Goed punt wel ja. Zit je daar op een camping in fucking Nunspeetquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
hoe goed kun je darten? Zou jammer zijn als je net de camping in Nunspeet raakt.
Dicht bij mijquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed punt wel ja. Zit je daar op een camping in fucking Nunspeet
Stick it to me!!quote:
Misschien vindt ze een prinsquote:
Jamaar fucking Nunspeetquote:
Ik zie mezelf al helemaal al die beesten aflebberen, helemaal high en omringd door versufte prinsenquote:
Als een echrt bukkakebruidje tussen een hoop afgelikte paddenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal al die beesten aflebberen, helemaal high en omringd door versufte prinsen
Heb vanavond al een neger.quote:
Pfffff, ik zou er echt horendol van worden, al die verschillende personen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb vanavond al een neger.
Shock therapie na al die Aziaatjes
Wat is er mis met blank?quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoerquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W'rom?quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfffff, ik zou er echt horendol van worden, al die verschillende personen.
Niks. Dat is de middenmaat.quote:
Ik heb al moeite die ene uit elkaar te houdenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfffff, ik zou er echt horendol van worden, al die verschillende personen.
Nee gratis, dus slet.quote:
Het is dat ie zo lang is, dan vind je hem makkelijker terug in de winkel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al moeite die ene uit elkaar te houden
Lijkt me lastig. Waarom moet je hem uit elkaar houden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al moeite die ene uit elkaar te houden
Gewoon, lijkt me niets, er is niets mis met af en toe een ONS als je single bent, maar ik moet er niet aan denken om elke week 2-3 keer een nieuw iemand te moeten leren "kennen"quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom word je daar verdrietig van?
Dan toch...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |