quote:
Ik vind het erg opvallend dat jullie tegelijkertijd binnenkomen...quote:
Chatgirl is niet mijn mokkeltjequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het erg opvallend dat jullie tegelijkertijd binnenkomen...
Nou.. eh... tsja...quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het erg opvallend dat jullie tegelijkertijd binnenkomen...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Chatgirl is niet mijn mokkeltje
Mag niet van Muisquote:
Wat weet Muis er nou weer van?quote:
Whut wat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:26 schreef JaneDoe het volgende:
had hier een hoop fapgifjes verwacht eigenlijk
Ik hoop het nietquote:
Mooi liedje juist.quote:
Ik vind van nietquote:
best wel een kutlijst eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
3FM Zeroes Request Top 100 van 2015
nogal ja. morgen ga ik geen 3FM luisteren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
best wel een kutlijst eigenlijk
Best hoog nog voor drie minuten liftmuziek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
29 Kyteman - Sorry (live @ Tivoli)
Ja er zit een hoop matig spul tussenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
best wel een kutlijst eigenlijk
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ja er zit een hoop matig spul tussen
Inderdaad, de beste Coldplayplaat die in de lijst staat, staat onderaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Fix you op twee. Dat bewijst maar weer datde luisteraars geen smaak hebben en totaal toondoof zijn.
Mooi liedje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Fix you op twee. Dat bewijst maar weer datde luisteraars geen smaak hebben en totaal toondoof zijn.
Er staan betere nummers van Coldplay een stuk lager... vreemd...quote:
Bijna alleen maar (pop)rock in de top 10quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
3FM Zeroes Request Top 100 van 2015
1 Foo Fighters - Pretender
2 Coldplay - Fix You
3 Linkin Park - In The End
4 Queens Of The Stone Age - No One Knows
5 Pearl Jam - Just Breathe
6 Franz Ferdinand - Take Me Out
7 Red Hot Chili Peppers - Californication
8 Editors - Papillon
9 White Stripes - 7 Nation Army
10 Krezip - I Would Stay
Doelgroep van 3fm. Das net als bitchen op de top 10 van de top 2000 dat alles van voor 1980 isquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna alleen maar (pop)rock in de top 10
Je hoort zeker de laatste tijd ook wel andere stromingen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doelgroep van 3fm. Das net als bitchen op de top 10 van de top 2000 dat alles van voor 1980 is
Het is wat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig hoef ik nietnaar de bagger lijst te luisteren want college.
en dat op een radiostation die voor 90% pop-rock uitzendenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna alleen maar (pop)rock in de top 10
http://www.radiofreak.nl/(...)aal-tonen-interesse/quote:
goedemorgen TV / [3FM #4912] Rampenerenquote:
Tssquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goedemorgen TV / [3FM #4912] Rampeneren
Vind je het gek na al die jaren gerook en dat cola gezuip?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:31 schreef Paul het volgende:
Giel vertelde dat hij al een tijdje een kunstgebit heeft. Was me nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Idd, ik weet nog wel hoe het ervoor uit zagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind je het gek na al die jaren gerook en dat cola gezuip?
Yo Wolfje!quote:
Blijft mooiquote:
spoiler aubquote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:31 schreef Paul het volgende:
Giel vertelde dat hij al een tijdje een kunstgebit heeft. Was me nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Wil je ook wat?quote:
Ik wil jou wel geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je ook wat?
Ik ben zeer goed gehumeurd vandaag, dus heb veel om weg te geven
Denk dat mokkeltje dat niet leuk vindtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je ook wat?
Ik ben zeer goed gehumeurd vandaag, dus heb veel om weg te geven
Ik denk dat ik voor Alicia Keys.quote:
Vertel eens wat meer over mokkeltje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk dat mokkeltje dat niet leuk vindt
quote:
Liefde = seks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon liefde, geen seks.
Een knuffel, een aardig woord, complimentje.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over mokkeltje.
Het zal een mooie dag worden vandaagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn gevoel is alles in deze lijst britpop
Leuk manquote:
Beetje jamer ditquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zombie Nation niet in de lijst?![]()
![]()
Wansmaak van de 3FM luisteraar. Dat nummer hoort op 1.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zombie Nation niet in de lijst?![]()
![]()
quote:
Timurquote:
Prima provincie.quote:
Patat Mex. Patat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima provincie.
Tevens is het friet.
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima provincie.
Tevens is het friet.
Ik doelde ook meer op het nummerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima provincie.
Tevens is het friet.
Bah.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met een beetje hoerig
Heerlijkquote:
Ja dat is ook wel een minimale vereistequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ja das mooi als je figuur er naar is
muffintopsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een minimale vereiste
Op een gegeven moment kreeg je dat iedereen die broeken ging dragen (liefst nog een maatje te klein) en de buiken/vetrollen er lekker overheen hingen
Dat is nog wel oké maar Christina is vies met dat haar vooral. En dat soort broeken moeten niet voor een deel geel zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk
Vrouwen die zich kleden als sletten(en die het kunnen hebben, dus geen vetrollen onder de naveltruitjes)...
Sowieso mis ik heel erg de heupbroeken die begin zeroes in waren bij vrouwen
Dat je altijd dacht: nou, veel lager moet hij niet komen, anders komt je streepje erbovenuit
[ afbeelding ]
QFT.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
Hurt
Dit zou zoveel hoger moeten staan...
Ik associeer het niet echt met de zeroes, maar qua nummer verdient dit een top 3 plek
Dat haar is idd dramatisch jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is nog wel oké maar Christina is vies met dat haar vooral. En dat soort broeken moeten niet voor een deel geel zijn
Lage ruitjesbroekenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk
Vrouwen die zich kleden als sletten(en die het kunnen hebben, dus geen vetrollen onder de naveltruitjes)...
Dat je altijd dacht: nou, veel lager moet hij niet komen, anders komt je streepje erbovenuit
[ afbeelding ]
Jezus wat hoerig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk
[ afbeelding ]
must not fapquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk
[ afbeelding ]
Het ging om de broekquote:
vroeger deed ie Hind.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Brainpower
Wat doet hij nog tegenwoordig.
Nu doet Hind Marcel Boekhoorn, van NEC.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vroeger deed ie Hind.
Dan heb je toch wel een hoogtepunt bereikt in je leven.
tsja, van een nerd naar een rijke papa.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu doet Hind Marcel Boekhoorn, van NEC.
fuck, is het al kwart over 2?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
fuck, is het al kwart over 2?
fuck, te laat voor collegequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
fuck, is het al kwart over 2?
Heb jij ook heupbroeken gedragen?quote:
Nee. Ik droeg in de zeroes rokjes, jurkjes en broeken met wijde pijpen. En absoluut geen spijkerbroeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb jij ook heupbroeken gedragen?
/Bronson
Pijpen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik droeg in de zeroes rokjes, jurkjes en broeken met wijde pijpen. En absoluut geen spijkerbroeken.
Voorspelbaar, maar daarom niet minder leukquote:
Deze plaat vind ik best okquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voorspelbaar, maar daarom niet minder leuk
Niks mis meequote:
Wat een enorme pauper voor 12-jarige meisjes. Met z'n walgelijke stem.quote:
Blink 182 hebben we het over toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een enorme pauper voor 12-jarige meisjes. Met z'n walgelijke stem.
Verder wel prima inderdaad.
Ja. Dat vind ik nu echt puberpop. Er is ooit iets misgegaan in de punkmuziek.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blink 182 hebben we het over toch?
All the small things is een prima plaat
Ik stond het hele optreden op RW12 met zo'nquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blink 182 hebben we het over toch?
All the small things is een prima plaat
Poppunk is het ook meer... tja was m'n middelbare schooltijd, altijd die skaters die dat luisterdequote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik nu echt puberpop. Er is ooit iets misgegaan in de punkmuziek.
Twee van de drie bandleden zijn daarna nog verder gegaan onder de naam +44. Dat vond ik ook best een aardig album.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens vond ik hun laatste album uit 2003 (http://en.wikipedia.org/wiki/Blink-182_(album) ) wel het sterkst. Iets serieuzer van aard.
Weet ik, eerlijkgezegd alleen nooit wat van ze gehoordquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Twee van de drie bandleden zijn daarna nog verder gegaan onder de naam +44. Dat vond ik ook best een aardig album.
Alweerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Dat dit hoger staat dan Yellow
zitten we er trouwens allemaal klaar voor? Even in koor:
ooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooooooooooooh
ooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooh
ooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooohooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooooooooooooh
haha grappigquote:
quote:
TECHREDACTEUR NANDOOOOtwitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 11:27:50Uitbreiding bij de @NOS: we verwelkomen @nandokasteleijn als nieuwe techredacteur! Dat wordt gezellig. :-) reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:35 schreef Pino112 het volgende:
TECHREDACTEUR NANDOOOOtwitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 11:27:50Uitbreiding bij de @NOS: we verwelkomen @nandokasteleijn als nieuwe techredacteur! Dat wordt gezellig. :-) reageer retweet
Want er is idd zo gigantisch veel technieuwsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:35 schreef Pino112 het volgende:
Het is DREIquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
EINZ!
HIER KOMMT DIE SONNE
ZWEI!
HIER KOMMT DIE SONNE
DRIE!!!![]()
![]()
![]()
Polizei!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
EINZ!
HIER KOMMT DIE SONNE
ZWEI!
HIER KOMMT DIE SONNE
DRIE!!!![]()
![]()
![]()
TYPEFAUS!!!!!quote:
Ah bedankt Rick.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 11:27:50Uitbreiding bij de @NOS: we verwelkomen @nandokasteleijn als nieuwe techredacteur! Dat wordt gezellig. :-) reageer retweet
Sproetjesquote:
Kleine (goed gevormde) borstenquote:
oke okequote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sproetjes
[..]
Kleine (goed gevormde) borsten
Deze is mooier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke oke
Ze lijkt een beetje op Renate Verbaan (die met de sproetjes)
Henk ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik vind het origineel van Arjen Lubach beter
Rip Sieb de caviaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik vind het origineel van Arjen Lubach beter
Alles wat boven Elbow staat is per definitie onjuist.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:50 schreef Sersjee het volgende:
Black Eyed Peas hoger dan Elbow?! Mijn vertrouwen in de mensheid was al niet groot meer, maar dit helpt niet. Wat. De. Fuck.
Nou drijf je een beetje over....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alles wat boven Elbow staat is per definitie onjuist.
Ik ben bloedserieus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou drijf je een beetje over....
Ik neem als voorbeeld "Hurt".quote:
Slechter dan Elbow.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik neem als voorbeeld "Hurt".
quote:
"Ik kan m'n flesje niet kwijt. Dus ik smijt die maar richting het hoofd van een agent"quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme stelletje tyfustokkies
Geef lekker Rome de schuld dat JULLIE er een tyfuszooi van hebben gemaakt daar
manmanman gedraag je gewoon, ook al is het misschien wat slechter geregeld, hoef je je nog nite als een mongool te gedragen...
Postnatale abortus voor deze "supporters".
Je moet er wel rekening mee houden dat ze voor Feyenoord zijn, he. Daar zitten weinig weldenkende mensen tussen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme stelletje tyfustokkies
Geef lekker Rome de schuld dat JULLIE er een tyfuszooi van hebben gemaakt daar
manmanman gedraag je gewoon, ook al is het misschien wat slechter geregeld, hoef je je nog nite als een mongool te gedragen...
Postnatale abortus voor deze "supporters".
Echt een enorme logicaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"Ik kan m'n flesje niet kwijt. Dus ik smijt die maar richting het hoofd van een agent"
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat ze voor Feyenoord zijn, he. Daar zitten weinig weldenkende mensen tussen.
het soort gedrag dat ik heel vaak zie in Nederland...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alles ligt altijd aan de ander, nooit eens goed naar zichzelf kijken
Niet alleen Rotterdammers. Hier zitten er ook best wat en ik ken er ook vrij veel. Prima mensen, maar als het over Feyenoord (of Ajax) gaat komt er een soort waas voor de ogen. Die ervaring heb ik alleen met Feyenoorders. Heel gek.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, Rotterdammers heik heb het altijd al gezegd
Ook al die debielen met die zonnebrillen opquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een mooie foto van alors.
Bizar is dat idd...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet alleen Rotterdammers. Hier zitten er ook best wat en ik ken er ook vrij veel. Prima mensen, maar als het over Feyenoord (of Ajax) gaat komt er een soort waas voor de ogen. Die ervaring heb ik alleen met Feyenoorders. Heel gek.
Ja, maar dat is logisch. Bij mij komt er ook geen ODIN'59-er in huis.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb serieus een keer bij iemand thuis gezeten die als Sparta Rotterdam supporter dreigde iemand die Feyenoord supporter is het huis uit te zetten.__
wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is logisch. Bij mij komt er ook geen ODIN'59-er in huis.
HAMvraag en IS. I see what you did therequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de hamvraag is nu: Waren deze Feyenoord-supporters IS-strijders?
Immers gaf IS aan Rome te gaan aanvallen.
Het is gewoon een complotquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de hamvraag is nu: Waren deze Feyenoord-supporters IS-strijders?
Immers gaf IS aan Rome te gaan aanvallen.
Agressie jegens andersdenkenden en een IQ van een varken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot
Denk wel dat beide lui dezelfde soort "waas" voor hun ogen krijgen bij bepaalde gespreksonderwerpen, zoals Sersjee al aangaf.
geen gesnurk te horen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:34 schreef JDude het volgende:
Volgens mij was dit het enige concert dat ik ooit heb gezien waarbij de zaal muisstil was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |