Wat kun je?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ook, dat ook. Vandaag maar eens verder met mijn CV pimpen.
De setting om je eigen werk ook minder belangrijk te makenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Probleem is dat ik de enige ben die zich er druk over maakt en dat mijn manager vindt dat mijn werk niet zo belangrijk is. Ik word daar best wel een beetje pissig van. Een beetje erg.
Ons? Waar voetbal jij dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:43 schreef Q. het volgende:
Drama-seizoen dit. Ik zie ons ook echt niet winnen tegen Vitesse, zeker zonder Bjelland. Dat wordt een doelpuntenfestijn. Voor Vitesse.
Ik zat gister in een trein vol Ajaxluiquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:43 schreef Q. het volgende:
Drama-seizoen dit. Ik zie ons ook echt niet winnen tegen Vitesse, zeker zonder Bjelland. Dat wordt een doelpuntenfestijn. Voor Vitesse.
How did you survivequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat gister in een trein vol Ajaxlui
Dat schijnt te helpen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
How did you survive? Je had waarschijnlijk geen Feyenoordsjaal om
.
It's 5 o clock somewherequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor bier is het niet?
Vanavond misschien een Vedettje of twee
Vedett, da's dat hipster bier toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor bier is het niet?
Vanavond misschien een Vedettje of twee
Ik zei gisteren dat ik een neger op bezoek kreegquote:
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's 5 o clock somewhere.
Vanavond wel een Guinnessje of 20.
20? Dat trekt me nou helemaal niet. Had zondag kroegentocht met 30 drankjes. Op een gegeven moment was ik nog niet zat, maar stond de vloeistof me gewoon tegen. Zat gewoonweg vol. Toen werden t maar shotes Schrobbelear. Ik vind er echt geen zak aan zoveel te drinken om t drinken zelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
20???quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, heb ik gemist. Ik lees hier niet meer zoveelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik een neger op bezoek kreeg
Is this the part where we applaud his masculinity?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
20???
Laatst van 16:00 tot 6:00 tegen de 20 flesjes gehad, ik was kapot (2 dagen erna ook nog).
I wish you good luck!
20 is wellicht wat overdreven idd, maar het is mijn feestje he?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
20? Dat trekt me nou helemaal niet. Had zondag kroegentocht met 30 drankjes. Op een gegeven moment was ik nog niet zat, maar stond de vloeistof me gewoon tegen. Zat gewoonweg vol. Toen werden t maar shotes Schrobbelear. Ik vind er echt geen zak aan zoveel te drinken om t drinken zelf.
Geeft niet, was ook geen prominent onderwerp. Zijn lul wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, heb ik gemist. Ik lees hier niet meer zoveel
Well, he IS awesome!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is this the part where we applaud his masculinity?
Detailsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geeft niet, was ook geen prominent onderwerp. Zijn lul wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |