Sure!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
In dit topic verwachten we daar youtubetjes van
Ik heb 1 met mn eigen naam er opquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik denk ik nog wel op zolder liggen, alleen niet zo'n houten maar een zachter exemplaar
Afgekort aansteller?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
Is een afkorting voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
OKé...quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
Is een afkorting voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er zijn ondertussen zoveel radiostations dat ik de draad ben kwijtgeraakt. Volg er nu geen enkele meer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:40 schreef ToT het volgende:
Whehehe!Ja ik zit bij diezelfde radio he!
Dat is toch van die vleermuizen muziek?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Gothic muziek is aanstellerij of zo?
No prob!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé...
Het kan zijn dat ik soms geen Hoofdletters gebruik en je tot noem of Tot, dan alvast mijn nederige
excuses
ah gelukkig ben je niet zo moeilijk, dat scheeltquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob!
De oorspronkelijke bedoeling was dat de uitspraak op z'n Engels Tee Oh Tee zou zijn, maar sommigen spreken dat op z'n Nederlands uit, en ik wordt ook wel Theo Thee genoemd of ToTje.
Zit nu Siren te luisteren, ook wel een aardig nummer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
Niet zo mn ding maar btw.. Maar ik refereerde meer simpelweg naar de naam ... Dacht dat het een of ander theater gezelschap zou zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is toch van die vleermuizen muziek?
Neuh, zeker niet!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ah gelukkig ben je niet zo moeilijk, dat scheelt
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit nu Siren te luisteren, ook wel een aardig nummer.
Owwwwquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo mn ding maar btw.. Maar ik refereerde meer simpelweg naar de naam ... Dacht dat het een of ander theater gezelschap zou zijn
We hebben al wel Theemuts hier maar die slaapt al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob!
De oorspronkelijke bedoeling was dat de uitspraak op z'n Engels Tee Oh Tee zou zijn, maar sommigen spreken dat op z'n Nederlands uit, en ik wordt ook wel Theo Thee genoemd of ToTje.
ook wel bekend onder de naam Treekutquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben al wel Theemuts hier maar die slaapt al.
Nou benieuwd naar die uitbreiding. post maar een paar joutubjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]Maar mijn smaak is inmiddels enorm uitgebreid. Met die band is het begonnen, maar het is lang niet allemaal zo tragisch en neerslachtig enzo.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ook wel bekend onder de naam Treekut
Hehehe sure!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou benieuwd naar die uitbreiding. post maar een paar joutubjes
Ik heb meer met Theatre Of Hate....maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou benieuwd naar die uitbreiding. post maar een paar joutubjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |