SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op jou. Ook zelfde krullen en figuur...Gevaarlijk bezig, deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit voor een vrouw. Ze komt psycho over..quote:
Pot, ketel, dit dat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vrouw. Ze komt psycho over..
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Golnessa doet niet meer mee.. die pakt meteen een mes joh die gek
Ja die is echt een gekke dikke koe, later zijn ze nog naar Turkije geweest maar die aflevering heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.
Maar inderdaad een echte psychopaat. Weet je aan wie ik mij ook heel erg erger? Mercedes. Echt een gaar wijf.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef Atak het volgende:
Als Iraniërs hip willen overkomen dan komt het altijd zo borat-achtig over.
Vergelijk je mij met haar dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.
Maar inderdaad een echte psychopaat. Weet je aan wie ik mij ook heel erg erger? Mercedes. Echt een gaar wijf.
Hun mannen dansen als vrouwen, is wel lame.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef Atak het volgende:
Als Iraniërs hip willen overkomen dan komt het altijd zo borat-achtig over.
hahahhaha wat een gaysquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Dat soort wannabe rappers/artiesten heb je in ieder land. Dat filmpje heeft 3000 views. Het is geen Iraanse Tarken of zo.
Deze Turk heeft meer views.
Jij weegt 2x wat zij weegt, die kan je wel hebben dus vrees niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergelijk je mij met haar dan?
Maar in Iran is het op een heel ander niveau. Ze zijn zo pro het westen maar ze doen het altijd op zo'n grappige manierquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Dat soort wannabe rappers/artiesten heb je in ieder land. Dat filmpje heeft 3000 views. Het is geen Iraanse Tarken of zo.
Deze Turk heeft meer views.
Ja die aflevering heb ik gezien. Maar het is die hele houding van die Mercedes. Zo stoned. Zo laks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja die is echt gekke dikke koe, later zijn ze nog naar Turkije geweest maar die aflevering heb ik nog niet gezien.
Reza is mijn favoriete deelnemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |