Kun je nog ff lekker meedoen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaag ben ik ruim een uur vroeger wakker als gebruikelijk.
Gelukkig gebruik je niet het woord "gezellig". Je begint het te leren.quote:
Ik mag die mafkezen wel hier, jou ook wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik je niet het woord "gezellig". Je begint het te leren.
Vorige topic was een drama trouwens met die TT. Kunnen we Mo niet ergens anders dumpen? In OUD ofzo?
Het wordt mij veels te druk de laatste tijd hier. Dat trekt ook slecht volk en kutusers aan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mag die mafkezen wel hier, jou ook wel.
Ik jaag ze zo weg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt mij veels te druk de laatste tijd hier. Dat trekt ook slecht volk en kutusers aan.
De knuppel moet maar weer eens in het hoenderhok.
Dat werkt alleen in een rustige- en kalmerende omgeving. Niet in een ADHD-kippenhok.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar is je idee van opvangplek voor ontspoorde jeugdige users gebleven?
Het is natuurlijk altijd wel wat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat werkt alleen in een rustige- en kalmerende omgeving. Niet in een ADHD-kippenhok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |