Kun je nog ff lekker meedoen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaag ben ik ruim een uur vroeger wakker als gebruikelijk.
Gelukkig gebruik je niet het woord "gezellig". Je begint het te leren.quote:
Ik mag die mafkezen wel hier, jou ook wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik je niet het woord "gezellig". Je begint het te leren.
Vorige topic was een drama trouwens met die TT. Kunnen we Mo niet ergens anders dumpen? In OUD ofzo?
Het wordt mij veels te druk de laatste tijd hier. Dat trekt ook slecht volk en kutusers aan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mag die mafkezen wel hier, jou ook wel.
Ik jaag ze zo weg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt mij veels te druk de laatste tijd hier. Dat trekt ook slecht volk en kutusers aan.
De knuppel moet maar weer eens in het hoenderhok.
Dat werkt alleen in een rustige- en kalmerende omgeving. Niet in een ADHD-kippenhok.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar is je idee van opvangplek voor ontspoorde jeugdige users gebleven?
Het is natuurlijk altijd wel wat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat werkt alleen in een rustige- en kalmerende omgeving. Niet in een ADHD-kippenhok.
Nee, hoor, en het woord gezelligheid is niks mis mee en het was niet als theekransje bedoeld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik je niet het woord "gezellig". Je begint het te leren.
Vorige topic was een drama trouwens met die TT. Kunnen we Mo niet ergens anders dumpen? In OUD ofzo?
Bij deze dan!quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan zien we je morgen weer terug...
Awesome!quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ken ik, een vriend heeft nog met ze samengewerkt
Ja denk het, maar niet dat ik er naar ben gaan luisteren, niet helemaal mijn smaak.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij deze dan!Goeiemorgen!
[..]
Awesome!Helemaal in het begin nog, met Nienke, Meindert, Jens en Jasper enzo?
Misschien is er wel een 40+ ziekenboegje voor jequote:Op donderdag 19 februari 2015 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, dat wordt niet veel vandaag, voel me geradbraakt.
In die tijd heb ik The Wounded ook nog gevolgd, A New Dawn heb ik een keer zien optreden, uiteraard After Forever en Epica (ook toen ze nog Sahara Dust heetten), Bitter Haervest, Reptile en nog een paar geinige bands waarvan ik de naam vergeten ben (kan ik nog wel opzoeken). Ook die nieuwe band van Floor Janssen, maar ook daarvan ben ik ff de naam kwijt. (Voor ze bij Nightwish ging zingen)quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja denk het, maar niet dat ik er naar ben gaan luisteren, niet helemaal mijn smaak.
Keek terug in het topic van gister, maar je had nog niks onbekenders gepost zag ik.
Allemaal niet gevolgd, was niet zo van dat soort bands, er zit wel een overlapping meer naar mijn smaak zie ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
In die tijd heb ik The Wounded ook nog gevolgd, A New Dawn heb ik een keer zien optreden, uiteraard After Forever en Epica (ook toen ze nog Sahara Dust heetten), Bitter Haervest, Reptile en nog een paar geinige bands waarvan ik de naam vergeten ben (kan ik nog wel opzoeken). Ook die nieuwe band van Floor Janssen, maar ook daarvan ben ik ff de naam kwijt. (Voor ze bij Nightwish ging zingen)
Ook een keer een optreden meegemaakt van een vreselijke electro-goth band van de voormalige zanger van The Gathering.Mijn God, wat was dat vreselijk zeg!
Smaken zijn ook nooit 1 on 1, je hebt hooguit overlappingen is mijn ervaring.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Allemaal niet gevolgd, was niet zo van dat soort bands, er zit wel een overlapping meer naar mijn smaak zie ik.
Maar waar blijven de onbekendere youtubes van je nou?
Haha, oh moment!quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Allemaal niet gevolgd, was niet zo van dat soort bands, er zit wel een overlapping meer naar mijn smaak zie ik.
Maar waar blijven de onbekendere youtubes van je nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |