Alsof de V&D zijn enige bron van inkomsten is. Hij is CEO van de investeringsmaatschappij die eigenaar is van V&Dquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als hij zelf ook 5,8% inlevert, zie ik het probleem niet. Hij zal geen geld van het bedrijf in zijn huis (mogen) steken. Dat is gewoon geld dat hij al verdiend of geleend heeft.
Zal hij die 5.8% missen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als hij zelf ook 5,8% inlevert, zie ik het probleem niet. Hij zal geen geld van het bedrijf in zijn huis (mogen) steken. Dat is gewoon geld dat hij al verdiend of geleend heeft.
Nou, dan levert hij toch wat minder in? Wat kan mij het rotten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alsof de V&D zijn enige bron van inkomsten is. Hij is CEO van de investeringsmaatschappij die eigenaar is van V&D
Daarom: iedereen die voor V&D werkt inleveren. Zowel de mensen op de vloer als de directeur. Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal hij die 5.8% missen?
Voor zijn personeel lijkt het me een groter probleem
Okee maar dan toch niet iedereen 10 euro maar iedereen 10 procent neem ik aan he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daarom: iedereen die voor V&D werkt inleveren. Zowel de mensen op de vloer als de directeur. Eerlijk zullen we alles delen.
Ja, iedereen 5,8%. Dat zeg ik toch net?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Okee maar dan toch niet iedereen 10 euro maar iedereen 10 procent neem ik aan he?
Eroverheen gelezen sorry zeg, maar wel eerlijk he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, iedereen 5,8%. Dat zeg ik toch net?
En dan nog? Iedereen levert in, en iedereen levert naar verhouding evenveel in. Hartstikke eerlijk toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Eroverheen gelezen sorry zeg, maar wel eerlijk he?
5.8 voor een werknemer zal minder zijn als die procenten voor een directeur, teminste als deze dan niet besluit om zijn vrouw ook maar op de loonlijst te plaatsen he?
De beste man werkt niet voor VenD he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dan levert hij niet in. Ook goed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De beste man werkt niet voor VenD he.
Die directeur zal genoeg miljoenen overhouden. De werknemer kan misschien net zijn sport ofzo niet meer betalen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Eroverheen gelezen sorry zeg, maar wel eerlijk he?
5.8 voor een werknemer zal minder zijn als die procenten voor een directeur, teminste als deze dan niet besluit om zijn vrouw ook maar op de loonlijst te plaatsen he?
Ach die sport accomodatie die word wel overeind gehouden door die wat het wel kunnen betalen, al vermoed ik dat die dan ook looneisen in de toekomst aan hun personeel gaat stellen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Die directeur zal genoeg miljoenen overhouden. De werknemer kan misschien net zijn sport ofzo niet meer betalen.
Hij is niet de directeur.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daarom: iedereen die voor V&D werkt inleveren. Zowel de mensen op de vloer als de directeur. Eerlijk zullen we alles delen.
Dit heeft natuurlijk geen hol te maken met een woonwagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef DroogDok het volgende:
Dat huis is best lelijk trouwens, je moet een behoorlijke kamper zijn om zoiets te kunnen waarderen denk ik.
Doet me denk aan zo'n groot uitgevallen woonwagen:
[ afbeelding ]
Het tilburg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef DroogDok het volgende:
Dat huis is best lelijk trouwens, je moet een behoorlijke kamper zijn om zoiets te kunnen waarderen denk ik.
Doet me denk aan zo'n groot uitgevallen woonwagen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |