SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 19-02-2015 17:06:38 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Moet ik je inmaken jonguh?quote:
Bouncende boobiesquote:
Die had ik op de originele Xboxquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:12 schreef donald_dick het volgende:
Geen vervolg op Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball
Ik las het ook maar op Budgetgaming.nl:quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tjongejonge die Yi-Long gooit weer een dwaalspoor
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/112777.htmlquote:Yourgamezone geeft de volgende opmerking op de site:
Let op! De PS4 versie is uitgesteld wegens leveringproblemen bij Tecmo-Koei in de Benelux, de exacte nieuwe datum is nog niet bekend, verwacht wordt dat de game binnen 1-2 weken beschikbaar komt voor de Benelux, onze excuses.
Toch vreemd dat sommige websites (nedgame gamemania) hem al op voorraad hebben
Nee, dat boeit niet, maar Yi-Long heeft een afkeer voor alles wat probeert te melken, al heb je het totaal niet nodig om van een spel te genietenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar van wat ik zo heb gezien bestaat de DLC voornamelijk uit outfitsDat boeit toch niet voor het spel? Of is het voor mannen wel enorm belangrijk?
Reactie Yourgamedingens:quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het ook maar op Budgetgaming.nl:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/112777.html
De versies die al wel verkocht worden hier zijn dan (waarschijnlijk) de UK versies.
[ afbeelding ]
quote:Dat doen we dus niet met de hoge pondprijzenvandaar dat ze er ook nog niet zijn, bovenstaand bericht komt van de uitgever zelf in de Benelux. Ze worden vrijdag verwacht, dus dan zullen alle winkels die hem nu nog niet hebben de game binnenkrijgen. Nedgame en Game Mania zullen import verkopen vermoeden we aan de hoge prijzen te zien. De One versie was al ver voor release binnen, echter de PS4 versie is helaas vertraagd.
2-3 jaar na de release van DOA5 gooien ze nog steeds voor meer dan 100 euro aan DLC online, dat niet in de game zit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat boeit niet, maar Yi-Long heeft een afkeer voor alles wat probeert te melken, al heb je het totaal niet nodig om van een spel te genieten
Zou toch even de reviews afwachten voor The Witcher hoor. 2 Weken geleden zaten er blijkbaar nog veel crashes en frame drops in.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
2-3 jaar na de release van DOA5 gooien ze nog steeds voor meer dan 100 euro aan DLC online, dat niet in de game zit.
Moeten ze zelf weten natuurlijk, want er zullen genoeg mensen zijn die er niet wakker van liggen en die shit toch wel kopen, maar zelf zal ik het in ieder geval niet voor de volle prijs kopen (de game), dus het betekent automatisch dat ik wacht op een flinke price-drop.
Ongetwijfeld komt de week binnen 3-4 maanden wel een keer voor 15-20 euro in de aanbieding. Tot die tijd kan ik me nog steeds prima vermaken met de PS3 versie die destijds gratis met PS+ kwam.
Een game als The Witcher 3 zal ik wel dag 1 aanschaffen voor de volle prijs, want die hebben gewoon het fatsoen om niet te gaan lopen melken. Die developers ontvangen dus straks gewoon 50-60 euro van me, en de devs van DOA hoogstens 15-20 euro, tenzij ik het ze ECHT niet gun, en dan koop ik de game gewoon 2de hands. Fuck them.
Tuurlijk, altijd even afwachten, maar ik bedoel meer dat ik gewoon bereid ben dat soort games voor de volle mep te kopen want ze leveren gewoon een complete game af, en DLC zal gratis worden. Dat wil ik best belonen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zou toch even de reviews afwachten voor The Witcher hoor. 2 Weken geleden zaten er blijkbaar nog veel crashes en frame drops in.
Tja, jij vindt die kostuums blijkbaar te belangrijk om het als onaffe game te zien. Jouw keuzequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
2-3 jaar na de release van DOA5 gooien ze nog steeds voor meer dan 100 euro aan DLC online, dat niet in de game zit.
Moeten ze zelf weten natuurlijk, want er zullen genoeg mensen zijn die er niet wakker van liggen en die shit toch wel kopen, maar zelf zal ik het in ieder geval niet voor de volle prijs kopen (de game), dus het betekent automatisch dat ik wacht op een flinke price-drop.
Ongetwijfeld komt de week binnen 3-4 maanden wel een keer voor 15-20 euro in de aanbieding. Tot die tijd kan ik me nog steeds prima vermaken met de PS3 versie die destijds gratis met PS+ kwam.
Een game als The Witcher 3 zal ik wel dag 1 aanschaffen voor de volle prijs, want die hebben gewoon het fatsoen om niet te gaan lopen melken. Die developers ontvangen dus straks gewoon 50-60 euro van me, en de devs van DOA hoogstens 15-20 euro, tenzij ik het ze ECHT niet gun, en dan koop ik de game gewoon 2de hands. Fuck them.
Tja, eerst hypen en dan tegenvallen met saaie QTE's schiet niet echt op imhoquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
The Order wordt toch een beetje afgemaakt zo hier en daar door de pers, de hype was weer eens te groot. Ik pik hem nog wel eens goedkoop op
Het gaat me meer om het idee dat developers op zo'n manier hun fans proberen te melken. Ik hou er niet van. Net zoals ik er niet van hou wanneer een restaurant 50 cent extra vraagt voor een kloddertje mayonaise bij de patat, of dat er een toilet-slet zit bij de Mac of V&D, etc etc. Op bepaalde punten hoor je je klanten/fans gewoon normaal te behandelen, ipv eindeloos uit willen melken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, jij vindt die kostuums blijkbaar te belangrijk om het als onaffe game te zien. Jouw keuze
The Witcher 2 was op release vol bugs, dat noem ik meer onaf eigenlijk, want dat staat mijn spelervaring in de weg. Dus The Witcher 3 wacht ik ook nog af, want ik wil geen day-one kat in de zak omdat ik neit verder kom door een crash. En dan helemaal leuk als je savegame niet meer geldig is na de zoveelste patch
Mjah, ik vond het er persoonlijk sowieso al nooit echt boeiend uit zien, en wat ze er nu over te melden hebben dat komt wel overeen met de indrukken die ik al had...quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
The Order wordt toch een beetje afgemaakt zo hier en daar door de pers, de hype was weer eens te groot. Ik pik hem nog wel eens goedkoop op
De zoveelste van tevoren gehypte AAA-game op de PS4 die zwaar tegenvalt. What else is new?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
PU geeft het een 8.5, toch netjes. Ik zou de game alleen kopen als er een echt meeslepend verhaal inzit, zoals bij een The Last of Us. Echter, het enige wat ik over het verhaal hoor is dat het ''tof'' is. Dus ik ga de game ook niet aanschaffen, in ieder geval niet full priced.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tja, als je als bladuitgever geld in het laatje wil hebben na je restart met je bedrijf dan zul je aardig moeten zijn tegen de marketeers van de game-uitgeversquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
PU geeft het een 8.5, toch netjes.
Hmm, zoiets begon inderdaad wel te dagen toen ze na de preview nog even zeiden dat wanneer je een jaarabonnement op de PU afsluit, je The Order er gratis bij krijgtquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als je als bladuitgever geld in het laatje wil hebben na je restart met je bedrijf dan zul je aardig moeten zijn tegen de marketeers van de game-uitgevers
Dat zeg ik. Dat is ook het verrotte aan sites als PU en dat soort acties. Dan weet je al dat ze het niet gaan afkraken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:53 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hmm, zoiets begon inderdaad wel te dagen toen ze na de preview nog even zeiden dat wanneer je een jaarabonnement op de PU afsluit, je The Order er gratis bij krijgt
krijgt.
In dat geval ben ik benieuwd naar de FOK! review.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dat is ook het verrotte aan sites als PU en dat soort acties. Dan weet je al dat ze het niet gaan afkraken.
Fixed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De zoveelste van tevoren gehypte AAA-game die zwaar tegenvalt. What else is new?
Die komt vanzelf, vrijwilligers, dit dat, niet betaald overdag zitten gamen op kosten van de baas zoals vele sites. Maar ik las achter de schermen al dat het niet fantastisch was. Maar zoals hierboven al werd gezegd: de exclusives van PS4 zijn tot op heden nogal jammerlijk. Killzone van day one doet het vaak nog beter dan de games die langer de tijd hebben gehad om iets te bouwenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:03 schreef Cikx het volgende:
[..]
In dat geval ben ik benieuwd naar de FOK! review.
Ik vond infamous zeker niet slecht, voor mij wel een launch topper.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt vanzelf, vrijwilligers, dit dat, niet betaald overdag zitten gamen op kosten van de baas zoals vele sites. Maar ik las achter de schermen al dat het niet fantastisch was. Maar zoals hierboven al werd gezegd: de exclusives van PS4 zijn tot op heden nogal jammerlijk. Killzone van day one doet het vaak nog beter dan de games die langer de tijd hebben gehad om iets te bouwen
What else is new?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pas maar op, Roy komt zo de Wii U verdedigen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
PU geeft het een 8.5, toch netjes. Ik zou de game alleen kopen als er een echt meeslepend verhaal inzit, zoals bij een The Last of Us.
quote:It might sound an odd comparison, but when playing through The Order, I found it impossible not to think of Arnold Schwarzenegger’s 1988 comedy classic, Twins. In the film, Arnie’s character, Julius, is a genetically engineered super man, a refined, improved version of humanity intended as a shining blueprint for the future.
But he is born alongside an unexpected twin brother, Vincent, played by Danny DeVito, who exhibits none of Julius’ carefully chosen qualities. If The Last of Us – with its intelligent, progressive, resonating, modern interactive narrative design – is Julius, then The Order, with its dated, automated, uninvolving delivery of similarly epic aspiration is – as a scientist bluntly describes DeVito at one point in the film – ‘all the crap that was left over’.
Still, at least it looks really nice.
Dat is idd waar ik op hoopte, echt een tof verhaal, maar gezien de lage cijfers valt zelfs dat een beetje tegen heb ik het idee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
PU geeft het een 8.5, toch netjes. Ik zou de game alleen kopen als er een echt meeslepend verhaal inzit, zoals bij een The Last of Us. Echter, het enige wat ik over het verhaal hoor is dat het ''tof'' is. Dus ik ga de game ook niet aanschaffen, in ieder geval niet full priced.
Daar kun je wel eens gelijk in hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
What else is new?
Maar ik heb wel het idee dat tegenvallende grote games een dingetje is van de nieuwe generatie en niet alleen op de PS4.
Daarom ook het woordje 'vaak'. Sommige studio's maken er nog wat van. Nu nog Santa Monica zelf met de nieuwe God of War afwachten. Uncharted van Naughty ziet er iig nice uit, al vind ik de besturing van de vorige delen nog steeds als een natte krant. Hopelijk hebben ze daar wat aan gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vond infamous zeker niet slecht, voor mij wel een launch topper.
Vrijwel al mijn speeltijd op de PS4 gaat aan die dingen op, ja. Ben ook nog steeds heel tevreden met de console.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Maar goed dat er nog indies zijn.
In de OP gezetquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
Dit is trouwens mijn PSN:
[ afbeelding ]s0ul1991 - Son_Of_North
als iemand dit in de OP kan zetten zou dat fijn zijn
Duidelijk.quote:
Net met alle characters Satan en Isaac gekilled.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Maar goed dat er nog indies zijn.
Was toen inderdaad iets met een contract van Konami waarin stond dat je positief moest zijn over hun games dat GK niet had getekend, waardoor ze geen review-copies meer krijgen van Konami games. Simon Zijlemans van Inside Gamer heeft gezegd dat dat contract niet bestaat in zijn vlog, maar geloof er vrij weinig van.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gamekings heeft al min of meer aangegeven dat ze continue omgekocht worden
Bij de release was er ook nog niet veel keus, dan doet Killzone het automatisch beter. En daarbij hebben veel mensen Killzone in hun bundel gehad ipv het los te kopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt vanzelf, vrijwilligers, dit dat, niet betaald overdag zitten gamen op kosten van de baas zoals vele sites. Maar ik las achter de schermen al dat het niet fantastisch was. Maar zoals hierboven al werd gezegd: de exclusives van PS4 zijn tot op heden nogal jammerlijk. Killzone van day one doet het vaak nog beter dan de games die langer de tijd hebben gehad om iets te bouwen
En PU moet zijn blaadje natuurlijk ook verkopen (aan een jonge doelgroep), vandaar ook dat ze hogere cijfers geven dan andere gamesmedia. Journalistiek gezien stelt het al jaren geen moer meer voor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Was toen inderdaad iets met een contract van Konami waarin stond dat je positief moest zijn over hun games dat GK niet had getekend, waardoor ze geen review-copies meer krijgen van Konami games. Simon Zijlemans van Inside Gamer heeft gezegd dat dat contract niet bestaat in zijn vlog, maar geloof er vrij weinig van.
die bestaat dan ook niet. En we krijgen gewoon konami-gamesquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:25 schreef Cikx het volgende:
Was toen inderdaad iets met een contract van Konami waarin stond dat je positief moest zijn over hun games dat GK niet had getekend, waardoor ze geen review-copies meer krijgen van Konami games. Simon Zijlemans van Inside Gamer heeft gezegd dat dat contract niet bestaat in zijn vlog, maar geloof er vrij weinig van.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe meer ik over The Order hoor, hoe toffer de game me lijkt.
Of wij krijgen ze pas veel later, dat kan ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
die bestaat dan ook niet. En we krijgen gewoon konami-games
http://bashers.nl/het-nda(...)ers-gaat-wel-erg-verquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
die bestaat dan ook niet. En we krijgen gewoon konami-games
Dat zou ik niet willen als ik jou was.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Disker91 het volgende:
Zo, nieuwe tv komt morgen binnen, en een sounbar van JBL erbij besteld. Nu eventjes wachten tot het op de deurmat valt.
Zit ook een subwoofer bij (en JBL heeft bij mij vaker positief verrast). Kijk wel even, is 14 dagen op zicht. Is normaliter 400 euro, kreeg het voor 160 euro mee. Kan zo terug worden gestuurd. Heb een kleine kamer en geen zin in boxen, het geluid van de tv was voor mij altijd al voldoende, leuke tussen optie dacht ik zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen als ik jou was.
Ga m toch halen, 2ehands of in de aanbieding voor 30 of minder.quote:
Meer van, een tv die op je mat valt overleeft het meestal nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:39 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zit ook een subwoofer bij (en JBL heeft bij mij vaker positief verrast). Kijk wel even, is 14 dagen op zicht. Is normaliter 400 euro, kreeg het voor 160 euro mee. Kan zo terug worden gestuurd. Heb een kleine kamer en geen zin in boxen, het geluid van de tv was voor mij altijd al voldoende, leuke tussen optie dacht ik zo.
Zo niet, lekker retouneren
Ah zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Meer van, een tv die op je mat valt overleeft het meestal niet
neuh, I knowquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Of wij krijgen ze pas veel later, dat kan ook
deze bestond. Maar dat gaat niet over altijd positief zijn, zoals je net zei.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
http://bashers.nl/het-nda(...)ers-gaat-wel-erg-ver
Huiszoekingen?? Wauwquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
deze bestond. Maar dat gaat niet over altijd positief zijn, zoals je net zei.
Er stond zelfs in dat ze zich het recht toe-eigende huiszoeking te doen. FOK! heeft ook niet getekend. Gaat domweg te ver.
mja, ging nergens om. juridisch ook geen poot om op te staan. Het ging erom dat konami de materialen weer mochten ophalen, indien nodig met een huiszoekingsbevel als jij lastig deed. Ja, je moeder. Er stond nog niets over elektronische enkelbanden.quote:
budgetbak: 10 euro.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wel jammer, dan komt hij ook niet naar PS+
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, ging nergens om. juridisch ook geen poot om op te staan. Het ging erom dat konami de materialen weer mochten ophalen, indien nodig met een huiszoekingsbevel als jij lastig deed. Ja, je moeder. Er stond nog niets over elektronische enkelbanden.
niet dat ik weet, maar als iemand een user review wil doen graag, wij zetten het wel onlinequote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]kom jij/fok nog met een review van hand of fate?
