'Wanhopig.'quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk wel dat naarmate de vrouw ouder wordt ze sneller met iemand de koffer in duikt. Dat idee heb ik.
Nou ja, ik denk dat het meer, het moet niet te veel tijd kosten, is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. De meeste mensen krijgen langzaamaan meer schijt aan de sociale normen naarmate ze ouder worden.
Daarbij hoor je ook vaak genoeg dat mannen geen relatiemateriaal zien in een vrouw die snel de koffer met ze induikt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen diep van binnen het liefst meteen met een kerel die ze leuk vinden de koffer induiken, maar dat ze altijd geleerd hebben dat zoiets niet netjes is. Dus krijgen vrouwen het stempel dat ze altijd maar eerst willen winen en dinen, terwijl ze ook alleen maar hun tijd zitten uit te doen totdat de relatie volgens de sociale normen ver genoeg gevorderd is om de volgende stap te zetten.
Oh ja.quote:
Ik heb daar nooit zo'n probleem van gemaakt opzich. Niet dat het nou wekelijks voorkwam, maar ik heb niet bij een ONS meteen gedacht, ok dit gaat dus per definitie niets worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij hoor je ook vaak genoeg dat mannen geen relatiemateriaal zien in een vrouw die snel de koffer met ze induikt.
Beiden een beetje tegen de natuur in werken
Dat kan ook nog ja. Maar dat betekent nog steeds dat je je bewust onttrekt aan de sociale normen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat het meer, het moet niet te veel tijd kosten, is.
Of het nou dating, ONS, whatever, het moet allemaal snel duidelijk worden of het geen tijdsverpilling is, dat idee krijg ik meer.
Een maand daten met iemand die het toch niet is is toch weer een maand dichter bij de dood.
Genoeg die het niet hebben idd, maar hoor het toch nog best veel om me heenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb daar nooit zo'n probleem van gemaakt opzich. Niet dat het nou wekelijks voorkwam, maar ik heb niet bij een ONS meteen gedacht, ok dit gaat dus per definitie niets worden.
Wij ook niet. Ben oprecht een keer "gedumpt" na een hele leuke date incl zoenen etc omdat ik (hoorde ik via via achteraf) de dag erna al een sms stuurdequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja.
Echt, we kunnen het nooit goed doen
Jij bent in deze dan ook niet de gemiddelde manquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zo'n probleem van gemaakt opzich. Niet dat het nou wekelijks voorkwam, maar ik heb niet bij een ONS meteen gedacht, ok dit gaat dus per definitie niets worden.
Mwah, die normen zijn echt zo verdeeld, ik ken niet echt 1 standaard norm hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja. Maar dat betekent nog steeds dat je je bewust onttrekt aan de sociale normen.
Oh, dat is niet volgens het protocol? Nee, misschien had je twee dagen moeten wachtenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij ook niet. Ben oprecht een keer "gedumpt" na een hele leuke date incl zoenen etc omdat ik (hoorde ik via via achteraf) de dag erna al een sms stuurde.
Er zit wel "iets" in, maar het is geen wet ofzo. Ik ben met mijn toenmalige ex echt de eerste avond het bed in gedoken, toch 4 jaar samen geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg die het niet hebben idd, maar hoor het toch nog best veel om me heen
Ja, dat dus, ik was wel leuk, maar ja, zo wanhopigquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dat is niet volgens het protocol? Nee, misschien had je twee dagen moeten wachten
Waarom maken we het onszelf toch zo moeilijk?
Desperate!quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij ook niet. Ben oprecht een keer "gedumpt" na een hele leuke date incl zoenen etc omdat ik (hoorde ik via via achteraf) de dag erna al een sms stuurde.
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat proberen wetenschappers al jarenlang uit te zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dat is niet volgens het protocol? Nee, misschien had je twee dagen moeten wachten
Ik was een keer aan een gozer gekoppeld die me, aan de hand van m'n Hyves-pagina, al allemaal sms'jes stuurde. Dan heb je aan mij echt de verkeerde hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de hand van je FOK!-posts mag het wel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een keer aan een gozer gekoppeld die me, aan de hand van m'n Hyves-pagina, al allemaal sms'jes stuurde. Dan heb je aan mij echt de verkeerde hoor.
Das het andere uiterste weer natuurlijk. Ik stuurde alleen dat ik het echt heel leuk vond en dr nog wel een keer wou zien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een keer aan een gozer gekoppeld die me, aan de hand van m'n Hyves-pagina, al allemaal sms'jes stuurde. Dan heb je aan mij echt de verkeerde hoor.
Er is veel grijs gebied, dat is er met alle sociale normen. Maar toch kun je op basis van gemiddelde sociale normen een cultuur vaststellen. De Nederlandse cultuur is bijvoorbeeld nu eenmaal anders dan de Spaanse. Dat wil niet zeggen dat alle Spanjaarden zus zijn, en alle Nederlanders zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die normen zijn echt zo verdeeld, ik ken niet echt 1 standaard norm hoor.
Daar wordt toch minder enthousiast op gereageerdquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan de hand van je FOK!-posts mag het wel?
Ach, ik heb ook wel eens een meid gedate die echt letterlijk met haar vriendinnen een lijstje bijhield met goede en slechte eigenschappen. Blijkbaar was opdagen op een date in pak 'te officieel', dus exit Barbussequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |