Weinig. De gemiddelde Nederlandse man is saai qua leven en niet zo boeiend in bed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar die kan je wel vinden hier, de niet standaard Jan.
Ladyboooooooys!quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oom heeft blijkbaar ook een vriendin. Uit Thailand
Toen ik vroeg of ie wel zeker was dat het een vrouw was, ben ik een paar treden van de familieladder gelazerd geloof ik.
Wellicht, maar die kan je wel vaker dan eens in de 2 maanden uitwonenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weinig. De gemiddelde Nederlandse man is saai qua leven en niet zo boeiend in bed.
Did I just say that?!
Ik heb 4 jaar een relatie in Zweden gehad, dat was om de week die kant op. Was opzich nog net te doen, maar tikje aan de prijzige kantquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me zo onpraktischIk ken drie oud-studiegenoten die naar het buitenland zijn verkast vanwege hun relatie, ik moet er niet aan denken
Ja, ik heb vanavond tochquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar die kan je wel vaker dan eens in de 2 maanden uitwonen.
Zweden is geen 13u vliegen en 800 EUR retour.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar een relatie in Zweden gehad, dat was om de week die kant op. Was opzich nog net te doen, maar tikje aan de prijzige kant.
Mij lijkt Londen al onpraktischquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar een relatie in Zweden gehad, dat was om de week die kant op. Was opzich nog net te doen, maar tikje aan de prijzige kant.
True, maar het is ook onhandigquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zweden is geen 13u vliegen en 800 EUR retour.
Als het binnen een uur te bereiken is is het primaquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij lijkt Londen al onpraktischOf alles verder dan Utrecht ofzo.
Alsof jij iemand buiten een uur van Amsterdam zou zoeken. Daar ligt niks!quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het binnen een uur te bereiken is is het prima.
Sterker nog, ik heb iemand van buiten Amsterdam, maar idd geen uurquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof jij iemand buiten een uur van Amsterdam zou zoeken. Daar ligt niks!
Ik zou t ook niet willen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het is ook onhandig.
Amstelveenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb iemand van buiten Amsterdam, maar idd geen uur.
Ik begin niet meer aan lange afstandsrelatiesquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me zo onpraktischIk ken drie oud-studiegenoten die naar het buitenland zijn verkast vanwege hun relatie, ik moet er niet aan denken
Oew, dat is te overzienquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Over een maandje of twee of zo?
Wat voor soort Aziaat, daar heb je er zoveel vanquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. What's in a name.
Maar t is meer dan een scharrel ja.
Met een aziaatje
Dat boeit me niet.. maar sinds wanneer heeft HW iemand?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buiten Amsterdam! Waar gaat het heen met de wereld!
Mijn man is niet gemiddeldquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weinig. De gemiddelde Nederlandse man is saai qua leven en niet zo boeiend in bed.
Did I just say that?!
Wanneer verdwijnen die hulpverleners nou eens achter de tralies?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)te-stiefdochter.html
"Het OM sprak van overweldigend forensisch bewijs voor W.'s schuld. Hij had na de dood van Daniëlla kapotte knokkels en blauwe plekken op zijn handen."Hoe krijg je het voor elkaar
Al even toch? Die los-vast-plus-scharrel ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.. maar sinds wanneer heeft HW iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |