abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2015 @ 22:38:19 #126
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_150233856
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]Ik heb alleen geen idee waar ik over moet beginnen. Veel zie ik elke week dus het standaard 'kom je hier vaker' riedeltje werkt dan niet.
Zij weten toch niet dat jij precies weet hoe vaak iedereen daar komt? Ik vind het geen gekke vraag. Desnoods kun je, bij een positief antwoord, meteen een compliment maken over haar verschijning.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_150234274
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Zij weten toch niet dat jij precies weet hoe vaak iedereen daar komt? Ik vind het geen gekke vraag. Desnoods kun je, bij een positief antwoord, meteen een compliment maken over haar verschijning.
Open the fuck up. Zeg wat je gevoel je ingeeft als het positief is. Zeker als de mogelijkheid gigantisch is. Als je een voorzet krijgt voor open doel mag je niet missen vind ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_150234932
Wat ik laatst al zei, het maakt niet uit wat je zegt als openingszin. Als een meisje me aanspreekt weet ik later echt niet meer met wat voor openingszin ze begon. Een gewoon: Hoi, hoe is het? is al prima. Je merkt daarna wel of het een beetje soepel loopt of niet. En als het niet klikt, jammer dan. Je verliest er niks door hoor. Hoogstens een paar minuten. En doe je niks dan hou je een knagend gevoel over van had ik maar...
Ik vond het eerder ook best lastig, maar nu helemaal niet meer. Ik vind mezelf nog steeds geen soepele dude maar als vrouwen met je flirten is het allemaal niet zo moeilijk. Gister nog gedate met meisje die ik ken van uitgaan. Nouja, gedate, ik heb bij haar thuis afgesproken en werd er vanochtend wakker :+
pi_150256460
Tering net gewoon klein halfuur gekletst met een super leuk meisje van de Railcatering! ! Maarja Had natuurlijk niet de ballen om nummer tegeven/vragen.

Hoop dat ik der binnenkort weer tref, heb me wel voorgesteld dat durfde ik nog net haha
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:26:41 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150256572
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:23 schreef Geerd het volgende:
Tering net gewoon klein halfuur gekletst met een super leuk meisje van de Railcatering! ! Maarja Had natuurlijk niet de ballen om nummer tegeven/vragen.

Hoop dat ik der binnenkort weer tref, heb me wel voorgesteld dat durfde ik nog net haha
Hoe beland je zomaar in een gesprek met een vreemde?
Oh.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:57:36 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150257584
Stap 1: zeg je sportschool abonnement op.
Stap 2: ga een teamsport doen die ook door vrouwen beoefend wordt. Volleybal, handbal hockey zoiets. Dan kun je na afloop met je team doorzakken in de kantine en kun je van daaruit wat meer zelfvertrouwen opdoen in sociale situaties. En er zijn vrouwen die dezelfde sport doen dus een babbeltje is zo gemaakt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:58:34 #132
157922 fathank
pi_150257616
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon je waffel open trekken. Als je op het perron staat te wachten en de trein heeft vertraging bijv.
pi_150257669
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Naja was niet echt een vreemde maar soort collega ik ben conducteur en zei van de catering, dus eigenlijk beetje vals spelen
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:06:21 #134
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_150260124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naja was niet echt een vreemde maar soort collega ik ben conducteur en zei van de catering, dus eigenlijk beetje vals spelen
Je zei "van de catering"?
Rare openingszin.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:44:20 #135
416020 K44S
The bearded man
pi_150261333
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Je zei "van de catering"?
Rare openingszin.
_O-
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_150264862
Godver doe ik het weer fout ik haal zei en zij altijd Door elkaar
Ik zwaai naar dieren.
pi_150287095
Vanavond sporten. Kijken of er 's avonds ander volk rondloopt dan overdag :P Verkeerde instelling i know, maar op school en in het OV gaat 't ook al niet te best... Daar al veel bezet merk ik dus dan probeer ik het al niet meer.
pi_150291461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond sporten. Kijken of er 's avonds ander volk rondloopt dan overdag :P Verkeerde instelling i know, maar op school en in het OV gaat 't ook al niet te best... Daar al veel bezet merk ik dus dan probeer ik het al niet meer.
Geen vrouwen aanstaren 's avonds laat (om logische redenen).
pi_150292174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:51 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Geen vrouwen aanstaren 's avonds laat (om logische redenen).
Haha,
Ik hoorde een vriend van mij die best klein is en een beetje onzeker overkomt vertellen dat hij eens savonds de bus naar huis had gepakt en bij dezelfde halte uitstapte als een vrouw.
Die vrouw liep niet heel snel dus die vriend van mij ging iets harder lopen zodat hij haar zou inhalen, toen keek ze om en ging ze wegrennen voor hem.

Ik moest lachen _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_150293109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef ludovico het volgende:

Ik hoorde een vriend van mij die best klein is en een beetje onzeker overkomt vertellen dat hij eens savonds de bus naar huis had gepakt en bij dezelfde halte uitstapte als een vrouw.
Die vrouw liep niet heel snel dus die vriend van mij ging iets harder lopen zodat hij haar zou inhalen, toen keek ze om en ging ze wegrennen voor hem.
_O- _O- _O-
Ter voorkoming van dat soort scenario's inderdaad. 8)7
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:06:09 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150297015
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Gewoon je waffel open trekken. Als je op het perron staat te wachten en de trein heeft vertraging bijv.
Waar moet je het nou in godsnaam over hebben met iemand die je totaal niet kent.

Ook geen gezamenlijk iets wat je wel hebt als je diegene van school of werk kent.
Oh.
pi_150297501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar moet je het nou in godsnaam over hebben met iemand die je totaal niet kent.
Alles natuurlijk. Als je wat wil weten, dan vraag je ernaar. Weet je zelf iets te vertellen over het betreffende onderwerp, dan vertel je het.

Jeweetwel, dingen.
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:46:48 #143
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150298524
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Alles natuurlijk. Als je wat wil weten, dan vraag je ernaar. Weet je zelf iets te vertellen over het betreffende onderwerp, dan vertel je het.

Jeweetwel, dingen.
Ik weet dan juist totaal niks te vragen aan zo'n persoon.
Oh.
pi_150298626
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Idd. Als iemand geen interesse toont in jou of een gesprek, waar moet je het dan over hebben? Als ik een nieuwe telefoon wil kopen en ik zie toevallig een meid met de telefoon die ik op het oog had kan ik vragen hoe ie haar bevalt etc. En vanuit daar een gesprekje aanknopen. Mannen spreken vrouwen voornamelijk aan als ze wat van haar willen toch? :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:50:58 #145
157922 fathank
pi_150298677
Dan wordt het tijd dat je daaraan gaat werken.

Je hoeft niet gelijk het wereldvoedselprobleem op te lossen. Maak een grapje over het weer, of merk iets op wat er in je omgeving gebeurt. 'je veter zit los' of 'je tas staat open' of whatever. Niet nadenken maar doen.
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:52:16 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150298728
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Idd. Als iemand geen interesse toont in jou of een gesprek, waar moet je het dan over hebben? Als ik een nieuwe telefoon wil kopen en ik zie toevallig een meid met de telefoon die ik op het oog had kan ik vragen hoe ie haar bevalt etc. En vanuit daar een gesprekje aanknopen. Mannen spreken vrouwen voornamelijk aan als ze wat van haar willen toch? :)
Het lukt mij niet eens bij gewone willekeurige mensen om dat te zeggen.
Oh.
pi_150298744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan heb je gewoonweg geen oprechte interesse in die persoon en heb je niets te zoeken in een gesprek.
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:52:57 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_150298754
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:50 schreef fathank het volgende:
Dan wordt het tijd dat je daaraan gaat werken.

Je hoeft niet gelijk het wereldvoedselprobleem op te lossen. Maak een grapje over het weer, of merk iets op wat er in je omgeving gebeurt. 'je veter zit los' of 'je tas staat open' of whatever. Niet nadenken maar doen.
Jij bent zeker een extravert persoon? Dan gaat dit vrij makkelijk ja.

Als je niet zo assertief bent in dan opzicht kan je dat niet zomaar even doen.
Oh.
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:53:14 #149
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150298765
quote:

[..]

Dat laatste is onzin. Soms willen mensen gewoon een gesprekje om de tijd te doden. Dat geld voor zowel mannen als vrouwen. Gesprekken kunnen overal over gaan. Zolang je maar oplet te luisteren naar wat zij verteld en daar over te vragen kun je als het gesprek goed loopt wellicht om een nummer vragen. En zo niet, dan heb je in ieder geval een leuk gesprekje gehad toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150298861
quote:

[..]

Als iemand niets van je wil omdat je maar op één ding uit bent, dan moet je je snel uit de voeten maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')