedback tussen episodes door, dus wie weet krijgen we de keuze nog om een relatie met Chloe te starten, ik hoop alleen niet dat het een verplichting wordt (zoals het bijna verplicht is geworden om warren in de friendzone te zetten, ook al zijn er keuzes in het verhaal om hem aan het lijntje te houden). Als je in alle gevallen voor Chloe kiest zal Chloe Max zelfs als telefoonachtergrond zetten.. dus wie weet is het iets dat alleen in die gevallen voor zal komen. We zullen zien :).

[ Bericht 14% gewijzigd door Maanvis op 16-09-2015 16:02:08 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_156162266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is zeker realistisch geschreven, en het is voor mij ook echt wel een kanshebber voor GoTY. Het is volgens mij nog niet voorgekomen dat een spel me emotioneel gezien zo beïnvloedde. Komt ook doordat ik me herken in max, en ik denk dat iedereen zich wel een beetje herkent in Max en/of Chloe. Max toont aan dat je ook al ben je een beetje vreemd en ga je niet met de massa mee, dat je toch jezelf kunt blijven en toch ontzettend veel respect kunt krijgen, ook al zal niet iedereen zich daarvoor direct uitspreken (zie de super-max graffiti die op de WC van het zwembad staat als je Kate hebt gered). Ze is een superheld maar toch een alledaags meisje, dat vind ik ook erg tof ;).
[ afbeelding ]
Alhoewel ik nooit denk dat een relatie tussen Max en Chloe realistisch is.. Ik denk dat elk meisje wel eens experimenteerde met haar beste vriendin ;).
Maargoed, het is life is strange, en de developers luisteren ook naar de feedback tussen episodes door, dus wie weet krijgen we de keuze nog om een relatie met Chloe te starten, ik hoop alleen niet dat het een verplichting wordt (zoals het bijna verplicht is geworden om warren in de friendzone te zetten, ook al zijn er keuzes in het verhaal om hem aan het lijntje te houden). Als je in alle gevallen voor Chloe kiest zal Chloe Max zelfs als telefoonachtergrond zetten.. dus wie weet is het iets dat alleen in die gevallen voor zal komen. We zullen zien :).
Ik vind de game ook prijswaardig. :)

Ik heb nooit een relatie tussen Chloe en Max overwogen. Op school, op de universiteit en in het uitgaansleven zie ik zo vaak meisjes die heel close zijn met elkaar. Ze volgen elkaar, nemen het op voor elkaar, troosten elkaar en geven elkaar daarbij weleens een knuffel. Ik denk dat goede vriendinnen nu eenmaal zo zijn, of ben ik naïef? Een relatie tussen twee meisjes lijkt me vooral een jongensfantasie.

Het respect voor Max vind ik ook ongeloofwaardig. Een gamer die zich in haar herkent zou graag zelf gerespecteerd willen worden en de makers van de game bieden een manier om deze fantasie uit te leven die anders misschien niet gerealiseerd kan worden.

De game heeft me wel bewuster gemaakt van de keuzes die ik maak in het dagelijks leven. Misschien is het mogelijk om een betere toekomst te creëren als je positief en behulpzaam blijft reageren, zelfs als anderen onredelijk zijn.
  donderdag 17 september 2015 @ 09:15:08 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156163014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:09 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik vind de game ook prijswaardig. :)

Ik heb nooit een relatie tussen Chloe en Max overwogen. Op school, op de universiteit en in het uitgaansleven zie ik zo vaak meisjes die heel close zijn met elkaar. Ze volgen elkaar, nemen het op voor elkaar, troosten elkaar en geven elkaar daarbij weleens een knuffel. Ik denk dat goede vriendinnen nu eenmaal zo zijn, of ben ik naïef? Een relatie tussen twee meisjes lijkt me vooral een jongensfantasie.
Het is voor de fanbase eerder een meisjesfantasie.. ;) van die lesbiënnes in de dop die dat leuk vinden zegmaar.

quote:
Het respect voor Max vind ik ook ongeloofwaardig. Een gamer die zich in haar herkent zou graag zelf gerespecteerd willen worden en de makers van de game bieden een manier om deze fantasie uit te leven die anders misschien niet gerealiseerd kan worden.
Je zult het respect tijdens je schoolcarriëre misschien niet krijgen, later wel. Tenminste als je dan ok nog eens aantoont een goed hart te hebben.. dan zullen de mensen in omgeving met veul respect over je praten.

quote:
De game heeft me wel bewuster gemaakt van de keuzes die ik maak in het dagelijks leven. Misschien is het mogelijk om een betere toekomst te creëren als je positief en behulpzaam blijft reageren, zelfs als anderen onredelijk zijn.
Daar stuurt de game wel heel erg naar, er zijn maar weinig situaties waarbij het slechte doen een positief effect heeft. (klein voorbeeld als je Kate's telefoongesprek negeert dan vindt Chloe je leuker)
Een gedicht over Maanvis
pi_156200535
Ik ben ondertussen bezig met Until Dawn. Ik heb nu al een hekel aan minstens drie personages, twee anderen mag ik niet zo en twee of drie anderen zijn wel oké (Josh, Ashley). De psychiater/psycholoog vind ik maar een creep. Maar de opzet van het spel en de graphics zijn wel leuk. :P
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:49:14 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_156201023
Until Dawn is ook echt fantastisch
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:06:36 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156202547
bij de meeste horrorfilms doet het schrikeffect afbreuk aan het verhaal. hoe is dat bij deze game?
Een gedicht over Maanvis
pi_156263265
Until Dawn uitgespeeld. Leuke game, maar minder dan het had kunnen zijn. Goed afgekeken van The Descent en Friday the 13th. Helaas evenzo voorspelbaar. In ieder geval een geslaagde ode aan tienerhorror.

Wat me wel verraste was de scene in de tunnels met Ashley. Je denkt Hannah te horen, je wil het goede doen, maar dan...Dat was echt gemeen van de spelmakers, want alle andere keuzes waren veel voor de hand liggender. Overigens zegt ze later in de aftiteling dat ze dacht dat ze Jess hoorde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:06 schreef Maanvis het volgende:
bij de meeste horrorfilms doet het schrikeffect afbreuk aan het verhaal. hoe is dat bij deze game?
Er is maar een enkele scare. Daar is de game niet afhankelijk van.
pi_156263666
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:06 schreef Maanvis het volgende:
Nee dat niet.

Leuk verhaal met mooie cutscenes. Ook de grafisch ziet het er mooi uit.
De caracters zijn wel wat simpel.

Ik ben nu opnieuw begonnen om te zien ik ze allemaal kan redden.
pi_156278261
20 oktober komt epi 5 uit zag ik net.
Rossoneri siamo noi.
  maandag 21 september 2015 @ 21:16:15 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156281179
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:56 schreef ForzaMilan het volgende:
20 oktober komt epi 5 uit zag ik net.
Duurt nog effe dus!

Wel langer dan de vorige keren. Maargoed, het laatste deel schijnt (aldus Hanna Telle) episch te worden. Ik zal haar maar op haar woord geloven ;). De reden dat ze het nu aankondigden is trouwens dat Max in het spel 20 geworden zou zijn vandaag ;).

Arme Max, helemaal in d'r eentje tegen die tornado.

Hmm, deze Chloe cosplay is bijna helemaal geslaagd, jammer dat het meisje in kwestie wat minder badass is dan de ingame Chloe.
Een gedicht over Maanvis
pi_156294205
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Duurt nog effe dus!

Wake me up when september ends. :z
pi_156398042
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:46 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wake me up when september ends. :z
Bijna maar ik heb wel wat gemaakt voor de tussentijd.

Elke keer als je Fok! opent deze banner :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156442260
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:41 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Bijna maar ik heb wel wat gemaakt voor de tussentijd.

[ afbeelding ]

Elke keer als je Fok! opent deze banner :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wil. Leuk!

En meer discussies over Until Dawn bitte.
pi_156443356
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 07:34 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ja ik wil. Leuk!

En meer discussies over Until Dawn bitte.
Voor until dawn is toch een apart topic?

Ik heb hem nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Denk dat ik er dan wel klaar mee ben.
Leuk spel maar de replay waarde is laag.
  maandag 28 september 2015 @ 11:04:36 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156444529
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:49 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik heb hem nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Denk dat ik er dan wel klaar mee ben.
Dan leen ik hem wel ff van het internet.
LiS meerdere keren uitspelen zou ook wel leuk kunnen zijn omdat je dan echt een andere verhaallijn krijgt.. maar ik ben bang dat ik Max toch teveel als mezelf speel en het dus helemaal niet leuk vind om daarin andere beslissingen te maken. Het zou wel leuk kunnen zijn om de 2e x een 'perfect' playthrough te krijgen. Maarja, echt perfect kan bij LiS niet omdat je door de één te helpen de ander benadeelt. Misschien is het ook wel leuk om alle hints terug te zien die in de eerste delen subtiel aangeven wat er in deel 4 en 5 gebeurt.
Maargoed, van een Paragon naar Renegade shepard heeft mij ook nooit echt lang kunnen bekoren :). Wel heb ik destijds ME2 opnieuw uitgespeeld (het eindstuk in die alien basis met name) zodat ik in ME3 een perfecte lineup had.
Een gedicht over Maanvis
pi_156444544
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:49 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat topic is klein en dood. Lage replay waarde? Het is ontmoedigend dat je de clue al weet, maar ben je niet benieuwd naar het effect van andere keuzes?
pi_156445194
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:05 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat topic is klein en dood. Lage replay waarde? Het is ontmoedigend dat je de clue al weet, maar ben je niet benieuwd naar het effect van andere keuzes?
Ah vandaar, heb al gedacht aan centraal topic voor dit soort spellen maar op een nieuw topic komen altijd eerst kut reacties had ik even geen zin in.

Voor wat betreft de replay waarde; Het is meer dat de spanning eruit is, je weet al een beetje wat er gaat komen. Het is wel leuk om te kijken wat er gebeurd als je andere mensen dood laat gaan, maar dat ga ik geen 4 ~5 keer doen. Het opnieuw zoeken naar aanwijzigingen die je al een keer hebt gevonden en dezelfde stukjes lopen is vervelend.
pi_156445280
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan leen ik hem wel ff van het internet.
LiS meerdere keren uitspelen zou ook wel leuk kunnen zijn omdat je dan echt een andere verhaallijn krijgt.. maar ik ben bang dat ik Max toch teveel als mezelf speel en het dus helemaal niet leuk vind om daarin andere beslissingen te maken. Het zou wel leuk kunnen zijn om de 2e x een 'perfect' playthrough te krijgen. Maarja, echt perfect kan bij LiS niet omdat je door de één te helpen de ander benadeelt. Misschien is het ook wel leuk om alle hints terug te zien die in de eerste delen subtiel aangeven wat er in deel 4 en 5 gebeurt.
Maargoed, van een Paragon naar Renegade shepard heeft mij ook nooit echt lang kunnen bekoren :). Wel heb ik destijds ME2 opnieuw uitgespeeld (het eindstuk in die alien basis met name) zodat ik in ME3 een perfecte lineup had.
ME is niet echt iets voor mij, ik weet niet precies waarom maar trekt me gewoon niet.

LiS zou je opnieuw kunnen spelen maar denk niet dat ik dat ga doen. binnenkort komt Fallout, denk dat ik daar wel even zoet mee ben :)
  maandag 28 september 2015 @ 13:48:23 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156447609
Terwijl we wachten...
Een gedicht over Maanvis
  maandag 28 september 2015 @ 20:32:02 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156457149

Ik denk dat ze die 'foute' teksten er in hebben gedaan om nostalgie op te wekken. Want zeg nou zelf, wie praat er nog zoals de jeugd van <instert jouw tijd dat je jong was> en kijk je daar niet met met een beetje schaamte op terug?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 30 september 2015 @ 18:28:12 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156502515
http://darkzero.co.uk/gam(...)chel-koch-at-play15/ interessant artikel over hoe LiS ontworpen is.

Wat echt wel mijn respect heeft is hoe ze blijkbaar de scene met Frank bij de zee hebben gemaakt. Je hebt 8 mogelijke uitkomsten, waarvan een aantal positief en een aantal negatief, en een aantal geen van bijden en ontzettend veel mogelijkheden om dit te spelen, met allemaal andere dialoogopties etc. Wat het echt geniaal maakt is dat je dus ook een 12-tal mogelijkheden hebt waarmee je de scene kunt starten, die afhakelijk zijn van wat je eerder in het spel hebt gedaan. bijv. of iemand een geweer heeft of niet, of de hond nog leeft of in een ongeluk betrokken is, en de dialoogopties die je eerder hebt gekozen in het spel. Deze mogelijkheden beïnvloeden hier ook weer het hele pad dat je kunt bewandelen, dus dat maakt het spel behoorlijk uniek voor iedereen en replayable.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:12:19 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156667786
Hier een teaser trailer die net uit kwam:
Op zich niets nieuws ;(.
Een gedicht over Maanvis
  zondag 11 oktober 2015 @ 17:38:04 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156762873
inmiddels zijn er weer 2 life is strange trailers verscheen maar dat waren allebei gewoon flashbacks naar de vorige episodes.
Vandaar dat ik mijn bureaublad achtergrond maar eens met jullie deel.

bonus: hoorspel over max in the dark room ;)

[ Bericht 51% gewijzigd door Maanvis op 11-10-2015 18:10:36 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_156781572
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:38 schreef Maanvis het volgende:
inmiddels zijn er weer 2 life is strange trailers verscheen maar dat waren allebei gewoon flashbacks naar de vorige episodes.
Vandaar dat ik mijn bureaublad achtergrond maar eens met jullie deel.
[ afbeelding ]

bonus: hoorspel over max in the dark room ;)
Mooie achtergrond, die ga ik ook gebruiken :).

en zal ik deze dan maar vast delen, nog een weekje wachten.
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:05:18 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156784873
http://www.dailymail.co.u(...)date-October-20.html
Nog een paar dagen en de wereld komt ten einde. Nathan had gelijk 'A storm is coming and you are all going to die.'

[ Bericht 40% gewijzigd door Maanvis op 12-10-2015 18:29:18 ]
Een gedicht over Maanvis
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:06:53 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156784896
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:04:25 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156853488
Een nieuwe trailer met daarin eindelijk wat extra materiaal.
Het is niet veel, hoogstens wat extra beelden van Max in een stoel in de dark room, terwijl we eerst alleen audio hadden. Maar toch, en wel wrang dat ik dalijk een spel moet gaan spelen om de verkrachting/drogering van de hoofdperoon mee te maken. Terwijl ik me wel erg identificeer met Max.

Toch blijf ik hopen op een happy ending :).
Een gedicht over Maanvis
pi_156856468
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Een nieuwe trailer met daarin eindelijk wat extra materiaal.
Het is niet veel, hoogstens wat extra beelden van Max in een stoel in de dark room, terwijl we eerst alleen audio hadden. Maar toch, en wel wrang dat ik dalijk een spel moet gaan spelen om de verkrachting/drogering van de hoofdperoon mee te maken. Terwijl ik me wel erg identificeer met Max.

[ afbeelding ]

Toch blijf ik hopen op een happy ending :).
Heb er zin in!
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:36:18 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156857893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:42 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Heb er zin in!
Ik ga het rustig aan doen ;) dus niet rushen om het binnen een dag uit te spelen (bovendien duurt de episode waarschijnlijk langer dan je denkt).

Ik kwam nog een leuk liedje tegen dat over LiS is gemaakt.
Hier een liedje dat ik al eerder tegen kwam:

Zo is er nog meer maar dat is niet echt van kwaliteit ;).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:47:12 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156945809
Inmiddels is de launch trailer uit. Kijk deze niet als je helemaal niet gespoilerd wilt worden voor Episode 5.

En het release schedule.

Dus vannacht om 2 uur kunnen we aan de slag *O*
Een gedicht over Maanvis
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:03:13 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156950738
quote:
In preparation for tomorrows Episode 5 launch, we've just pushed a new patch to Steam.

Episode 1 only users will have roughly a 167MB download.

When Episode 5 becomes available:

3.0GB download for Episode 5

New features added in Episode 1 patch:

Preparation for Episode 5.
New improved lipsync for all episodes.
Collectible mode is now available for all sub contexts even if they don’t contain any collectible.
All rewindable dialogs are now skippable from the start in collectible mode.
When finishing an episode, the continue option on the main menu now launches the next episode.
Collectibles photos format changed from 1:1 to 10:15

Fixes incorporated into the patch

Fixed UI in the main menu not properly centred on certain configurations
Fixed ambient sounds playing in all ending credits.
Fixed sound sometimes glitching when switching episodes.
School corridor: Fixed skeleton interaction so it’s easier to highlight
Girl Dormitory : Fixed interaction with Max’s laptop so it is easier to highlight.
Girl Dormitory : fixed audio/sub from the post-it note item being switched with audio/subs from the birthday card item.
Chloe’s House: Fixed wrong comment from Max on the bird interaction when going back from getting the tools.

Fijn dat de lipsync overal verbeterd is. Ik zal zo even een test doen!
Een gedicht over Maanvis
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:23:51 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156951446
'sorry my phone was in my bag'.. fijn hoe je dan alles achteruit gaat zeggen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_156954156
Ik ga denk ik pas zaterdag avond spelen.
pi_156954412
Ik wacht tot de game op TPB is en dan ga ik spelen. Heb volgende week wel tentamens dus denk dat het nog even een paar weekjes moet wachten.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 02:25:56 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156960546
Hij is binnen, Here We Go!
SPOILER
Een gedicht over Maanvis
pi_156960559
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 02:25 schreef Maanvis het volgende:
Hij is binnen, Here We Go!
SPOILER
Veel plezier, niet spoilen he! *O*
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 03:08:31 #200
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_156960638
omg

twijfel eraan om mijn bed uit te gaan. _O- Toch maar niet. Speel 'm morgen wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')