Kom battlenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
Heb zelf Doa5 van de us store gedownload. Toch leuk online, 6 gratis characters is voor mij prima totdat ik zin heb om alles te kopen :p.
Eerst maar eens Bloodborne kopen.
Guilty Gear is niet eens uit in Europa... dus tja, dan wordt het voor veel mensen een beetje lastig om te kopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Iedereen doa 5 kopen maar Guilty Gear ho maar
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Guilty Gear is niet eens uit in Europa... dus tja, dan wordt het voor veel mensen een beetje lastig om te kopen.
Geen US account hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Guilty Gear is niet eens uit in Europa... dus tja, dan wordt het voor veel mensen een beetje lastig om te kopen.
ik heb me er nog geen eens echt in verdiept omdat ik gewoon niet naar die graphics kan kijken. Gewoon hinderlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ga m toch halen, 2ehands of in de aanbieding voor 30 of minder.
Precies het plan dat ik al had voor de reviews.
Ik kan mezelf niet over de letterbox heen zetten. Je hebt een heel scherm tot je beschikking. Waarom dan maar 75% gebruiken? Is alleen maar hinderlijk. Tenminste dat had ik met The Evil Within.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb me er nog geen eens echt in verdiept omdat ik gewoon niet naar die graphics kan kijken. Gewoon hinderlijk
ja dat vind ik ook hinderlijk. Was voor een cinematic iets ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:06 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet over de letterbox heen zetten. Je hebt een heel scherm tot je beschikking. Waarom dan maar 75% gebruiken? Is alleen maar hinderlijk. Tenminste dat had ik met The Evil Within.
Best wel een leuke game! Twijfelde even vanwege de prijs, maar vermaak mij er prima mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]kom jij/fok nog met een review van hand of fate?
2.04?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm kreeg net een update binnen op de PS4
Ik heb wel een US account, maar het is een beetje lastig om daar geld op te zetten, want dan moet je eerst door wat hoepels heen springen met valse adressen en PayPal en andere blahblah.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Geen US account hebben![]()
Was verdomme maar 24 dollar dit weekend
Je hebt sites waar je us ps kaartjes kan kopen met idealquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb wel een US account, maar het is een beetje lastig om daar geld op te zetten, want dan moet je eerst door wat hoepels heen springen met valse adressen en PayPal en andere blahblah.
Of je doe gewoon via offgamers.COMquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb wel een US account, maar het is een beetje lastig om daar geld op te zetten, want dan moet je eerst door wat hoepels heen springen met valse adressen en PayPal en andere blahblah.
Godverquote:
paar nachtjes doorhalen en dan ben je weer bijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
Gvdzit echt zwaar te twijfelen...
Tomb Raider 15 eu...wil ik wel spelen.
Ben nog bezig met Diablo.
Moet Infamous uitbreiding nog afmaken.
Wil The Order toch ook wel spelen
Heb Destiny ook net binnen
Oh en binnenkort BloodrayneKEUZES!?!?
Dit zit er dik in dit weekendquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:52 schreef RRuben het volgende:
[..]
paar nachtjes doorhalen en dan ben je weer bij
Ik vond de besturing echt wat matig, het voelde 'dronken' aan. Hopelijk hebben ze dat wat beter bij 4. Maar goed, dat verwacht ik wel, want The Last of Us voelde dan weer goed aanquote:
Gewoon de game kopen dus. Heb je mij nou al geaccepteerd?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:26 schreef Maraca het volgende:
Zie trouwens in de NL store dat als je alleen de story van DOA5 wilt deze 13 euro isMaar dan heb je wel een beperkt aantal personages zo te zien.
Oh ben jij datquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gewoon de game kopen dus. Heb je mij nou al geaccepteerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |