True truequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:31 schreef Smack10 het volgende:
Volgens mij nemen mensen de woorden invasie een beetje te letterlijk in militaire context.
Ze dreigen met 500.000 vluchtelingen naar Europa te sturen, los van het feit dat daar wellicht strijders tussen zitten, is dat al een groot probleem aangezien deze mensen door het systeem moeten in Europa en dat zorgt wel voor wat chaotische taferelen natuurlijk.
Volgens mij onderschatten mensen dit probleem, dan heb ik het nog niet eens over de strijders die ze ook meesturen om op den duur aanslagen te plegen.quote:
Ach Europa leert blijkbaar niet van haar geschiedenisquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij onderschatten mensen dit probleem, dan heb ik het nog niet eens over de strijders die ze ook meesturen om op den duur aanslagen te plegen.
Problemen erkennen is ook ertegen optreden en ja daar is de politiek niet zo van.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach Europa leert blijkbaar niet van haar geschiedenis
Verschil met vroeger : nu hebben ze wel de mogelijkheden om in te grijpen , vroeger moesten ze noodgedwongen toekijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Problemen erkennen is ook ertegen optreden en ja daar is de politiek niet zo van.
Ja goed punt. Dat blijft duidelijk, die leiders hadden moeten blijven zitten. Daarna kwam de geest uit de fles. En goed ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met Khadaffi was het helemaal niet zo slecht. Hoeveel Libische 'vluchtelingen' kwamen dan naar Nederland toe in die tijd?
Dafuq? is datquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk niet dat je deze eenheden wilt tegenkomen
dafuq? is dat onze politie?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk niet dat je deze eenheden wilt tegenkomen
Het gaf iig wel de doorslag tot overgave.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
... en er voor het verslaan van Japanse keizerrijk wel iets meer kwam kijken dan alleen 2 atoombommen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |